Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Moeilijk Kweenie, snap dat je het niet ziet zitten en dat je er even niet meer in geloofd. Misschien is het goed om een afspraak te maken bij de gyn? Na een jaar mag dat toch sowieso al en dan kun je je gevoelens/gevoel misschien bespreken? En dan weet je ook of er echt wat aan de hand is van binnen of dat je pech hebt gehad en dat het wel gewoon nog kan... Sterkte iig mooi balen!!!

2. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kweenie, meid vervelend dat je je zo moet voelen!
    Maar het is ook jullie en je dochtertje zeker gegund laten we dat vooropstellen!
    Lijkt mij ook verstandig om eens een afspraak te maken met je ha of gyn, helemaal met die buikpijn die je gehad hebt!

Hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben, Sterkte!

3. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Lieve Kweenie, hele dikke knuffel. Ik vind het zo erg voor je, gun je het zo ontzettend.

4. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ahhh Kweenie... Ik begrijp hoe je je voelt meid. Maar dat tweede wondertje is jullie echt wel gegund. En omdat je zo lang moet wachten, krijgt die ook vast en zeker een hoog leukheidsgehalte.
    Het is superk*t dat je cyclussen zo raar doen. Maar als ik je cyclussen zo bekijk, zit je tussen de 34 en 29 dagen. Zo heel erg slecht is dat niet hoor meis. Je hebt er nu niet veel aan, maar het kan nog erger op dat vlak. Welke zwangerschapsvitamines neem je eigenlijk? Het is misschien een idee om eens een ander merk te gebruiken? Misschien dat dat wat helpt.
    Ik ben trouwens benieuwd of dit bloedverlies ook echt blijft doorzetten. Misschien is het een tussentijdse bloeding, of een (ietwat zware) innestelingsbloeding. Onze lichamen zitten zo raar in elkaar... het blijft natuurlijk moeilijk om nu precies te zeggen wat het is.
    En meid...volgende maand zitten we inderdaad een jaar na... het zal niet makkelijk zijn. Maar als dit je ongi is, zou het volgende maand, net voor de gevreesde datum, wel eens raak kunnen zijn. Probeer je twijfels een beetje om te buigen naar iets positiefs.
    Ik heb de laatste tijd het idee dat je het zelf aan het opgeven bent. Moet je niet doen hoor! Je moet er in blijven geloven. Ik weet dat ik makkelijk l*llen heb met mn groeiende buikje. Maar het gaat bij jullie ook echt wel lukken. Kom op! Probeer de knop weer om te zetten naar standje 'positief'. Je verdient het zo!!! Ik duim zooooo hard voor je. Het gaat echt lukken, maar je mag niet opgeven! Niet doen he! *doet speciaal voor Kweenie de pomponnendans* Kom op meid! Allemaal samen onze schouders eronder! We are going to do this!

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Tina, ik vind dat je de dingen zo mooi omschrijft voor Kweenie, alles wat je schrijft denk ik""dat had ik ook willen zeggen" maar op dat moment weet ik het gewoon niet te omschrijven. Echt super hoe je de dingen weet te omschrijven en bij deze sluit ik me bij jouw woorden aan!! Hele dikke knuf Kweenie x

6. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    #1006 Huis van Puck, 18 dec 2011
    Laatst bewerkt: 18 dec 2011
    Lieve Lieve Kweenie, nou en of dat het jullie is gegund, zeker weten!!
    Jij, die er altijd de moed in weet te houden en iedereen er weer bovenop helpt, zó positief ben jij. En dat moet je proberen te blijven!!
    En zeker weten dat het na een jaar en mss nog wat maandjes kan lukken. Zoals jij als geen ander weet heb ik alle spreekwoordelijke mijlpalen voorbij zien gaan met lege handen. Oud en nieuw, het eerste half jaar, mijn 35e verjaardag, de uitgerekende datum, een jaar na de positieve test en een jaar na de operatie...zelfs jij, mar, majo, tina, laurie en minnie gingen me voor door al redelijk snel positief te testen...helaas liep het voor jou, minnie en Laura heel verdrietig af.....en toch testte ik 2 dagen na een jaar na de operatie totaal onverwacht positief! Het kan meid en alle meiden hier duimen zo hard voor jullie mooie wonder wat er gaat komen. Zo gewenst dat het wonder is zal het er komen voor jullie!
    Zelf heb ik altijd getemperatuurd, dat vond ik veel duidelijker dan te testen...steeds maar raden...is deze positief...moet ie nog donkerder worden? Ik hield heijn temp bij op fertility friend. De laatste maanden probeerden we toch ook na de temperatuurstijging even door te klussen. Het gaf mij wat rust dat we waren begonnen in de mmm, ik wist dat het goed moest komen. En zou acupunctuur wat voor je kunnen betekenen?
    De Maand dat ik het probeerde werd ik helemaal rustig en weldra..een positieve test. Van te veel stress kan je eileider verkrampen waardoor het niet goed wil lukken. Acupunctuur kan je helpen te ontspannen. Ook heb ik altijd een hoge dosis vit e geslikt om de innesteling te bevorderen, gewoon van de Hema.
    Hou vol meid. Een hele lieve warme knuffel van mij voor jou. Heel veel liefs en geef de moed niet op meid!

7. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    Lieve Kweenie, ik sluit me aan bij de lieve woorden van de andere meiden. Wat ontzettend *** voor je dat je nog steeds met lege handen staat, dat je niet meer op je lichaam kan vertrouwen en dat je het gevoel hebt dat nog een kindje jullie niet meer gegund is. Een hele dikke knuffel voor jou. En probeer de moed idd niet op te geven he, een tweede wondertje is jullie zo gegund! Misschien heeft jouw lichaam iets meer tijd nodig om te herstellen na twee :( keer een bbz? En de laatste was in april toch? Dat is dan nu 8 maanden geleden. Bij mij heeft het 6 maanden geduurd, en dat vond ik achteraf gezien best snel, en bij Tina ook (toch of 7?), maar bij Majo en Bellerose heeft het ook langer geduurd. Ok, ik weet dat het heel makkelijk praten is als je weer zwanger bent, maar please probeer de moed niet op te geven, het zou de komende maanden zo maar raak kunnen zijn. We blijven allemaal heel hard duimen voor jou.

En inderdaad misschien een keer vragen of ze kunnen kijken hoe het er van binnen voor staat. Je eigen gevoel klopt toch vaak wel is mijn ervaring. Misschien kan je dan wat meer duidelijkheid krijgen. Nogmaals een hele dikke knuffel!

8. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    @Bellerose, hoe is het met jou? Hopelijk is de misselijkheid nu minder!

@Manon, steekjes en pijntjes als ik teveel had gedaan heb ik nog best een tijdje na de operatie gehad. Ik gok een week of 6/7. Ik ben toen na drie weken weer gaan werken, maar heb het behoorlijk langzaam opgebouwd. Na 8 weken werkte ik pas weer volledig.
    O en rondom mijn eisprong en de week voor mijn ongi heb ik nog veel langer last gehad van steken en pijntjes, bijna tot aan mijn zwangerschap, dus bijna een half jaar. De laatste maanden merkte ik wel dat het minder begon te worden. Pas goed op jezelf he, niet te snel gaan. En als het teveel wordt, kun je misschien tijdelijk een klein stapje terug doen.

@Iris, succes op het wachtbankje, je hebt je ei iig goed benut!

@Minnie, heb jij je ei al kunnen spotten? Ik moet zeggen dat ik net als Bellerose ook meer voor temperaturen voelde. Dan wist ik idd (wel achteraf pas dat is het nadeel) zeker als mijn ei geweest was, en of we lang genoeg geklust hadden (idd tot een paar dagen na de tempstijging). Ovutestjes deed ik soms erbij.

@Ona, hoe was je echo?

@Majo, alles goed met jou? Bijna kerstvakantie gelukkig!

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Mar, heb met de ovu-testjes og niet echt mn ei kunnen spotten. Zelf denk ik dat ik m afgelopen zaterdag heb gehad. Ik ben begonnen met testen op woensdag en toen een heel licht streepje, daarna is ie wel donkerder geworden maar niet knallend zoals het hoort, straks ga ik weer testen en als de kleur weer lichter wordt dan wordt mijn gevoel bevestigd. Nou ja we klussen iig om de dag dus daar ligt het niet aan.

10. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ona, kom je je echo showen? Leuk!

@hier...UH...misselijkheid is wat de klok slaat hier. Inmiddels de 16 weken voorbij maar man man...ik wil niet klagen hoor:)
    Ik lees hier alle dagen mee maar vind het soms lastig hier te posten hoe het met me gaan tegenover de dames die nog niet zwanger zijn.
    As vrijdag hebben we een pretecho, leuk! Ik wil ook graag weten of we een jongetje of een meisje mogen verwachten.

@ all, een knuffel.

11. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier eindelijk ongesteld dag 37 na de ok ;)Nog nooit zo blij met een menstruatie geweest zeg.
    Daarom waarschijnlijk ook wat meer pijn gehad.
    Ik doe het op werk weer wat rustiger aan ja, was afgelopen week al weer volledig begonnen maar dat was me echt teveel!
    Merk ook dat ik psychische af en toe nog een wrak ben hoor.

Ga zo werken bah :(

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Manon, gelukkig ben je ongie geworden, weet tenminste waar je aan toe bent. Veel succes in de volgende ronde meid!!

@Bellerose, blijf maar lekker over je zw.schap schrijven hoor, onze tijd komt (hopelijk) nog wel, bij jou is het tenslotte ook goed gekomen.

Net wat ik al dacht, net weet ovu test gedaan en een supervaag streepje, dus waarschijnlijk mn ei zaterdag gehad, ik heb helaas geen knallende ovu test gezien maar wel vrij donkere streep dus denk dat ik net mn piek heb gemist.

13. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hai Meiden,

Kom even melden dat ik even wat minder actief ben hier.
    Bloeding is goed doorgebroken, erger dan normaal.
    En ... nou ja, heb gewoon even helemaal geen zin in positief doen. Komt vast wel weer als ik weer een ei spot...

Tot later!! Liefs, Kweenie

14. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Kweenie: Is goed hoor meid! Neem je tijd. Als je ons nodig hebt...wij zitten hier voor je hè. Knufs

15. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    @Manon, ik herken het gevoel. Ook ik was nog nooit zo blij met m'n ongi na de operatie. Toch een teken dat je lichaam het weer naar behoren doet. Hopelijk spot je je ei daarna snel of willen jullie nog even wachten?

@Kweenie, ik begrijp je gevoel helemaal en ik weet niet goed wat ik moet zeggen om je beter te laten voelen al zou ik dat heel graag willen! Ik hoop dat je toch de positiviteit weer gauw terugvindt en niet opgeeft!!! Dikke knuffel!

@Bellerose, nog steeds misselijk dus. Wat vervelend! Ik hoop echt dat je snel van die misselijkheid af bent en dat het overslaat naar heel veel energie hebben. Dat hoor je vaak in het 2e trimester. Sterkte meid!

@Minnie, bij mij was m'n ovutest de afgelopen keer ook niet knallend en ik heb het maar gewoon berekend en inderdaad zoals Mar zei getempt dat werkt bij mij het best. Ik hoop dat jullie op tijd zijn geweest iig.

Mijn echo van gisteren ging goed. Ik heb de foto in mijn album geplaatst voor degene die 'm willen zien. Je zag al echt armpjes en beentjes. Een klein minimensje die al flink aan het dansen en zwaaien was. We zijn erg blij. In januari ga ik voor de combinatietest. Het blijft toch wel spannend. Naast moeheid heb ik nog niet veel klachten. Ik ben wel blij dat ik tot aan het nieuwe jaar vakantie heb zodat ik even m'n rust kan pakken.

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Ona, wat leuk dat je beebje al aan het zwaaien was.
    Echt super !!!

17. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kweenie; Neem de tijd!
    @ Ona; Ergens ben ik wel opgelucht dat alles het weer doet, maar een grote verassing had ik toch liever. Wij willen niets liever dan weer zwanger worden hoor;) Maar was gister bij de ha en die vroeg mij hoe mijn cuclus was voordat ik begon met de pil begon, dat was al op mijn 13e omdat ik zeg maar totaal geen cyclus had, dan 2 maanden niet en dan weer 14 dgn menstruatie. De ha heeft gezegd dat dat nu waarschijnlijk ook weer t geval gaat zijn :( Wil eigenlijk 'gewoon'proberen en (nog) niet op zoek hoeven naar mijn ei.
    Iemand ervaringen hiermee?

18. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Ona, Wat een super duidelijke echo zeg! Mooi

19. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    #1019 Mar76, 20 dec 2011
    Laatst bewerkt: 20 dec 2011
    @Kweenie, neem alle tijd die je nodig hebt. Dikke knuf!

@Ona, o wat een mooie echo, gefeliciteerd! Lekker dat je nog steeds weinig klachten hebt.

@Bellerose, wat balen dat je nog steeds zo misselijk bent zeg! Hopelijk wordt het de komende weken minder. Leuk, een pretecho! Kom je hem ook showen?

@Manon, vraag me af of de huisarts dat wel goed heeft. Ik ben ook al heel vroeg aan de pil gegaan omdat ik zo onregelmatig ongesteld was, ook 13 denk ik. En zie mijn handtekening: na stoppen met de pil meteen regelmatig. Volgens mij kan de cyclus van een vrouw zowel aan het begin als aan het einde van haar vruchtbare tijd heel goed een tijd(je) onregelmatig zijn. Of was je voor je bbz al langer gestopt met de pil en was het toen ook onregelmatig? Zo niet, dan zou ik me daar niet meteen zorgen over maken hoor.

O, en nog balen van je ongi. Ik was die eerste keer idd ook erg blij met mijn ongi, maf he.

@Minnie, je piek net missen kan mij goed hoor, zolang duurt die volgens mij niet. Nu jij ook op het wachtbankje dus, gezellig met Iris.

Gisteren de 20-weken echo gehad. Alles zag er goed uit! Ben zo blij, en het was ook heerlijk om eindelijk eens met positief nieuws van de poli weg te lopen. En we weten wat het wordt: een meisje! Mijn gevoel klopte dus (nou ja 50% kans he). We hebben alleen helaas weinig duidelijke foto's omdat ons meisje de hele tijd aan het bewegen was :D, zo leuk om te zien.

Ik vind het ook lastig om hier over mijn zwangerschap te schrijven, zal het ook niet te veel doen, maar dit kon ik echt niet voor me houden, sorry. Maar eindelijk kunnen we gaan genieten!

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Mar, hartstikke fijn meid dat de 20w echo goed was, is weer een mijlpaal, en een dochter heel leuk. Van mij mag je lekker over je zw.schap praten hoor, geniet er lekker van !!

Net wezen sporten, en ging net plassen, zit er een heel klein beetje rose op het toiletpapier, ik vind het eng, ik weet dat het een eventuele innesteling kan zijn maar de enigste ervaring die ik met bloed heb is de eug, dat begon ook met rose. Ik vermoed dat ik mn ei zaterdag heb gehad dus dan is innesteling toch te vroeg?? Ook heb ik een zeurderig gevoel in mn onderbuik en druk op mn schaambot. Voor een ongie lijkt het mij nog te vroeg, 5 dec begon mn vorige ongie. Pffff zal wel weer afw88 worden....

Deel Deze Pagina