Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Ook ik wil even "all the ladies" een hele gezellige kerst, en spetterend uiteinde maar vooral 'n gelukkig&gezond én natuurlijk roze 2012 wensen!!! ♥♥♥

2. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    #1042 Ona, 24 dec 2011
    Laatst bewerkt: 24 dec 2011
    En ik wil iedereen ook even hele fijne feestdagen wensen en de allerbeste wensen voor 2012. Dat jullie allermooiste droom maar snel mag uitkomen!!!! Ik hoop op veel roze en roze wolken in 2012!

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Tina, wat fijn dat alles goed was met de 20w echo, ben nu ook wel benieuwd of er een jongetje of een meisje in je buik zit.

Ik ben bang dat ik me in mn ei heb vergist.
    Vorige week ben ik begonnen met ovu testen.

Dag 1: een hele vage 2e streep ( bijna niet te zien)
    Dag 2,3 en 4 : de 2e lijn wordt steeds donkerder.
    Dag 5,6 en 7: Weer een hele vage streep.
    Dag 8 en 9 weer donkerder
    AL deze dagen getest met z&K

Op dag 10 en 11 ( eergister en gister) : Een knal test. getest met testpoint.

Is dit normaal??? Gelukkig hebben we steeds om de dag geklust.

ALLEMAAL EEN HELE FIJNE KERST GEWENST, HOPELIJK KUNNEN WE ONZE GEDACHTES EEN BEETJE VERZETTEN MET DEZE DAGEN. DIKKE X

4. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Fijne dagen allemaal!

Mini, ja hoor kan prima, bij mij wisselende de testen ook altijd.

5. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Minnie, gewoon lekker door blijven klussen ;)
    Ik hoop op mijn ei volgende week! Lopen we redelijk gelijk.

Ona ik doe mee met die roze wolk hoor!

@ Laurie; Hoe gaat het met je? Je hebt de 30e echo toch??

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Allemaal een leuke kerst gehad dames???

Hier wel, maar wel veel gegeten pffff weer even oppassen geblazen haha

7. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Minnie, Ik heb gewerkt dus gelukkig niet zoveel kunnen eten. in iedergeval niet veel meer dan anders :)

8. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hier veeeeeeeeeeels te veeeeeeeeeeeel gevreten!
    Ben echt een bunkermachine op het moment :D:D:D

Oh...zie ik daar wat lekkers? Snaai snaai! Momenteel zwaar chocolade-verslaafd! :D

Hallo Kilo! :)

9. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier rustig aan beginnen met klussen;) Voelt wel weer erg leuk hoor er weer voor gaan!!

Nog meer mensen met extreem volle buiken van de kerst:)

10. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    He dames, hier ook een hele gezellige kerst gehad. Veel eten viel bij mij mee, omdat ik de laatste weken veel sneller vol zit dan normaal. Maar wel erg lekker gesmuld van van alles :D. Ik had in het begin juist dat ik maar kon blijven eten. Toen ook al de nodige kilo's aangekomen, nu staat het gelukkig even stil. Maar dat zal niet lang meer duren denk ik :D

@Minnie, gelukkig hebben jullie doorgeklust. Nu pas echt op het wachtbankje dus?

@Manon, heb je nog meer vervelende opmerkingen gehad, of niet meer? Ik herken het heel goed, zelfs mijn moeder deed het... (behalve dan de opmerking dat ik nog jong ben ;)). Wat heb je er idd aan om te horen dat je zwanger kan worden, als je niet weet of het ook goed kan blijven gaan :(. Weet niet of je veel leest, maar ik heb veel gehad aan het boek "Ongekend verlies – Wat als je zwangerschap misloopt?". Daarin stond ook dat mensen vaak niet weten hoe ze moeten reageren, en dan dus dit soort rare opmerkingen maken, maar ze bedoelen het goed. Daardoor kon ik ze beter naast me neerleggen. Maar bij sommige mensen, zoals mijn moeder, heb ik wel gezegd dat ik verdrietig werd van hun opmerkingen, omdat het voor mij heel anders voelde. Dat hielp wel.

Veel plezier met klussen!

@Laurie, ben ook benieuwd hoe het met je gaat. Vrijdag echo? Veel succes meis, ik duim voor een goede echo!!

11. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mar, Bedankt voor je boek tip!

Hier begin ik weer een beetje vertrouwen te krijgen in mijn lichaam.;)
    Vermoed dat er een ei aan komt, toch behoorlijk wat symptomen, meer slijm, en best gevoellige buik en rug, meer dan andere dagen:)& poetsdrang. Dan kom ik toch weer uit op een cyclus van 26 dgn. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook.na de bbz 37 dgn, kan het nu al zo zijn dat hij weer naar de 26dgn gaat??

Ben er behoorlijk 'opgewonden'van. Voel me een stuk happyer in eens;)

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Een cylus van 26 dagen is heel mooi Manon, ik had voor mn bbz 1x een cyclus van 25 en toen was ik al zwanger.
    Als ik nu van een cyclus van 25 uitga dan is morgen mn NOD al, maar heb pas afgelopen weekend mn ei gehad. Ik heb wel al wat ongiekrampen, hoop niet dat ik ongesteld wordt nu want dan heb ik wel een heel korte lf. Pffff maar weer afw88

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nee ik vergis me, als ik een cylus van 25 zou hebben dan is mn NOD de 30e. Hopen dat de duivels weg blijven

14. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow Minnie wat spannend!!! je had toch die vroege testen;) ben je al geneigd ze te gebruiken?

Ik zou mijn NOD dan zo 14 januari hebben, PFFFF wat klinkt dat nu ver weg zeg.

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja heb er gister al een gebruikt maar omo-wit. Kan ook eigenlijk niet anders want heb mn ei volgens de ovu-testen afgelopen weekend pas gehad. Ik hoopte eigenlijk dat mn ei gewoon eerder was vandaar dat ik had getest. Maar heb nu wel het gevoel dat ik ongie ga worden en dat is wel heel erg vroeg na mn ei. Ik hoop dat het wat anders betekend.
    Misschien dat ik 31 dec of 1 januari nog zo'n gevoelige test ga doen. ( mits ik nog niet ongie ben natuurlijk)

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    14 januari klinkt idd nog ver weg Manon, maar he volgende week woensdag is het al 4 januari. Maar w88 duurt gewoon lang grrr

17. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hopelijk is het wat anders dat ongi gevoel.
    Moet je eerlijk zeggen dat zeurderige gevoel heb ik ook een beetje hoor, maar lijkt mij dat het daarbinnen allemaal nog wat gevoelig is. Laten we hopen voor je dat dat alles is!

Pff poetsdrang weer gehad voor vandaag ;) best gevoelig hoor.

18. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames, wat is het weer stil hier!

19. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ladies heb jullie hulp nodig,

Heb al 2 dagen slijmverlies (vermoedelijk mij ei)
    Nu al een paar uur wat ongi krampen, dacht dat het gewoon wat pijnlijker is nu, maar ging net naar de wcv en ja hoor heel licht roze bloed bij t slijm.

Wat is dit nu weer??

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hey meid, waarschijnlijk is dat rose van je ei, heb ik ook gehad, maak je geen zorgen, ik zou zeggen veel plezier vanavond!!!!

Deel Deze Pagina