Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    * komt snel even buurten *.

Ik heb al een paar dagen wat bloed/roze verlies Manon dus ook hier: "F... Wat is dit nu weer (ei moet nog komen)..."

Laurie: Heb je al een echo gehad?

Verder wil ik iedereen alvast een goed uiteinde wensen. Hopelijk wordt 2012 het jaar waarin we allemaal zwanger mogen raken!

Dikke knuf, Kweenie

2. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kweenie leuk dat je er weer even bent. Hoe gaat met je? Minder leuk
    Weer bloedverlies. Ben je al naar je huisarts geweest?

@minnie, ik hoop op een ovulati bloeding. Nu even geen
    Roze meer gezien.

3. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Vanmorgen echo gehad. Helaas nog geen duidelijkheid. Door mijn gekantelde baarmoeder en feit dat het vruchtzakje helemaal achterin lag was het erg slecht in beeld te brengen.

Vruchtzakje had een goede grote en er zat ook iets in. Hij heeft geprobeerd dit op te meten en ook dat leek qua grote goed. Ik dacht zelf een hartje te zien kloppen, de gyn zei " ik verbeeld me ook dat ik iets zie"

Allemaal nog vaag dus, we hadden zo op eindelijk positief nieuws gehoopt. Ik mag volgende week op vrijdag weer voor een echo. Dan zou het duidelijk moeten zijn of het goed is. Hij bood nog aan om hcg te prikken vandaag en maandag, maar aangezien dat een schijn garantie geeft hebben we daar niet voor gekozen.

4. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laurie, balen dat je niet zoveel hebt kunnen zien.Wel fijn dat het vruchtzakje iig in de baarmoeder zit want daar had je nog geen echo voor gehad toch?

Hopen dat je volgende week een mooi plaatje krijgt!!
    Weer Succes met wachten!!!

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Laurie, het goede nieuws is dat het vruchtje in de bm ligt meis, het feit dat je een gekantelde bm hebt en toch iets heb gezien op de echo is in mijn ogen wel positief. Ik weet niet hoever je nu bent maar het hartje kun je vaak pas zien kloppen met 7w. Hopelijk heb je volgende week een mooi kloppend hartje in beeld!! Tis even een vervelende week, ik weet het, maar probeer er het beste van te maken. Dikke knuf

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Meiden ik bedenk me net mocht het deze ronde niet raak zijn ik even wil stoppen met proberen zwanger te worden voor 2 a 3 maanden. De reden hiervoor is dat het niet goed uitkomt om in okt/nov te bevallen. Klinkt misschien heel raar maar ik en mijn vriend zitten dan altijd in China voor werk, het kan hooguit 2 weekjes worden opgeschoven om te gaan dus dat is ook geen optie. En als mn vriend alleen gaat is tie misschien niet bij de bevalling dus ook niet ideaal, ik hoop zo dat het deze ronde bingo is anders moet ik met pijn in mn hart toch een paar maandjes w88.

7. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Mini, ik ben vandaag 6 weken 2 dagen. Inderdaad positief dat het in de baarmoeder zit, maar dat wist ik ook zeker. Ik heb al fors bandenpijn en ik ging er vanuit dat dit komt door een groeiende baarmoeder.

8. lobke1409

lobke1409 Lid

3 nov 2011
    50
    0
    0
    begeleider gehandicaptenzorg
    Terug van weggeweest :)

Na een emotionele rollercoaster de afgelopen 2 maanden nu hopelijk goed nieuws! Ik heb een knalpositieve test!

De gyn al gebeld en ik kan op 10 januari komen voor een echo.
    Hopen dat het op de goede plek zit...
    Klinkt maf maar ik heb er wel een goed gevoel over.

Uiteindelijk is het allemaal wel snel gegaan. Ik heb maar 1 menstruatie gehad tussen de operatie en deze zwangerschap door.

In september hopelijk bevallen van de 3e!!!

Wil iedereen nog bedanken voopr de steun die ik hier kreeg na de operatie. THANKS!

... en nu wachten ...

9. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lobke onwijs gefeliciteerd. Hou je ons op de hoogte!

10. lobke1409

lobke1409 Lid

3 nov 2011
    50
    0
    0
    @manon: tis allemaal zo snel gegaan...
    ik heb in de laatste weken niets meer geschreven omdat ik er helemaal door zat emotioneel. ik begreep niets meer van mijn lijf, terwijl ik dacht het zo goed te kennen.
    ik heb nu ook eigenlijk veel te vroeg getest want mijn NOD is pas zondag en ik heb woensdag al getest... ik voelde dat het goed was...
    woensdag dus een lichte positieve test en hij is iedere dag donkerder! vandaag net zo donker als de controle-streep (kruidvat-test).
    ik heb net alles teruggelezen...
    ergens voel ik me dan schuldig dat het zo snel is gegaan terwijl er genoeg meiden zijn die al zo lang bezig zijn weer zwanger te worden!

liefs, lobke

11. lobke1409

lobke1409 Lid

3 nov 2011
    50
    0
    0
    Joepie!!! Een banner :)!!!

12. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lobke ik spreek voor mezelf maar tis je van harte gegund hoor!
    Fijn dat het zo snel is gegaan!

Voor allemaal een hele fijne jaarwisseling.
    Laten we hopen dat 2012 een heel erg roze jaar mag worden.
    Daar doe ik de pompoenen dans voor. Vanacht. 

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Lobke, van harte gefeliciteerd meid!!! En je niet schuldig voelen hoor. Jij sluit 2011 mooi af.

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    meiden ik wil jullie allemaal een heel gezond en gelukkig 2012 wensen, met mooie gezonde babies en voorspoedige zwangerschappen.
    dat onze droom maar uit mag komen. Sante!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Mn eerste berichtje hier in 2012!

Allemaal de beste wensen!!!!!

16. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat het een jaar vol met baby's mag worden!

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Beste wensen voor iedereen!

18. lobke1409

lobke1409 Lid

3 nov 2011
    50
    0
    0
    Ik wil jullie allemaal een heel vruchtbaar nieuwjaar toewensen!!!

Proost op alle babies die nog gaan komen!!!

19. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Lieve ladies, een knalroze 2012 gewenst!! Dat jullie allemaal een wolk van een baby en anders een knalroze test in jullie armen mogen sluiten!! Proost!

20. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Ladies, goede jaarwisseling gehad?

Hier vanaf afgelopen woe buikpijn( bbz kant links)
    Vanwege slijm verlies denk ik mijn ei gehad te hebben, donderdag avond een beetje lichtroze slijm. Minni had al geantwoord dat dat idd de eisprong kon zijn.

Alleen heb ik nu dus nog steeds pijn, zaterdag echt tranen over mijn wangen, nu wat minder maar nog steeds aanwezig.
    Bel ik de gyn moet ik een zwangerschaps test doen, ik zei al dat dat weinig nut heeft omdat mijn nod pas rond de 16e is.
    En nee had idd geen nut gewoon een negatiev test.

Ik had gehoopt 2012 dit achter mij te laten en verder te kunnen.
    Maar dat gaat lastig zo.

Dus nog maar weer mijn vraag, iemand ervaring? of die mij gerust kan stellen ;)

Deel Deze Pagina