Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Die heeft 25 Hcg nodig, wss nog net te vroeg. ben benieuwd naar je test van morgen.

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Manon: FOEI! Die indicator moet je pas op NOD gebruiken hoor!! Eerder loop je echt het risico dat ie nega test terwijl je gewoon zwanger bent.

Heb je geen kruidvat in de buurt. 2 voor 5 euro testen halen!!!!

Hier verder alles wel oke. In elk geval geen rare buikpijn of zo. En...weer een tepelradar hahaahha. Die had ik zondag al lichtjes trouwens en is een teken dat eisprong is geweest of gaande is (welke van de 2 het is weet ik niet alleen dat ik vaak 14 dagen later ongi word).

Maar zou ik echt dan nog goed genoeg geklust hebben? Stel eisprong is zondagnacht geweest en vrijdag gesext? Oeh, we hebben het zondagavond natuurlijk ook nog gedaan... Dus de langste periode dat de soldaten hebben moeten overbruggen zal dan maximaal iets van 36 uur moeten zijn geweest? Gezien je ei ook nog iets van 12 uur leeft? Dus als die zondagmiddag is gesprongen dan maken we met zondagavond ook nog een kans?

Lekker boeiend ook verder... Het moet nu echt gewoon eens raak zijn! Potverdorie...2 x achter elkaar zwanger en nu lukt het niet meer? Ik protesteer!!! Ik ben gewoon zwanger, punt!!

IRIS: Wer bist do?

xxx Kweenie

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Kweenie: In theorie zou je genoeg geklust hebben... Ligt er natuurlijk ook aan hoe sterk manliefs zaad is. Maar denk wel dat de kans er in zit. Nog even afwachten dus. Ik had na mn eisprong ook zo'n last van mn tepels. Dus wie weet??? :) Ik duim voor je!

Manon: Ja, je bent wel heel erg vroeg met die CB indicator :) heb je geen kruidvat-testjes meer liggen? Die zijn vééééééééél gevoeliger.

Ik snap trouwens niet waarom het kruidvat die 2v5 niet op internet zet. Dat zou nog eens een gouden handel zijn!

4. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1124 manon88, 11 jan 2012
    Laatst bewerkt: 11 jan 2012
    Ow ik ben gewoon te ongeduldig;)
    Wel weer een posi test met sensitest foto is nu wel gemaakt!
    Probeer hem er op te zetten. ( ze staan in mijn fotoalbum zie link volgend bericht)

Ow kweenie ik hoop zo voor je dat het raak is!!!
    Zo te lezen iig goed geklust.

5. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Manon Dat is een hartstikke mooie streep, zo paar dagen voor NOD! Bij mij was het streepje 2 dagen voor NOD volgens mij wel lichter. Sensitest is wel een stuk gevoeliger dan die CB test, dus daarom kan die nog negatief zijn.

@Laurie Balen dat je nog steeds niet echt kunt genieten :( Wanneer heb je weer een echo?

@Kweenie Sperma kan geloof ik tot 72 uur leven, en je eicel leeft ook nog eens 12 uur, dus dat zou het probleem niet moeten zijn! Hahaha, positief denken idd! En NU zwanger zijn :D

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Manon: Ik denk ik dat je al stilletjes mag gaan juichen! :) Ziet er aardig positief uit om nog een paar dagen voor NOD te zitten...
    Ik had ook zulke lichtje testjes voor mijn NOD. Wel van een ander merk...maar een streepje is een streepje...
    Alvast voorzichtig gefeliciteerd!:)

8. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Manon: van harte! dat is een prachtige streep voor deze periode. Hopelijk een mooie plakbaby!

9. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Manon: van harte! dat is een prachtige streep voor deze periode. Hopelijk een mooie plakbaby!

10. lobke1409

lobke1409 Lid

3 nov 2011
    50
    0
    0
    begeleider gehandicaptenzorg
    Manon: Een streep is een streep hoor! Een paar dagen voor je NOD kan je ook niet meer verwachten toch? Nu iedere dag testen en kijken of ie donkerder wordt :). Ik geloof dat ik je toch ga feliciteren!!! GEFELICITEERD! Begrijp dat het nu lastig is om echt te genieten maar... probeer het maar :).

Zelf gisteren echo gehad en... HET ZIT IN MIJN BAARMOEDER!!! En het ziet er heel goed uit zei de gyn.
    Hele grote opluchting! Nu hopen dat het blijft zitten.
    Over 2 weken weer een echo en dan moeten we als het goed is een kloppend hartje zien. Can't wait :).

Liefs, Lobke

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Lobke, super! weer een hele zorg minder.

12. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow lobke meid wat ontzettend fijn!!!

13. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1133 manon88, 12 jan 2012
    Laatst bewerkt: 12 jan 2012
    Nou toch maar even naar de kruidvat gegaan.
    En ja hij is echt positief!! Doe de foto erbij.

23-1 krijg ik de echo

Kweenie jij nr 2 dit jaar?!!!

14. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Waaw manon! Ik heb net gekeken in je foto-album... Die kruidvattest is harstikke positief! Gefeliciteerd!
    Eerste stap is genomen...nu op naar de echo! :)

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Manon Die test is super positief!!! Gefeliciteerd meid!! Nu op naar de echo.

@Lobke Fijn dat alles er goed uit zag op de echo!

16. lobke1409

lobke1409 Lid

3 nov 2011
    50
    0
    0
    begeleider gehandicaptenzorg
    manon! gefeliciteerd!!! 23e hebben we samen een echo!!! hoop zo voor je dat het op de goede plek zit!!!

17. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Lobke, wat spannend we tellen allebei af naar de 23e ;)
    We schelen echt 2 weken samen, ik ben officieel morgen 4 weken.

18. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Hier vandaag ook weer een goede echo gehad!

19. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laurie gefeliciteerd met je goede echo. Was de kleine frum vandaag wat minder eigenwijs???

20. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Nee, zat nog steeds erg ver weg. Maar goed gegroeid en met kloppend hartje.

Deel Deze Pagina