Dat is al goed nieuws! En op die termijn kan je inderdaad weinig zien. Hier was bij +/- 5 weken ook enkel een vruchtzakje met een stipje te zien. Hoe voel je je er zelf bij?
@ Tina, Was idd al erg blij met het zakje te zien. Heb er nu een beter gevoel bij, de spanning heeft heel veel gedaan hoor met mij. (negatief)
Ja het blijft natuurlijk spannend. Zelf nu je weet dat het in ieder geval op de juiste plek zit. Maar de eerste hordes zijn reeds genomen. 1: je bent zwanger, 2: het zit op de juiste plek, 3. op naar een kloppend hartje Tja, je kan er nu niet veel aan doen. Probeer je gedachten een beetje te verzetten...en blijf positief denken he
Ik zie het nu gewoon als een prille zwangerschap. Heb gelukkig wel weer wat meer positiviteit, normaal ben ik erg positief maar dat was echt kwijt de laatste weken. Kan nu stiekem al gaan dromen over een buikje enz enz.
Hoi lieve meiden, Hier ben ik dan weer na 2 weekjes vakantie. Allereerst Wil ik jou Manon van harte feliciteren met je zwangerschap. Fijn om te lezen dat er weer een zwangere bij gekomen is. Ik ben helaas weer (tijdelijk) begonnen met de nuvaring, merk dat mn lichaam gewoon even die rust nodig heeft. Heb op vakantie heerlijk bij kunnen tanken en was niet met zwanger worden bezig, wat een bevrijding was dat zeg !! Lees dat er veel meiden hier afscheid komen nemen, ik hoop niet dat dit topic verloren gaat, tja aan de ene kant natuurlijk wel want de meeste meiden zijn al weer zwanger na hun bbz, en dat is goed nieuws, maar hopelijk kunnen de meiden die nog niet zwanger zijn nog steeds hun hart hier luchten, vooral voor jou lieve Kweenie. Voor mij komt de datum dat ik uitgerekend zou zijn ook steeds dichter bij, ik heb weliswaar nu gekozen om er tijdelijk mee te stoppen, toch blijft het knagen.... Nou meiden ik blijf hier ondanks mijn break iig wel nog kletsen hier hoor, tenzij ik niet in mn eentje ben natuurlijk. Liefs Minnie
Hey Minnie, Fijne vakantie gehad? Wat fijn dat je t zwanger worden even hebt kunnen loslaten zeg! Is het niet lastig weer met anticonceptie te beginnen?? Is het voor 2 maanden (ivm werk china) of laat je t voorlopig zo? Had het er al over gehad althans Lobke kwam ermee, maar misschien is het een idee om een topic te starten zwanger ZIJN na een BBZ, zo kunnen de meiden die het moeilijk vinden om continue te lezen dat er nieuwe zwangere zijn ( wat ik heel erg goed begrijp) Ook hun verhaal nog steeds kwijt op deze topic!
Hey Manon, Ja de vakantie was super !!! Ik had nog 2 nuvaringen liggen en die maak ik op en dan nog een maand of 2 met condoom en dan gaan we er weer voor. Een van de reden is inderdaad onze reis naar China ivm werk begin november, maar dat niet alleen hoor, ik wil gewoon weer eerst helemaal de oude zijn. Ben sinds die 2 mislukte zwangerschappen 9 kilo aangekomen en die wil ik er eerst af hebben en heb ook het gevoel dat het van binnen nog niet helemaal is zoals het hoort. Ik heb nu de nuvaring en moet m pas zaterdag verwijderen maar heb al een paar dagen bruin bloedverlies, ben gewoon ongie ondanks de anti-conceptie. Is wel een goed idee om een nieuw topic te openen, laat je me weten wat de link is?? Wil jullie wel blijven volgen hoor, en ik hoop dat ik daar over een half jaartje ook mag gaan schrijven. Nou ja we zien het wel.
@ Manon! Wat fijn dat het op de goede plek zit! Ik heb vorige week het hartje zien kloppen... Toch wel heel bijzonder... Over een nieuwe groep/ nieuw topic, hoe werkt dat? Wil jij dat doen Manon? Liefs, Lobke
@ lobke. Fijn die bevesteging van het hartje. Ik zal morgen kijken of ik het voor elkaar kan krijgen. Nu misselijk en dood moe
Nou het nieuwe forum is in het leven geroepen. Zwanger zijn na een BBZ http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/332607-zwanger-zijn-na-bbz.html Ik hoop jullie daar allemaal te mogen spreken! Liefs Manon
Veel plezier met kletsen daar meiden!!! Ik hoop dat de andere meiden en ik natuurlijk snel mogen volgen. Het lijkt erop dat dit topic gaat verdwijnen aangezien alleen ik en Kweenie nog over zijn ( sorry als ik iemand anders vergeet). Nou ik wens alle zwangere een voorspoedige zwangerschap en straks mooie lieve babietjes, en de meiden die helaas nog niet zwanger zijn ontzettend veel geluk!!! Dat onze wens maar snel uit mag komen.
Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik ons vruchtje en mijn eileider verloren ben... Heb er een blogje over geschreven... het blijft toch een stukje van mn leven. Vind het trouwens sneu dat iedereen hier een beetje vertrekt. Ik begrijp wel waarom hoor! Je wil de meiden die met lege handen staan, niet steeds confronteren... Maar hoop dat de "achterblijvers" ook snel een positieve test vasthebben. Ik hoop het echt zo voor jullie! Mijn duimen draaien overuren! Ik heb in ieder geval heel veel steun gehad aan dit topic. En ik lees nog steeds met jullie mee hoor! Ben niet meer zo actief als in het begin...maar weet dat ik aan jullie denk! En voor jullie duim...
Meiden! Hoe gaat het hier? Nog testers in het verschiet???? Hier loopt alles zijn gewone gangetje. Gebruikelijke klachtjes. Begint nu toch wel zwaarder te worden merk ik. Nog anderhalve maand doorbijten en dan ga ik op verlof. Ik kijk er al naar uit
Hier eigenlijk best goed nieuws. Ben er vorige week achtergekomen dat ik zwanger ben. Heb al een echo gehad en het vruchtje zit op de goede plek. Nu nog even wachten op de volgende echo en dan hopen we meer te zien! Fijn dat je je nog goed voelt! Nu gaat je dikke buik wel in de weg zitten he?
Gefeliciteerd Joni, hoe lang was de bbz geleden??? Al een hele geruststelling dat het op de goede plaats zit, de volgende stap is een mooi kloppend hartje. Hier nog niet met zwanger worden bezig, heb nu mn 2e nuvaring in, na deze maand doen we het nog 2 maanden met condoom, zodat ik een beetje een beeld krijg van mn cyclus en dan gaan we er weer voor. Hoe gaat het met jou Kweenie??? Tina, geniet van je verlof over een paar weekjes
Hey meiden, Helaas mag ik me hier ook melden, afgelopen vrijdag geopereerd, rechter eileider kwijt. Links blijkt er slecht uit te zien maar we willen er wel voor gaan. Ik was 7 wkn zwanger.
*breek even in* @Jane, zie dat jij je vraag op alle topics waar je actief bent hebt gesteld ! Hopelijk krijg je veel antwoorden. Las ook dat jullie arts heeft gezegd dat je er weer voor mag gaan, da's wel fijn... Zonder negatief te willen zijn of klinken, want dan ben ik niet!!!, maar wil je wel meegeven dat ze in Gent (waar ik nu onder behandeling ben) echt benadrukken dat er een verhoogde kans is op een BBZ als je littekentjes of onregelmatigheden zoals verklevingen op je eileider hebt... De kans op BBZ bij een natuurlijke zwangerschap is maar 1%, maar wilde het toch even kwijt, omdat ik je onderschrijft las... Maar, ik zou er ook gewoon voor gaan als ik jou was!!!! Dus wederom, succes! @rest: zie dat er heel veel meiden van toen ik nog meeschreef gelukkig weer zwanger zijn! Fijn! Hier nog steeds in de MMM , kom maar weer eens aanwaaien op mijn topic als jullie nieuwsgierig zijn ! Knuffel voor allemaal en sterkte voor de 'nieuwe' hier...! xxx
Dank je wel, helaas weinig antwoorden. Ik weet dat we een verhoogd risico hebben dat is ons verteld maar ondanks dat willen we het proberen.