Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    I'm with you Tina!!!! Alleen wel van vanaf het strand in Portugal hihi. Vannacht vertrekken we dus voorlopig ben ik eventjes off line.

Beetje jammer is wel de ongikramp. Ik denk dat ik rond 31 mei / 1 juni mijn eisprong heb gehad. Bij een LF van 14 dagen word ik dinsdag dus ongeveer ongesteld. Maar een LF van 12 dagen kan bij ook nog wel dus dan wordt het al zondag. Dus echt precies in de vakantie word ik ongesteld!!! Balen niet? Ik bedoel, mijn kerel wil best bootje varen over de rode zee hoor maar gos, echt fijn is dat niet he?

Nou ja, t is niet anders. Dan hadden we 2 week geleden maar moeten mikken. Hadden we nog een kans gehad dat ik niet ongesteld zou worden hihi.

Hierna gaan we er waarschijnlijk wel weer voor trouwens. Dus zeg begin juli.... Dus jaaaaaaaaaaaaaaah, positive vibe....Ik doe mee!!

Meiden, ik hoop op wat positieve testen als ik terug kom en voor wie ongesteld is geworden/wordt..... het jaar is nog niet voorbij!!!!!!

Liefs, Kweenie

2. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ladies! Wat heerlijk, de vakantieperiode breekt aan. Kweenie, jij bent al lekker in Porto, oh wat fijn! Geniet er lekker van samen met je man en je dochter!
    Majo,we gaan weer gelijk! Trek je het nog? Het moet toch goed komen he? Maar hoe lang moeten we nog wachten? Knuf!
    Mar, je ei al gespot? Hopelijk is het deze maand voor jou raak, roze of wat dan ook!
    Tina, eerst wil je ongi niet en dan blijft ze 14 dagen?? Mmm maar gelukkig weer op de terugweg...ga je ovutestjes doen? Succes!
    Juulzon, wat in en inverdrietig. Ik heb echt met tranen in mijn ogen jouw verhaal gelezen. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe met dit enorme verlies. Woorden schieten tekort. Heel veel liefs voor jullie!!

Ik heb sinds vorige week een nwe fiets en jawel..met trapondersteuning! Ik ben al goed uitgelachen op mijn werk maar ik ben er blij mee! Probeer ook lekker een beetje sportief te doen.
    Volgendeweek vrijdag reizen wij af naar la sud!! Hoera!!

Oja, Mijn klachtjes van deze ronde...

Duizelig
    Misselijk
    Moe
    Koud!!!
    Blauwe aders borst
    Steken in tepels
    Jeukende borsten en navel
    Steekjes en trekkerig gevoel lies
    Slecht slapen
    Heeeel vroeg wakker
    Zuurbranden
    Ontstoken tandvlees en een afte
    Droge mond
    1 dag voor nod temp 37.2
    Nod......temp 36.1 en gewoon weer keihard ongesteld!
    Dus ook hier weer verdrietig!
    Wanneer wordt het hier eens roze???
    X

3. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    @Kweenie heel veel plezier in Portugal, heerlijk hoor!! En jullie gaan er ook weer voor! Kun je weer gezellig met ons mee doen. En misschien straks wel een vakantie-beebje? Wel vervelend van je ongi op vakantie :(. Nou ja, het is voor een goed doel he.

@Roos, weer niet gelukt. En je had nog wel zoveel klachtjes, het klonk zo veelbelovend :x. Ontzetten balen meis. Jij moet nou toch een keer op roze! Ik ga weer voor je duimen!
    Ik ga vanaf deze ronde iig pas stoppen met klussen als ik minimaal 2 dagen achter elkaar een hogere temp heb, dan weet ik zeker dat mijn ei is geweest. Ik heb wel eens ergens gelezen dat een ei binnen 12 tot 24 uur bevrucht moet worden, en dat zaadjes er 6 uur over doen om ter plaatse te komen. Als je temp begint te stijgen ben je dus meestal al te laat, die stijgt idd pas na je eisprong. Maar je temp kan ook eenmalig hoger zijn door allerlei oorzaken. Dus om te voorkomen dat ik mijn ei mis in het vervolg pas stoppen na 2x hogere temp voor mij.
    Jij ook bijna lekker op vakantie, veel plezier alvast!!

@Tina, ow skaten dat is een goed idee!! Die heb ik ook nog ergens liggen, sinds de verhuizing (al bijna 2 jaar geleden…) nooit meer gedaan. Hoe was je les? En heb je wat lekker asfalt in de buurt?
    En gefeliciteerd met jullie huis! En goed bezig met afvallen en ongi bijna voorbij, je zit in een goede flow. Een ei moet daarin gewoon de volgende stap zijn! *duimt voor een Tina-ei*
    Je klinkt weer lekker uitgerust na jullie weekendje weg, idd heerlijk ja. En jij had het ook zeker verdient na alle ellende van de afgelopen tijd. Heb jij ook al een zomervakantie in het vooruitzicht?

@Juulzon, heb het slechte bericht op jouw eigen pagina gelezen. Hier ook tranen bij het lezen van je gedicht en je verdriet. Wat ongelooflijk kut zeg :x:x:x, ik kan me niet voorstellen hoe verdrietig/verslagen/machteloos/boos jij je nu moet voelen… Mocht je dit nog een keer lezen: heel veel sterkte met het verwerken van weer een enorme tegenslag in jullie leven.

@Majo, ook voor jou geen roze deze maand :x. Wat ontzettend gemeen van ons lichaam he. Ik heb me er afgelopen maand ook weer door laten foppen, terwijl ik me nog zo had voorgenomen dat niet te doen. Maar dan krijg je net weer andere klachtjes en dan krijg je toch weer hoop…. Heb je veel last van je ongi gehad? Vorige keer wel toch? Hoop op snel weer een ei voor jou, en dan een keer roze ipv rood! O, mijn LF fase is na de bzz nog geen een keer hetzelfde geweest: 12, 14 en 16 dagen. Hoe het voor bbz was weet ik niet. Maar wisselingen van een paar dagen in lf zijn volgens mij heel normaal hoor. Die 12 bij mij was waarschijnlijk omdat alles nog een beetje op gang moest komen.

@All, ik verwacht dat mijn ei vandaag of morgen springt, dus vanavond maar weer vroeg ons bed in duiken ;). En misschien zondag voor de zekerheid nog een keer. Dan hebben we deze ronde echt goed ons best gedaan :D. En dan maar weer op het wachtbankje (waarbij ik reken op een lf van 16, zodat ik niet te snel hoop krijg). Heb op de een of andere manier alleen niet het gevoel dat dit hem gaat worden deze maand (mijn gevoel zegt eerder ergens in de zomer). Maar ja dat had ik toen het raak was ook niet, dus dat zegt niet zo veel. En ik hoop het wel natuurlijk!

Nog een paar uurtjes werken en dan weer een lekker lang weekend! En volgend weekend ga ik alweer een lang weekendje weg :D:D:D (maar daarna moet ik nog wel 2 maandjes wachten op zomervakantie hoor, niet dat jullie denken dat ik alleen maar weekendjes weg ben :D).

4. Goedoe

Goedoe Lid

16 mei 2011
    9
    0
    0
    NULL
    Lovenest
    Hoi Dames,

ook ik pak me koffertje hier uit.
    Ik weet helemaal niet hoe het verder gaat.
    Het is nu 27 dagen na mijn bbz, moet ik dat dan als mijn laatste NOD aanhouden?
    Verder vd week pas 1e gesprek na de ok. Ze zouden me in het fertiliteitsteam bespreken omdat mijn rechterkant (waarschijnklijk dicht zit) ik een vleesboom heb en wat ongedefinieerde verklevingen tussen baarmoeder en lever :( Ze hebben wel gelukkig mijn linkerkant kunnen redden (daar zat het vruchtje in)
    Veel vragen dus die ik heb opgeschreven om mee te nemen naar de afspraak voor ik ze vergeet.
    Wil jullie nogmaals bedanken voor alle raad en lieve woorden op het vorige topic!
    Ik ga nu op het gemakje dit topic teruglezen en misschien vind ik daar al veel antwoorden op mijn vragen

dikke kus Goedoe

5. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Goedoe, ik heb bijmezelf de dag van de operatie als dag 1 van de nieuwe ronde gerekend en werd na 40 dagen weer voor het eerst ongesteld. Idd gelukkig dat ze de linkerkant hebben kunnen besparen, maar geloof graag dat je heel veel vragen hebt aan de gyn. Heel goed om je vragen op te schrijven. Hoop dat je van de week wat antwoorden gaat krijgen.

@Kweenie, lekker gaan genieten van je vakantie

@Mar, en je ei gevonden? Lekker he zo'n lang weekend en volgend weekend weer lekker weg. Je hebt groot gelijk hoor.

@Juulzon, heb je blog gelezen en wat een verdriet voor jullie. Wil je heel veel sterkte wensen. Dikke knuf

@Tina, en is de ongi inmiddels weg. Pfff al 14 dagen ongi, geloof graag dat je het dna zat bent. Hoe gaat het met afvallen. Ik ga morgen weer beginnen.

@Bellerose, gatsie wat balen dat ondanks al die klachtjes er gewoon weer rood was ipv roze. Snap je gevoel ik zat in hetzelfde schuitje. Ook bij ons gaat het echt wel goedkomen, de vraag is alleen wanneer. Gelukkig is 2011 nog niet voorbij, dus nog genoeg kansen. We blijven duimen.

@hier is de ongi zo goed als over. Nu in ieder geval lekker aan het genieten van een lang weekend. Gister een gezellige dag gehad met mn neven en nichten. Vandaag gaan we bij vrienden bbq en morgen hebben we heerlijk niks. Ga morgen ook weer beginnen met de modifast. Moet er gewoon ff tegenaan, want wil gewoon die laatste kilo's kwijt. Ben vanaf dinsdag elke dag op de fiets naar mn werk geweest en dat wil ik ook de komende weken volhouden. Nog 5 weekjes en dan heerlijk vakantie, kan niet wachten.
    Fijn weekend allemaal

6. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hoihoi meiden!

Even korte update van mij :) zit op de tablet en dat leest wel lekker, maar zelf reageren vind ik niet zo fijn om te doen. Ben meer een 'echt toetsenbord' typje :D

Ongi is zo goed als over. Hiep hoi! :D
    Skateles was superleuk! Heel veel gelachen en lopen gillen :D maar kijk al uit naar volgende les :) gisteren ben ik met mn mannetje gaan oefenen in het park. En het gaat steeds beter :) ben nog niet gevallen :) heb een mooie helm besteld, dus binnekort skate ik fashionable rond :p:D
    Gesprek bij de bank ging ook heel goed. Volgende week afspraak met de makelaar. We hebben een paar eisen waar we dus niet van gaan afwijken, dus ben benieuwd hoe ze daar mee omgaan :)
    Morgen nog lekker dagje vrij :) nog even genieten.... we hebben geen echte vakantie gepland dit jaar. Gewoon paar weekendjes weg...hadden rekening gehouden met een mogelijke zwangerschap dit jaar :):( maar ach, het jaar is nog niet om hè ;):D
    Nog steeds posi vibe hier :cool::D

Op naar een ei :D

Liefs

T-ei-na;):D

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ow...en afvallen gaat goed! Bijna 7kg kwijt!!! :D
    Maar heb vanavond chinees op:)
    Hadden we zoooooo trek in :)
    En het smaakte heerlijk! :D
    morgen weer met goede moed verder :)

8. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    @Goedoe, welkom hier. Hoe gaat het met je, ben je alweer een beetje hersteld? Succes met je gesprek deze week, hopelijk krijg je een bevredigend antwoord op al je vragen. Succes meis!
    Ik heb de dag van de operatie ook als dag 1 van de nieuwe cyclus beschouwd, maar heb de 1e 2 weken na de operatie nog wel gebloed. Na 35 dagen werd ik weer ongesteld. Mijn ongi is overigens wel wat anders geworden als voor de bbz.

@Majo, goed bezig jij, elke dag op de fiets! Gaat het goed met de Modifast? Vervang jij dan alle maaltijden, of maar een deel? Veel succes iig en dan over 5 weken lekker flink wat kilo's lichter op vakantie!
    En ondertussen weer op naar je volgende ei. Ik duim voor je dat je zwanger op vakantie gaat ;).
    Ik heb tot nu toe ook een heel gezellig weekend gehad, alleen maar leuke dingen gedaan. Vandaag maar eens wat in huis doen, dat komt er volgend weekend ook al niet van.

@Tina, ongi eindelijk bijna over, joehoe! En wauw, je gaat al op naar de -10 kilo!!! Af en toe zondigen moet je lekker doen hoor, dan hou je het veel beter vol. En lekker geskated, super. Hoeveel lessen heb je nog? Huis gaat ook goed, klinkt zeker posi bij jou :D. Nu nog een ei! En eh, het jaar is nog niet voor de helft voorbij, dus 2011 moet nog gaan lukken voor ons allemaal!

@Roos, hoe is het met jou? Ook goed bezig met fietsen naar je werk! Laat ze maar lachen hoor, jij bent goed bezig. En vrijdag lekker op vakantie, heerlijk. En misschien wel een vakantiebeepje straks ;)??? Ik duim heel hard voor je dat het bijna een jaar na je bbz eindelijk raak mag zijn!

@Hier, mijn ei is gisteren denk ik gesprongen. Vandaag was temp hoger, maar door een ontzettend irritante mug :x was ik heel vroeg wakker en kon dus niet goed tempen, dus morgen weet ik het pas zeker. Hoop het wel, want we hebben het gisteren en eergisteren errug gezellig gemaakt (ik had ook erg veel zin, hihi) :D:D:D. Nu dus weer op het wachtbankje. Ik ga uit van mijn langste lf (16 d), NOD is dan 29 juni. Maar misschien dus wel 27 juni, als lf 14 d is.
    Ik heb alleen het gevoel dat mijn ei van rechts kwam dit keer, dus ik hoop dat mijn linker eileider hem vindt... Nou ja, we gaan weer aan de wacht (onze 'favoriete' bezigheid hier:(). Heb twee leuke weekenden in het vooruitzicht, dus hopelijk vliegen de weken voorbij. En ik ga proberen me niet meer zo voor de gek te laten houden door allerlei klachtjes. Dat gaat me vast lukken........., tot er weer een klachtje komt dat ik nog niet eerder heb gehad, haha.

Geniet nog van deze vrije dag allemaal!

9. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Mar, ik ga ongeveer voor een dag of 10 al mn maaltijden vervangen en daarna rustig opbouwen. Mn bedoeling is om na die 10 dagen ongeveer weer een dag of 10 2 maaltijden te vervangen en dan nog een week 1 maaltijd. Dit is in eder geval de bedoeling, zien wel hoe het gaat. Morgen echt aan de slag er weer mee. Vorig jaar ben ik op deze manier (alleen dan een schema van totaal 6 weken, nu 4 weken) goed 10 kilo afgevallen. Dus het moet gaan lukken.

@Tina, goed bezig en af en toe wat zondigen met afvallen is niet erg hoor. Op die manier hou je het ws ook beter vol. Geldt voor mij in ieder geval wel.

@hier vandaag ff een dip. Zit gewoon ff niet lekker in mn vel en baal van mn lichaam. Heb net ook ff lekker zitten huilen bij vriendlief. Ongi is in ieder geval over.

Fijne dag allemaal

10. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Lieve allemaal, even een hartelijke groet van mij.
    Wij vertrekken vannacht op vakantie, joehoe! Heerlijk naar een warm Provence, fijn. Vorigjaar raakte ik daar zomaar zwanger..hopelijk een jaar later gewoon lekker weer!
    Ik wens iedereen fijne weken toe en over 3 weken kom ik hier weer kletsen en zal ik weer even op iedereen reageren.
    Meiden, succes met het zoeken naar eieren, de wachtweken en hopelijk over 3 weken weer wat rozenieuws hier te lezen!

Liefs Roos

11. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo Allemaal,

Nog niet bijgelezen (behalve Roos: FIJNE VAKANTIE!!!!).
    Nu even heel kort: Super vakantie gehad!! Erg genoten van de omgeving, elkaar, de zon, het niets doen... We waren met z'n 2tjes trouwens dus hebben echt even rustig aan kunnen doen en alle ellende van afgelopen tijd ver achter ons kunnen laten.

Donderdag de 16e ongesteld geworden en heb er eigenlijk wel weer zin in om er weer voor te gaan!!! Nou ja, voorzichtig aan dan wat mikken zo rond de vermoedelijke eisprong. Maar dat duurt dus nog een week of 3. Maar toch, yeeeeaaaah!!! Zelfs mijn handtekening weer aangepast. Let's do this!!!

Goed, ik reageer later weer even op jullie!!!

Liefs, Kweenie

12. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Bellerose, een hele fijne vakantie en hopelijk komen jullie met zn 3tjes terug.

@Kweenie, fijn dat jullie een super vakantie hebben gehad en je er ook weer tegen aan kan. Super dat je ook weer zin hebt om er tegenaan te gaan.

@hier, na 5 dagen modifast 2,5 kilo afgevallen dus nog 6 te gaan. Gister wel gesmokkeld. Familie was op bezoek en we hadden broodjes aardbei bij de lunch. Die kon ik dus echt niet laten staan en heb er 1 gegeten en jammie wat was dat lekker. Heb gisteravond ook pannekoeken meegegeten. Vandaag maar weer met goeie moed er tegenaan. Na vandaag nog 4 dagen 3 zakjes per dag en dan gaan we over naar 2 zakjes per dag en 1 maaltijd weer normaal eten. Die laatste kilo's gaan ook gewoon lukken.
    Ben gister ook begonnen met teunisbloemolie te slikken. Ik slikte al tarwekiemolie en een multivitamine maar had zoiets van ga ook de teunisbloemolie is proberen. Wie weet gaat het helpen.
    Verder nog in afwachting van mn ei, maar ik merk dat ik meer bezig ben met het afvallen dan met mn ei en zwanger worden. Hopelijk gaat dat nu ook meehelpen. Afwachten maar.

Fijne dag

13. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Goedemiddag Allemaal,

Wat een rot weer hier zeg. Pffff, meestal kunnen we nog wel een beetje in de flow van de vakantie doorgaan maar dat is zo wel gauw afgelopen. Daarintegen is het ook wel lekker om lekker lui in pyamabroek rond te sloffen hier hihi. Straks heel fout een filmpje kijken met dochterlief, als ze wil en daarna maar een lekker soepje maken of zo.

Roos: Zie nu pas dat je ook echt drie weken weg bent. Wat zalig!!!! Lekker weg van alles en iedereen. Die 8 dagen die wij hadden was ook heerlijk maar te kort om echt de knop helemaal om te zetten. Maar goed, met wat geluk kunnen we in augustus nog 2 weken vrij nemen, alleen blijven we dan wel lekker thuis.

@Tina: Hoe is het nu met jou?

@ Juulzon: Ik heb je eigen blog nog niet gelezen maar aan de reacties hier te zien geen goed bericht. Gezien ik er verder (nog) niet veel van af weet houd ik het nu even bij 'sterkte' en zal zo je eigen blog even opzoeken. Kus!

@Majo: Gaat het weer een beetje beter met je?

@Danabella: En hoe gaat het met jou? Hoop dat er gauw iemand bij komt op je mooie roze bank!! Heb je al klachten? Kom, verblijd ons met verhalen over misselijk zijn, krampjes etc hihi...

@Mar76: Eind juni is voor jou dus weer spannend!! Iets daarna heb ik mijn eisprong denk ik weer dus hoop voor ons allebei posi testen. Of wacht, ik was van plan om nog niet met ovutestjes te beginnen.... Mmmm, stiekem dus toch al weer een stemmetje in mijn hoofd dat anders denkt haha.

Zijn jullie er trouwens niet bang voor wat er gebeurd als het eitje aan de verkeerde (verwijderde) kant springt? Ik haal van alles in mijn hoofd dat het dan nestelt op het stompje of zo. Volgens de gyn is die kans niet noemenswaardig maar ja, het kan wel! En de kans op 2 x een BBZ was ook al niet noemenswaardig te noemen dus tsja....jullie snappen wel dat ik die zogenaamde 'weg te wuiven' risicootjes zelf wel serieus neem.

@Goedoe: Welkom aan deze kant hier meis!!! Er wordt niet zo veel geschreven meer 'aan de andere kant' he? Dus beter idee om hier lekker mee te schrijven. Maar voel je ook zeker niet bezwaard om ook je verdriet eerst nog een plaats te geven he? Het is voor jou nog zo kort geleden. Trouwens, ik begin eind deze maand (als ik weer een eisprong heb) ook pas weer met proberen (operatie was 7 april). Dus over een zwangerschap nadenken/praten hoeft nog niet gelijk te betekenen dat je er ook gelijk weer voor gaat!

Ik heb de dag van de operatie ook als dag 1 gerekend, gezien je toch niet precies weet hoe je cyclus gaat verlopen erna. Heb je je afspraak al gehad? En begrijp ik nou goed dat je rechterkant verkleefd is en je in de linkerkant de BBZ had zitten? Wat is het advies? Eerst zelf nog eens proberen of is IVF bijvoorbeeld ook met je besproken?

@ All: Ik hoop dat ik zo snel niet iemand heb overgeslagen. Zo ja, sorry!!!! Moet er weer even in komen.

Wat vinden jullie trouwens? Zal ik toch alvast weer ovulatietestjes gaan doen of nog even een ronde afwachten?

Liefs, Kweenie

14. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi meisjes,
    Ik zag dat in elk geval Kweenie nog naar mij vroeg. Ik ben niet zo vaak online, want ben erg misselijk en moe. Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik dat ook zo erg, achteraf gezien bij de bbz iets minder heftig. Ik heb medicatie gehad die wel wat helpt (dus niet dat stomme Emesafene ;)) dus ik spuug nog maar een paar keer per dag, maar het vervelende misselijke gevoel blijft wel. En aangezien ik erg moe ben, heb ik vaak geen puf om achter de pc te gaan zitten.
    Wij gaan binnenkort op vakantie, daarna zal ik weer eens bijlezen. Oh en morgen de intake bij de gyn! Met de termijnecho. Ik verwacht eind januari uitgerekend te zijn.
    Ik wil iedereen hier heel veel succes wensen bij het opnieuw zwanger worden. Ik hoop dat het naar omstandigheden goed gaat met jullie!

15. Goedoe

Goedoe Lid

16 mei 2011
    9
    0
    0
    NULL
    Lovenest
    #115 Goedoe, 22 jun 2011
    Laatst bewerkt: 22 jun 2011
    Haai haai lieve dames,

de zomervakantie zit er aan te komen, ik wens een ieder dan ook veel eitjes, geluk, gezondheid, romantiek en een hoop zon toe!

Ik heb afgelopen vrijdag de afspraak bij de gyn gehad + een gezellige inw. echo.. Alles zag er goed uit en ze zei nog dat ze dacht dat ik in ieder geval in juni og zou moeten worden.. Mijn baarmoeder was leeg en zag er goed uit.
    Voor de zekerheid nog even mijn hcg laten prikken + nog wat andere dingetjes omdat ik zoooooooooooooo moe ben en heel veel concentratieverlies. Ze dacht aan bloedarmoede oid.
    Maandag hadden Goedoeman en ik het heel gezellig als jullie begrijpen wat ik bedoel ;) en 's middags ben ik begonnen met vloeien. Ik dacht nog dat is contactbloedverlies en het komt wel goed. Het is waarschijnlijk mijn ongesteldheid.
    Vandaag telefoontje van de gyn gehad. Mijn hcg is veel te hoog. Hij is nu 94 terwijl hij nu 5 weken na de bbz op 0 tot 5 moet staan. Ze is bang dat er dus toch wel weefsel is achtergebleven. Vrijdag opnieuw prikken en a.s. dinsdag hoor ik of ik prikken krijg methotrexaat of dat ze gelijk de eileider toch gaan verwijderen *zucht*. Het kan niet dat ik zwanger ben omdat ik na het bloedonderzoek pas "geklust" heb met Goedoeman... Ik ga maar weer op het wachtbankje zitten en genieten van het zonnetje..
    Een ieder die op vakantie gaat geniet ervan en laat de zon en romantiek zijn werk doen :)
    Ik hoop dat ik nu "gewoon" og ben en dat mijn lichaam nu op natuurlijke manier de "resten" verwijderd en mijn hcg vrijdag is gedaald.

p.s.
    vruchtje zat links, rechterkant verkleefd maar tijdens de operatie konden ze geen hsg doen. Vleesboom verkleefd aan belangrijkste bloedvat van baarmoeder dus met kinderwens niet te verwijderen. En verklevingen tussen baarmoeder en lever. IVF was al meteen na ok in het ziekenhuis benoemd. Wij willen echt heel graag kids en gezien ik as maandag 35 wordt wiil ik hier toch mee opschieten, Goedoeman is 8 jaar jonger dan mij dus die kan nog wel ff vooruit hihihihi

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hello allemaal!

Goedoe: hè wat vervelend dat je hcg nog zo hoog is... Hoop dat het alsnog snel daalt en dat jij ook vol goede moed verder kan.

Kweenie: Als ik jou was zou ik beginnen met ovutestjes :D kan je op het moment van die knallende test nog zien of je ervoor gaat of niet. Je kan in ieder geval checken of je echt een eisprong hebt op het moment dat je lichaam dit ook aangeeft... (Ik zou in ieder geval die testjes doen...ben veeeeeeeeels te nieuwsgierig:D)

Danabella: Hoe was je echo??? foto!foto!foto! Wel rot dat je zo misselijk bent. Ik hoop dat je toch van je vakantie kan genieten.:)

Majo: hoe staat het met het afvallen?

Mar: Jij gaat naar je NOD toe hè! Hoe voel je je? Al klachtjes?

Hier: Ik ben wederom ongesteld geworden. Gelukkig niet zo hevig als de vorige keer :) Wel weer heel snel hoor! Was er net 10 dagen vanaf... Vorige ongi hield bijna 3 weken aan. Maar hoop nu vurig dat dit mijn natuurlijke cyclus weer is. *duim duim* Ben ondertussen bijna 8 kg kwijt. Dus daar ben ik superblij mee. Maar ik lijn nog even verder. Nog minstens 5 kg voor eind augustus, en daarna ga ik nog verder als het kan (ligt er ook aan of ik zwanger ben ;)) We zijn momenteel nog druk bezig met het potentiele nieuwbouwhuis. Alles uitzoeken enzo. Volgende week moeten we het aankoopcontract tekenen (optie is een week verlengd) dus we zijn nu alles aan het overwegen:) Maar samengevat, alles goed hier :)

Knuf
    Tina

17. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    He hoi,

@Tina: Wat super zeg dat je al weer ongesteld bent geworden. Of nou ja, leuk is anders natuurlijk maar na zo'n ellendig lange cyclus is het wel fijn! Hopelijk nu gewoon weer beetje normale termijnen EN (nog veel belangrijker) eisprongen!

En je hebt gelijk, ik ga ze ook maar gewoon bestellen weer. Doordat er nu een eileider mist is de kans op een zwangerschap natuurlijk wel afgenomen dus laten we er dan ook gelijk maar weer goed voor gaan. De angst op weer een BBZ blijft toch wel, of het nou gegrond is of niet.

Hoe ziet je nieuwbouwhuis er uit eigenlijk? Ongeveer?

@Danabella: Maar jij was op zich wel vrij vlot weer zwanger he? En inderdaad, heb je een leuke echofoto om te showen?

@Goedoe: Wat een gedoe!!! Klinkt inderdaad alsof er toch nog iets is achtergebleven, man wat vreselijk balen!!! Maar goed, eerst morgen weer bloedprikken om er zeker van te zijn. Hopelijk is het alsnog flink gedaald. Enne....een 8 jaar jongere man aan de haak geslagen? You go girl haha!

@Juulzon: Denk aan je!
    @Mar: Je NOD duurt toch nog wel even???
    @Majo: Gaat het al weer wat beter?
    @Roos: Ik duim voor je!!!

@All: Aaaah, over dik een week weer beginnen met testjes en vrijen voor een kindje. Heb er weer helemaal zin in maar vind het ook wel heel spannend. Hopelijk brengt 2011 alsnog geluk!!

Liefs, Kweenie

18. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Goedoe, jeetje wat een verhaal. Hopelijk is je hcg vandaag gedaald en kan je weer verder.

@Tina, super dat je nu weer een korte ronde hebt gehad. Hopelijk nu weer een normale cyclus en lukt het jullie om spontaan zwanger te raken. Afvallen gaat goed bij je. Hopelijk gaat het allemaal lukken met jullie nieuwe huis.

@Kweenie, zou gewoon de ovutesten bestellen, heb je ze alvast in huis.
    Hopelijk wordt het voor ons allemaal alsnog een heel mooi jaar.

@Danabelle, hoe is de echo gegaan? Balen dat je zo misselijk bent.

@hier, ben nu na 10 dagen al 4 kilo kwijt, nog 5 te gaan. Vanaf vandaag nog maar 2 zakjes modifast dus vanmorgen weer heerlijk genoten van mn ontbijt. Over een dag of 7 over naar 1 zakjes modifast en dan 2 maaltijden. Moet dus lukken om een heel eind te komen met die laatste 5 kilo.
    Hier weer om de dag aan de klus want verwacht tussen zaterdag en dinsdag mn eisprong. Slijm wordt in ieder geval steeds wateriger en eiwitachtig, dus mn lichaam is goed bezig.
    Nog 1 weekje druk op mn werk en daarna nog 2 weken hele dagen werken en dan heerlijk vakantie. Wou dat het al zover was maar ja nog ff 3 weken geduld.

Fijne dag allemaal

19. Goedoe

Goedoe Lid

16 mei 2011
    9
    0
    0
    NULL
    Lovenest
    #119 Goedoe, 25 jun 2011
    Laatst bewerkt: 25 jun 2011
    Hoi Dames,

vandaag *****weer maar dat mag de pret niet onderdrukken toch...

Dinsdag uitslag van hcg, hoop echt dat het minder is.

Tsja Goedoeman is 8 jaar jonger :) Of het ligt aan zijn ouwe kop of mijn dagelijks gebruik van Zwitsal bodylotion.

Ik lees ook dat hier in het topic veel gepraat wordt over afvallen. Ik ben in 9 maanden tijd ruim 20 kg afgevallen. Een combi van dr Frank en Sonja. Ik at in het begin geen brood, rijst, pasta en aardappel. Alleen groente en vlees & vis. (Geen varkensvlees Goedoeman (Puur NL wil dat niet eten) Nadat ik (geboren en getogen in NL maar van suri/hindoe afkomst) merkte dat dit hielp ben ik langzaamaan weer begonnen met "normaal" eten. Vroeger had ik 4 opscheplepels rijst, nu maar 1. Een boterham is lekker maar na 1 zit ik stampensvol en neem ik tussen de middag alleen een soepje en wat salade. Mijn (rose)wijntje en reepje sjokelaa nam ik wel, nu nog maar wel alleen in het weekend. Fruit & groente is altijd okee. Ik hou heel erg van koken en als je iets wil eten en je hebt er niet echt een lekker recept voor geef maar een gil. Zo heb ik vrienden en hun kinderen aan het eten geholpen, zelfs aan witlof, spruitjes en radijsjes.
    (waarschijnlijk mijn uitlaatklep)
    De 1e week was wat onwennig maar ben nu wel van 79 kg naar 59 kg gegaan. Startweek was begin april 2010. Het scheelt echt een hoop als je de eerste weken je brood, rijst, pasta en aardappelen laat staan.
    Weet je wel hoeveel 2 ons groente is? Als je dat met je vlees(vervanger) mengt heb je een bord vo! Ik deed dan een kipfiletje of visfiletje (200 gr) marineren in mijn eigen kruiden. 10 min op volle toeren in de magnetron en dan mengen met verse groenten of magnetrongroenten van de AH. Meng dat doorelkaar en je kan er niet tegenop eten. In het weekend at ik wel alles maar in de 1e week van je "dieet" slinkt je maag al zoveel dat je niet meer kan :)
    Ben zo blij met deze site!
    Kreeg vandaag zo'n lief praatje van een 2 jarige dame: Lieve tante bami, ik hou van jou omdat uw bami zo lekker is!!!
    Diva in kwestie vergat te vermelden dat er zoveel groenten in zit die ze normaal niet eet maar in de bami heerlijk vindt!
    Het verzet mijn zinnen ;)

20. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Goedenavond allemaal,

Ook zo genoten van vandaag? Heerlijk weertje, al moet ik wel toegeven dat we veel binnen hebben gezeten hoor. Beetje tegenstijdig haha.

De ovutestjes heb ik toch maar weer besteld. Het werkt toch wel fijn om te weten of je een beetje goed hebt zitten klussen. Heb er ook echt weer helemaal zin in! Duurt nog even voordat mijn ei in zicht is maar na volgende weekend moet er echt wel weer wat meer gedaan worden in bed dan slapen :).

Wat zijn julllie trouwens goed bezig wat afvallen betreft! Ik kom er helaas niet echt aan toe. Maar nu is het bij mij ook niet echt een noodzaak, eerder dat het gewoon net wat beter staat een paar kilo eraf.

@Goedoe: Wat waren je waardes vandaag? Goed nieuws of?
    En Zwitsal bodylotion, zou het echt werken?? Ook op je gezicht? Merk wel dat na je 30ste je echt zichtbaar ouder begint te worden hoor. Niet leuk maar toe maar, het hoort bij het leven.

Lekkere recepten zijn altijd welkom, nog beter: Makkelijke recepten! Ik ben namelijk echt geen kookwonder! T is een wonder dat ik uberhaubt een man heb die bij me blijft wat dat betreft haha.

Verder niet zo veel te melden vandaag. Zal vast wat meer komen als mijn vruchtbare dagen er aan komen, dat is dan weer enorm spannend natuurlijk!!!! :)

Fijne avond lieve meiden en dat er maar gauw weer iemand een mooie posi test in handen mag houden!

Liefs, Kweenie

Deel Deze Pagina