Oja vriend heeft zaad afgelopen vrijdag ingeleverd. Je krijgt zo'n grote pot mee dat het kwakje wel erg weinig lijkt wat je inleverd. Hahah Dinsdag hebben we gesprek bij fertiliteitsarts. Uitslag zal dan wel komen. Hopelijk dan ook wat duidelijkheid over pcos en/of goede eisprong.
Hi! Het is hier top. Erg warm momenteel (40 graden) en we doen heel veel. We stonden vandaag allebei wel op met dezelfde gedachte : vandaag was de dag. Lastig. Ben 5 dagen geleden ineens wat rood bloed verloren. 1 middag, daarna elke keer wat bruine afscheiding. Denk te vroeg ongesteld geworden, maar wel een hele rare. Misschien omdat we op vakantie zijn. @Anna0425 Balen van je ovutesten. Gebruik je nog teunisbloemolie? @MinnieM Spannend al die onderzoeken. Wij gaan ook beginnen als we thuis komen. Houd je ons op de hoogte? liefs x
@MinnieM , haha dat is ook wat! Maar hoe was de uitslag dinsdag?? @Juffie1990 , ja zal een gekke dag zijn geweest. Maar vandaag was dus wel je nod? misschien is het een innestelingsbloeding geweest? Ga je nog testen of houd je het erbij dat dit je ongesteldheid is/was? Ik heb toch zondag mijn eisprong gehad (dag 19), nu al 4 dagen hoge temperatuur, maar heb met ovulatietesten de piek gemist..(test 2x daags) Gelukkig meer dan genoeg geklust. Haha Dus de teunisbloemolie lijkt heel goed te helpen weer rond de 31/32/33 dagen cyclus waarschijnlijk Liefs Anna
Pff dames, te veel om op te noemen. Zaad was goed. Maar ik heb wellicht pcos. Grensgeval. Verder is mijn schildklier niet goed. Vandaag gehoord. Tsh van 9.7 terwijl dit max 4 moet zijn. Idealiter rond de 1. Ik moet morgen medicijnen gaan halen. Ik hoop dat het tijdelijk is maar vaak is het chronisch. Ben beetje overstuur. Het kan wel de reden zijn waarom zwanger worden niet lukt.
@MinnieM , wat ontzettend klote meis Hoe weten ze of dit tijdelijk of chronisch is? Heb je ook last van die symptomen die bij een verkeerde werking van de schildklier horen? En heeft het verband met de bbz, of was dat gewoon domme pech? En denken ze dat je door die medicijnen wel weer meer kans hebt om "gewoon" zwanger te worden? Wat ontzettend klote voor je Ik duim vooe je dat het allemaal mee gaat vallen Dikke knuffel!
Hi meisjes, Of het chronisch of tijdelijk is weet ik niet. Moet ik nog navragen. Ik kreeg het gisteren via de mail binnen omdat Vodafone eruit lag en ze me niet konden bereiken via de tel. Toen was het al te laat om te bellen. Klachten heb ik vaag. Wat stress moe en concentratieproblemen. Maar dat kan door alles zijn he. Ook werk bv. Daardoor een bbz krijgen is niet de reden verwacht ik. Miskramen en vroeg geboorte kunnen er wel door komen. Maar een innesteling in de eileider is vaak gewoon pech. Met deze waarde kan het wel moeilijk tot onwaarschijnlijk zijn om zwanger te worden. Dus vandaar dat ik medicijnen krijg. Die helpen juist met zwanger worden en blijven. Ik wil echter nog wel wat meer duidelijkheid hebben over wat zaken voordat ik begin te slikken. Dus ik heb gevraagd om vandaag alsnog teruggebeld te worden. Mijn waarden schijnen dan in een soort tussenvorm te vallen. Tsh is 9.7 Maar t4 is normaal. Dan kan het uit zichzelf normaliseren maar het kan ook chronisch worden. Ik hku jullie op de hoogte. Hopelijk is dit dan de oplossing. Duimen jullie voor me? Liefs.
Net terug gebeld door de gyn. Schildklier kan chronisch worden maar hoeft niet. Voor het zwanger worden en blijven is het van belang om tsh weer te verlagen. Dus ik rij zo naar de apotheek voor thyrax. Ik moet opletten dat ik me er niet slechter door ga voelen. Dan direct aan de bel trekken. Ik ben nogal een stresskip en door thyrax kan een opgejaagd of stress gevoel juist toenemen. Na zwanger worden en zijn geweest kan ik weer aankijken of de thyrax nodig is. Afwachtend beleid is normaliter de gang van zaken bij mijn waardes. Verder heb ik toch de stempel pcos gekregen. Ook al heb ik vroeger eenmalige uitschieters van 56 of 46 dagen gehad en nu weer redelijk stabiel lijkt het toch pcos. Dat in combinatie met het echobeeld en wisselende menstruatievormen (ene x helder bloed andere x meer bruin) geeft toch de diagnose pcos. Ik krijg over 2 weken dus ook clomid en cyclusmonitoring. Van de ene kant heel veel informatie in een keer maar ik ben eigenlijk vooral opgelucht dat ze iets hebben gevonden wat geholpen kan worden. Hopelijk dit jaar toch nog die positieve test.
@MinnieM, wat een toestand..! Maar snap dat het wel fijn is dat er een "diagnose" is, en er nu actie komt. En toch PCOS stempel... dat is ook niet erg prettig, maar Clomid schijnt wel goed te helpen lees ik overal. Dus wie weet ben je straks zomaar zwanger! Ik duim heel erg voor je mee voor een positieve test dit jaar ! Ik ben vandaag 8 DPO, dus weer spannend op het wachtbankje. Heb er aan de ene kant wel een redelijk goed gevoel over deze ronde, aan de andere kant durf ik er ook weer niet in de te geloven. We zullen moeten afwachten... Hele dikke knuffel, en houd je ons op de hoogte? Xx Anna
@MinnieM , ja enorme testdrang.. ik denk dat ik me morgenochtend echt niet meer kan beheersen.. morgen 11 dpo, veel te vroeg, ik weet het.. Durf het eigenlijk niet te hopen, maar heb er echt een goed gevoel over deze ronde.. Hoe is het met jullie? Liefs Anna
Niet testen!!! Mag niet van mij! Wachten tot minimaal 13 dpo! Hier gaat alles zijn gangetje. Heb het idee dat de thyrax wat helpt. Ik lijk wat energieker ofzo... maargoed. Verder op het wachtbankje. Alvast vragen aan het bedenken voor volgende ronde clomid.
Haha nee ik moet t ook echt niet doen, i know haha Maar de verleiding is zo groot... Fijn dat je je wat beter voelt! Ik duim echt voor je meid! Ik ben ook wat meer gaan sporten sinds een week of 6, en dat voelt echt goed. Kun je lekker je hoofd leegmaken af en toe Xx Anna
Goed bezig jij! Sporten is goed voor je. Wel rustig opbouwen. Ik duim ook echt voor jou meissie. Dikke knuffel
Ja ben niet overdreven fanatiek bezig hoor, maar gewoon cardio 2-3 keer per week en wat oefeningen. Heb veel energie laatste tijd. Heb sinds maandag echt honger rond 16 uur, dan moet ik even wat eten. Heb ik normaal nooit. En volgens mijn vriend zijn mijn borsten geoter, maar ze zijn niet gevoelig of een andere kleur. Ook lichte buikpijn af en toe, in de onderkant van mijn buik. maar misschien stel ik mezelf dit ook allemaal wel voor... Zaterdag zullen we het weten
Ik kon me niet beheersen... Nu door het dolle heen! Zou het echt..?? Ik hoef in ieder geval niet te turen! Vandaag 11 dpo zo'n duidelijke streep had ik vorige keer in ieder geval niet, dus hopelijk is dit een goed teken
Ja is voor jullie ook dubbel en misschien zelfs frustrerend, maar het geeft ook hoop inderdaad!! En ik blijf super hard voor jullie duimen dames! Hopelijk allemaal binnenkort een positieve test! Hierbij het temperatuur kaartje