Hoi meisjes, Hoe is het met iedereen? Ik probeer steeds zoveel mogelijk terug te lezen. aangezien in niet zo heel veel meer reageer. @Ebrum als er geen eitje groeit, krijg je ook geeb menstrutie. Ik hoop dat je afgelopen maandag goed nieuws hebt gehad. Links is idd moeilijker te zien. Is bij mij met echo ook vaak gevoeliger door de darmen die links liggen. Mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap zat links en hebben ze met echos nooit kunnen vinden, pas toen het misging en ik geopereerd werd. Wat voor medicatie krijg je dan? Ik ben vorige week begonnen met clomid 50mg pillen, om mijn onregelmatige cyclus aan te pakken en omdat mijn cyclus weer langer werd. Werd weer 38 dagen en dat is te lang. Ik kreeg op dag 9 van mijn cyclus een echo. Had toen bet laaste clomid pil ingenomen. Links zaten toen 2 eitjes, 1 van 13mm en 1 van 10mm. Rechts zat niks. Zag er best goed uit volgens gyn, maar moest afgelopen maandag toch weer terug komen om te kijken hoe ze waren gegroeid. Ik had goede hoop. Verloor wat meer slijm en streepjes op ovu testen werden zichtbaarder. Tijdens te echo bleek dat links de eitjes ineens waren gekrompen, beide ineens 8mm en nu zaten er rechts 2 eitjes van 12mm. Gyn zei dat het vaker gebeurde, maar dat het erop lijkt dat clomid nu nog niet veel doet. Morgen moet ik weer terug komen voor een echo. Streepjes op ovu testen worden weer lichter. Ik begrijp er niks van... ga morgen eens alles navragen. Anders stop ik met de medicatie.. lijkt erop dat mijn cyclus nu nog steeds rond de 35 a 38 dagen blijft. Al die bijwerkingen van de clomid voor niks.. Misschien is ophogen van dosis een optie. Geen idee, alles hangt af van morgen.. spannend. X
Nou spannend morgen! Wel raar dat clomid niet zijn werk doet. Maar ze kunnen tegenwoordig veel! Ik snap niet waarom er geen eitje groeit . Baarmoederslijmverlies word afgestoten, daardoor komt er bloedingen die op menstruatie lijkt. Ik hoop dat mijn menstruatie snel op gang komt! 18 maart hoor ik wat voor behandeling ik krijg.
@Juffie1990 en weet je al wat meer? Ik ben benieuwd. Hier zojuist terug van de vk. Goede echo. Vandaag 13.2. Klopt als een bus. Uk lag deze x wel stil en met de rug naar ons. Hij had waarschijnlijk zoiets van: mam je kunt mijn rug op met al je zorgen. Is het normaal dat het kindje niet beweegt soms? Hartje klopte goed. Verder intake gehad en formulieren om te bloed te prikken.
Hi Allen, Net in ziekenhuis geweest voor follikelmeting 3 deze ronde, cd15. Eindelijk eens goed nieuws.. rechter kant 2 grote eicellen van 21mm, links 2 kleinere van 15mm. Die twee van 21mm gaan in iedergeval samen springen. Of die 2 van 15mm mee gaan doen is niet zeker te zeggen. Als het nog 2 dagen duurt voor ik een eisprong heb is de kans er dat ze meedoen. Dan zullen ze ongeveer 19mm zijn. We mogen er deze ronde nog voor gaan, omdat niet zeker te zeggen is of die andere 2 mee gaan doen. Maar kunnen er ook voor kiezen ronde over te slaan. HUH, OVERSLAAN? ZEKER NIET! Mocht het niet lukken deze ronde, volgende ronde weer 50mg clomid maar wel weer met echos aangezien ik meerdere eicellen aanmaak. Is dat volgende ronde weer zo, zal de dosis gehalveerd worden. Spannend. Volgende week donderdag bloed prikken voor progesteron om.te kijken of de eisprong goed is gegaan. Wat fijn @MinnieM dat de echo goed was en de termijn klopt! Je bent de spannenste weken al door. Hoe voel je je? Liefs
@Juffie1990 wat fijn dat je gewoon door mag gaan deze ronde. Ik had dat ook gedaan denk ik. Ik heb goede hoop voor je dat clomid werkt. Ik heb er meerdere goede verhalen over gehoord in mijn omgeving. Hou ons op de hoogte. Ik duim voor je. Hier zijn idd de spannendste weken wel voorbij denk ik. Ik denk dat we het bij 15 weken gaan zeggen. Ik hebben nog een afspraak bij de vk voor gesprek en hartje luisteren. En tegen die tijd moeten we de nipt ook binnen hebben verwacht ik. Ik voel me prima. Ik voel me in ieder geval totaal niet zwanger.
Ik ben trouwens wel geschrokken. Sinds zondag beetje bruin. En vandaag opeens meer. Ik was helemaal in paniek. Bruin betekende bij de bbz slinks goed. Ik mocht nogmaals langskomen bij de vk. Ze wou nog kijken of ze konden zien waar het vandaan komt. Echo was goed. Baby zat volop te spartelen nu en zat zich goed af te zetten met de voetjes tegen mijn buik (waar ik niks van voelde). Dus dat was een mooie meevaller. Ik ga morgen nog naar de huisarts. Hij kan de bm mond nog bekijken en indien nodig evt een Kweekje. Vanavond kan ik in ieder geval enigszins rustig slapen denk ik. Oja, en ik moest het even aankijken. Als het meer werd of ik vertrouwde het niet kon ik gewoon bellen. Hele fijne vk.
@Juffie1990 , wat fijn dat de eicellen goed groeien! Nu hopen dat het deze ronde meteen raak is, ik duim met je mee! Hoe zit dat eigenlijk, moet je na de eisprong ook nog terug komen voor echo's? Of moet je gewoon twee weken wachten en dan een test doen? @MinnieM, heb je ook een foto van de echo?? Ben benieuwd! Bij mij lag de baby met 16 weken echo ook stil met z'n rug maar ons toe en wilde niet bewegen haha. Nu al eigenwijs Ik hoop wel dat je er snel meer van gaat genieten en het echt gaat geloven! Helpt ook als anderen het weten, dan kun je er ten minste over praten! Dan bruinverlies is wel vervelend inderdaad, maar waarschijnlijk gewoon een klein bloedvaatje geknapt omdat de baarmoedermond nu beter doorbloed is. @PippiMoustache , hoe gaat het met jou?? Dikke knuffel voor iedereen! Hopelijk allemaal snel baby in de BM! Liefs Anna
Hey meiden, alles goed? @MinnieM fijn dat het zo goed gaat met de kleine! Kan me wel voorstellen dat je flink geschrokken bent na dat bruinverlies, getsie @Juffie1990 wat een mooi nieuws zeg, en nu: go eitjes go! @Ebrum wat vind ik het frustrerend voor je dat je lijf niet doet wat het moet doen ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! @Rian89 hoe is het met jou? En @Deedee91 met jou? En natuurlijk @Anna0425 Hoe voel je je? Grote aftellen al begonnen? Ik had vandaag op 12 dpo en negatieve test en temperatuurdaling, dus verwacht vanmiddag mijn menstruatie. Stom. Gisteren flink gehuild dat het weer niet gelukt is. Nu gaat het wel weer. Op naar de hsg dus. Dikke knuffel meiden!
Hoi iedereen, Oh, dat is wel even schrikken @MinnieM fijn dat het goed gaat! Pff wat heftig @PippiMoustache ik heb er geen woorden voor.... @Juffie1990 super fijn dat er een ei groeit idd! En dit is mijn test van vandaag! Kan het niet geloven
@Ebrum dat is een knaller. Have fun. Hier vandaag nog even langs de huisarts geweest. Bm mond zag er keurig uit. Heel rustig. Geen bruin te zien alleen wat meer afscheiding wat normaal was voor de zwangerschap. Kweek was niet nodig. Vandaag gelukkig ook bij het doen van de grote boodschap geen bruin verloren. Hopelijk blijft het weg. Verder direct bloed en nipt laten testen. Met 15 weken hebben we weer controle bij vk. En dan nemen we de bloeduitslagen meteen door. Dan ook luisteren naar het hartje. Als dan alles goed is, gaan we het bekend maken denk ik.
Hoi dames, Wat schrikken @MinnieM maar gelukkig zag alles er goed en rustig uit. Hoop dat je nu rust van vinden. Zie mijn ovulatie test!! Gisteren nog helemaal wit. Wij hebben het gister gezellig gemaakt, vanavond en morgen nog een keer. Of zal dat te vaak zijn? Ik hoef nu niet meer voor echos. Moet alleen volgende week donderdag bloed laten prikken op progesteron om te kijken of het een goede eisprong is geweest. Dan afwachten of het gelukt is. Zo niet moet ik bellen wanneer 1e cyclusdag begonnen is en krijg ik nieuwe clomid. Weer 50 mg en weer met echos. Dit omdat ik deze ronde meerdere eicellen rijp, willen ze kkijken of dat eenmalig was of dat dat elke keer gebeurd. Anders wordt de dosis verlaagd. Spannend allemaal weer! Wat goed @Ebrum eindelijk een knaller! Maak er goed gebruik van Liefs x
Je test ziet er goed uit! Om de dag doen, lijkt mij het beste! Maar luister naar je gevoel. Binnen hoeveel dagen groeit een ei? Maandag was er geen groeiende ei te zien.
Ik 'probeer' er wat minder mee bezig te zijn. Maar vind het lastig. Afgelopen menstruatie weer veel pijn gehad. . Gister weer een posi ovu test; Vandaag nog steeds erg donker. Wanneer moet ik dan n Uitgaan van mn ei? Normaal heb ik echt 1 dag mijn piek, nu blijven ze erg donker. Hopelijk een super ei.... . (Hahaha), al ben ik wel bang dat hij links springt (voel weer van alles daar) en het dan toch minder slagingskans heeft...
Lastig he dames die ovu testen, hoe ze nou positief te beschouwen. Ik zou de onderste als positief beschouwen @Rian89 Die daarvoor nog niet. @Ebrum mooie testen, fijne avond! @MinnieM wat fijn dat alles goed is, de zorgen blijven toch he. @PippiMoustache hopelijk is alles toch even nog wat verlaat. @Juffie1990 Ik zou het toch om de dag doen, juist voor de kwaliteit. Ik zelf heb het eigenlijk nog nooit elke dag gedaan maar misschien deze ronde. Mijn man zijn zaad is wel in orde maar is wel wat traag dus vandaar dat wij het niet elke dag doen. Hier alles rustig, ik begin eerdaags weer met ovu testen.
Hoi meisjes, nou hsg staat voor 4 maart gepland. Wel fijn dat het snel kan. En dan in april weer een poging hopenlijk.
Nou de onderste was natuurlijk nog nat. Maar naar mijn idee was die gisteravond donkerder.... cd 14 in de avond. Maar hij blijft donker. Vanavond weer eentje gedaan..
Bingo, mooie test. Ik heb het de ronde dat het raak was 3 dagen achter elkaar gedaan en op de dag van ovu volgens mij 2 of 3 zelfs. Bij goed zaad zou het niet uit moeten maken.
Oja, ik zweer zelf echt bij de digi ovu testen. Is duur, maarja wel zekerheid. En het zijn de enige die aangeraden worden door de gyn.
He meiden, Wat spannend allemaal! @Ebrum, wat gek dat je test nú positief wordt, je bent al op dag 58 toch? @PippiMoustache , menstruatie dus doorgezet? Hopelijk geeft de HSG wat meer duidelijkheid en fijn dat het snel kan inderdaad! Jammer dat het deze ronde niet gelukt is @Rian89 , mooi test! Wij deden het de dagen rond de eisprong soms ook vaker dan om de dag. Maar dat schijnt echt niet nodig te zijn, om de dag zou het goed moeten komen! @Juffie1990 , ze kunnen nog wel donkerder volgens mij, dus ik zou wel (zeker) om de dag seks hebben, maar ook nog even doortesten @Deedee91, succes deze ronde!! Ik duim mee! @MinnieM, Fijn dat er niks aan de hand is! Hopelijk kun je het tot 15 weken verborgen houden, als mensen het al beginnen te zien/vermoeden is het ook niet zo leuk.. (Ik kon volgens mij met 15 weken mijn broek al bijna niet meer dicht krijgen haha) Ik ben inderdaad aan het aftellen, nog maar 8 weken.. Bizar, vorige jaar rond deze tijd zat ik precies midden in alle ellende. Ik duim heel hard met jullie allemaal mee dat het snel goed raak is! Liefs Anna