Fijn dat de eileider open is. Nu nis de boel ook extra ingesmeerd. Ik duim ook voor je dat het vergoed blijft. Moet haast wel. Is te bizar voor woorden als dat niet het geval zou zijn. Een of andere malloot in een ivoren toren heeft dit bedacht zonder zijn hersens te gebruiken...
Omg echt stom!! Ik hoop dat je het vergoed krijgt! Ik heb weer geen eisprong gehad en heb mijn afspraak met de arts naar volgende week verzet. Ik kan niet langer wachten. Ik wil weten hoe ze mij willen helpen!
@PippiMoustache , fijn dat alles open was! Ik duim mee dat het vergoed blijft, zou echt schandalig zijn!!! @Ebrum , wat vervelend meid, hopelijk gaan ze snel over tot actie!! @MinnieM , hoe gaat het met je? Uitslag van de nipt al binnnb? 15 weken alweer! Tijd gaat snel zeg! Begint het al wat werkelijker te worden?
Hoi meisjes, @Ebrum mogelijk zal eruit komen dat je pcos hebt. Ik heb dat ook, maar heb wel zelf eisprongen. Alleen werden mijn cyclussen weer steeds langer en daardoor waren mijn eisprongen niet goed. Ik heb afgelopen ronde clomid 50mg geslikt. Hierdoor had ik een eisprong op dat 16 ik maakte alleen teveel eicellen aan dus volgende ronde 25mg met echos om te kijken hoe ik daar op reageer. Maarr...... ik denk dat er geen volgende ronde nodig is.. vandaag 10 dpo en getest... zie foto. Best goed voor 10 dpo denk ik. Nog nooit zo duidelijk al getest voor deze termijn. Vrijdag NOD... @Anna0425 progesteron was heel hoog donderdag. Dus goede eisprong van 2 of meer eicellen. @PippiMoustache ik vind het echt belachelijk.. stopt de vergoeding per direct? Oooo ik hoop zo dat het deze keer goed gaat. Vind het weer veel te spannend... X
@Juffie1990 , ahh wat spannend!! Hopelijk geen volgende keer nodig inderdaad! Ik duim voor je!! Weet je ook met welke "termijn" je mag komen voor een vroege echo als de testen oplopen? Het is jullie zo gegund meid!!! Liefs Anna
Hee! Ik ben helemaal in shock!! Haha. Gister ook getest en een super vaag lijntje. Dacht dat het misschien indroger was dus daarom deed ik er vandaag weer een. Ineens zoveel opgelopen al. Dat het ik alleen bij buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Niet bij de vmken. Daar bleef de test licht en liep nauwelijks op. Ik wil vrijdag afwachten en dan is het weekend. Dan maandag bellen voor een afspraak als het goed blijft gaan. Ik mag dan met 6 weken een echo. Test geeft me in iedergeval hoop... X
@PippiMoustache jee, dat zou echt te bizar voor woorden zijn. Ik ga duimen dat dat er iig niet doorkomt! En duimen voor een zwangerschap natuurlijk!
@Juffie1990 Whahaaa wat spannend!!! Ik ga voor je duimen!! Ik ben vandaag ook 10dpo en positief getest!!!
Oh meiden... Ik had besloten deze ronde een beetje 'rust' te nemen. En dat ging me aardig goed af... Gister was ik 9dpo, en toen begon ik zenuwachtig te worden... was een beetje weeiig. Ik dacht eergisteren al, ik ga morgen testen. Maar gister durfde ik het toch niet... Maar vanmorgen was de drang heel groot! 10dpo!
@Juffie1990 , dat is een mooie oploop inderdaad!! Houd je ons op de hoogte?? @Rian89 , mooie test!! Gefeliciteerd meid! Hopelijk gaat het allemaal goed! Hebben ze bij jou ook afspraken gemaakt wanneer je voor een vroege echo mag komen? Ik duim voor jullie!! Liefs Anna
@Rian89 wauwwww geweldig! We lopen dus helemaal gelijk.. en wat een mooie test. Zo ziet die van mij er ook uit! Te spannend weer.. mogelijk mijn 6e zwangerschap... maar deze keer gaat het goed!!
@Juffie1990 @Rian89 wauw! Mooiie testen! Gefeliciteerd dames!! @Juffie1990 mijn arts wilt op mijn menstruatie wachten. Als die op gang komt moet ik de 2/3/4e dag bloedprikken. Ze willen kijken of ik een eisprong maak. 18 maart gaan we dan bespreken hoe en wat maar heb mijn afspraak gewijzigd naar 11 maart. Ik zit nu al op dag 35 en verwacht eigenlijk binnen paar dagen mijn menstruatie. Op welke cyclusdag begin je met clomid?
Oke, bij mij werd het vastgesteld op basis van een echo waarbij een soort kralenketting te zien was van kleine blaasjes. Ik bel op 1e dag van ongesteldheid de poli. Dan plannen ze rond cd 10 een echo. Ik slik dan vanaf cd 5 tot cd 9 clomid 50mg. Deze keer kreeg ik op dag 9 een echo om te kijken of het goed aansloeg. Ik heb 3 echos nodig gehad voor dat ze konden zeggen dat het goed ding en wanneer ik een eisprong zou krijgen. Als je vragen hebt, stel ze gerust
Ik heb een langs cyclus van 36 dagen. Normaal vind mijn eisprong op dag 22 plaats. Ze hebben tot dag 20 gekeken, daarna niet meer. Er groeide ook geen ei zei ze. Na dag 20 vinden ze ook te lang. 18 maart zouden we dan bespreken hoe ze mij willen helpen. Onddrtussen als mijn menstruatie op gang komt moet kk bloedprikken. Wat denk je dat ze willen doen? Weer afwachten of meteen beginnen met de behandeling?
@Juffie1990 en @Rian89 wat super!! Mooie testen! Hoera wat een fijn nieuws!!! Ik heb ook redelijk positief nieuws: net gebeld door mijn zorgverzekeraar. Uit coulance vergoeden ze dit jaar nog de behandelingen van vrouwen die voor oktober 2018 zijn gestart met het traject. Ik zit dus nog goed. Maar voor heel veel andere vrouwen is dit dus helemaal prut, dus ik ga zaterdag demonstreren bij the Women's March op de Dam in Amsterdam
Jaaaa 2 positieve testen. Ik ben zo blij voor jullie. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan. @Anna0425 hier idd 15 weken. Vrijdag hartje luisteren. Ik voel niks en ik zie nog niks. Geen buikje en geen grotere borsten. Ben weer lekker zenuwachtig en bang. Nipt was helemaal goed. Ook geen neven bevindingen. Geen redenen om onzeker te zijn, waarom blijf ik dan toch constant zo onzeker en bang. Ik heb mijn vriend beloofd om het na vrijdag bekend te maken. niemand weet het nog en hij wilt het heel graag bekend maken. Pfff. Ik heb het al heel lang uitgesteld. Hopelijk is vrijdag alles goed.
@MinnieM, ja het wordt nu echt wel tijd dat je er van gaat genieten en je zorgen achter je laat hoor meis! De kans dat er nu nog iets verkeerd gaat is echt héél klein geworden! Wist je dat er ook van die dopplers te koop zijn voor thuisgebruik, om zelf thuis naar het hartje te kunnen luisteren? Misschien dat dat je nog wat kan helpen? (Of juist niet.., geen idee hoe makkelijk of moeilijk het is om de hartslag te vinden?) Als ik jou was zou ik me nu ook gaan focussen op het bekend maken! Stop je energie in daarover nadenken (verzin wat leuks!) In plaats van nadenken over wat er nog fout kan gaan Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt? / Gaan jullie met 16 weken nog een pretecho laten maken? Ontspan en geniet ervan meid! Liefs Anna
Ja, ik heb van die dopplers gehoord. Maar mijn vriend wil deze niet in huis hebben omdat die bang is dat ik dan vaak ga luisteren of juist in de stress schiet als ik niks kan vinden. Ik probeer ook echt zo veel mogelijk van het positieve uit te gaan. Ik kan er immers niks aan doen. Maar soms heb je van die dagen dan overheerst de onzekerheid. Ik heb gewoon een super lief kindje waardoor ik niks voel of geen klachten heb. Bedankt voor je lieve reacties altijd. Hoe zijn jouw laatste loodjes? Xxx