Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieM, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Hoelang heb je er nog over gedaan?
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    #1302 GroeneBomen, 5 sep 2019
    Laatst bewerkt: 5 sep 2019
    Tussen mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap en nieuwe zwangerschap zat een jaar (gerekend tussen positieve testen, gerekend vanaf normale cyclus, 8 maanden). Vanaf start hulp ziekenhuis gerekend: 3 maand (1e maand onderzoek, 2e met pregnyl en zwanger maar niet succesvol, 3e 2 keer pregnyl en wel succes).

    Als de huisarts niet had vastgehouden aan 'hoort bij je cyclus zo vroeg al bloedverlies hebben' dus ik verwijs je nog lang niet door, had ik er ook niet zo lang over gedaan.

    Ik had de buitenbaarmoederlijke zwangerschap in ronde 9 trouwens
     
    Suuster vindt dit leuk.
  3. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    @PippiMoustache ahhhhh een meisje! Wat leuk! Sinds wij weten wat het wordt, is het allemaal zo echt geworden. En een meisje vinden wij helemaal geweldig (waarschijnlijk met een jongen ook, haha)
    Wat fijn dat je je zo goed voelt, al bijna op de helft!

    @Suuster wat herkenbaar. Bij ons werd ook aangeraden om 6 maanden zelf te proberen na buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Wij hebben het uiteindelijk langer zelf geprobeerd, maar kan me heel goed voorstellen als je eerder om hulp vraagt. Ik zou een gesprek met een gyn aanvragen en je verhaal vertellen en vragen naar de mogelijkheden. Zo zijn wij ook gestart met het ziekenhuis.

    @Ebrum wat fijn dat je een natuurlijke menstruatie hebt gehad. Je lichaam is dus wel aan het werk. Gaan jullie het zaad nog in NL laten controleren?

    Met mij alles goed. Alweer 30 weken. Soms gaat het heel snel, soms heet langzaam.
    Inmiddels weer 2 weken aan het werk na de zomervakantie. Best pittig 20 kleuters 5 dagen in de week. Gelukkig helpen ze me met alles en ook wel weer super schattig, de hele dag handjes aan mijn buik. Nog 6 weekjes, dan lekker verlof.
    Thuis zijn we er helemaal klaar voor!
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  4. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    Alles goed hier?
     
  5. Ebrum

    Ebrum Fanatiek lid

    11 mei 2013
    1.721
    853
    113
    Hey,
    Ja rustig hier. Wacht op mijn ei. Hoe is het met jou?
     
  6. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Jahoor! Ei net geweest, zaterdag en zondag positieve ovu test... vriendlief was een weekend de hort op aaaarrghh

    Vrijdagavond nog wel even tussen de lakens en straks weer, maar was wel bad timing! En met jullie?
     
  7. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Ooooh neeee wat frusterend! Maandag ook nog geprobeerd? Ik hoop dat het toch gelukt is!
     
  8. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    @Juffie1990 hoe is het? Al aan het aftellen tot je verlof?
    @Ebrum, ik las ergens anders dat je vorige ronde een gewone eisprong en menstruatie hebt gehad, wat fijn! Ik hoop dat die hsg zijn werk heeft gedaan en dat alle nu mooi toegankelijk is en dat het komende ronde gewoon hartstikke raak is!

    Hier gisteren de 20 weken echo gehad, kleine meisje is helemaal goedgekeurd :)
     
    Rian89 en Ebrum vinden dit leuk.
  9. Ebrum

    Ebrum Fanatiek lid

    11 mei 2013
    1.721
    853
    113
    Super fijn! Nu lekker genieten. Hoe voel je je? Is je buikje aan het groeien?

    Ik hoop het ook! Het zou echt geweldig zijn!
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  10. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Valt t ei eindelijk eens normaal in een weekend heb je nog pech! Nou ja de zwemmers kunnen wel ff blijven zwemmen gelukkig.
     
    Suuster vindt dit leuk.
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Mijn baarmoeder loopt nu bijna 10 week voor op schema. Dus wel echt indicatie dat kindje erg groot is. 'slik'
    Heb ook enorm bolle buik en ben ook sneller benauwd omdat hij al zo hoog zit. Bloeddruk is oke en kindje zelf is lekker actief. Dus op de groei na is alles volstrekt normaal


    Dus moet wel even nuchter op diabetes prikken. Zit mij niet heel lekker. Ben wel ff klaar met complicaties dus als ik nu ook nog diabetes blijk te hebben, kruip ik even hard weg in een hoekje. Over 4 weken vervroegde groeiecho. Met dit tempo kan hij nog wel eens een kerstkindje worden.
     
    Suuster vindt dit leuk.
  12. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Haha ja! Maandag mocht hij niet gelijk gaan slapen :roflmao:
    Hoe is het met jou?
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  13. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Normaal nooooooit in het weekend! Zul je altijd zien!o_O
     
  14. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Wow een baarmoeder 10 weken voor op schema?! Dat klinkt veel. Maar was met de 20 weken echo je kindje wel normale grootte? Hoop dat het allemaal meevalt!
     
  15. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Haha altijd zo, heb ook slechte ervaring als eisprong eindelijk eens in een weekend valt.

    Nope, ook te groot. Liep 1,5 week voor op groei. Buik en hoofd buiten normaalwaarden voor dat termijn. Vruchtwater gelukkig wel normaal.
     
  16. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Kan me voorstellen dat je dan nog niet helemaal gerust bent. Hopen dat het gewoon een flinke jongen is en verder niets aan de hand. Wanneer moet je prikken voor diabetes?
     
  17. Rian89

    Rian89 Fanatiek lid

    13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Wauw @GroeneBomen, dat klinkt idd als een flinke baby! Heb je al geprikt?

    @PippiMoustache aaah leuk een meisje. Fijn dat alles goed was!! En op de helft. Fijn hè?!

    @Ebrum, hopelijk snel je eitje!!

    Hier gaat het op mn bekkenklachten na wel goed. Ben alleen ook zoooo moe. Kan de hele dag wel slapen. Haha. Kon dat maar!!
     
    Ebrum en PippiMoustache vinden dit leuk.
  18. Ebrum

    Ebrum Fanatiek lid

    11 mei 2013
    1.721
    853
    113
    Dames,
    Zie mijn temp kaartje. Vgm is er een ei geweest!

    Hoe is het met jou @Rian89 nog heel even he!
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  19. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Top Ebrum, ik duim voor je!
     
    Ebrum vindt dit leuk.
  20. Ebrum

    Ebrum Fanatiek lid

    11 mei 2013
    1.721
    853
    113
    Loopt je baby 10 weken voor?! Zo hey! Hoe kan dat?
     

Deel Deze Pagina