Vandaag wakker geworden met menstruatiepijn en lage rugpijn. Temp nog steeds hoog. Ik wacht gewoon af. Als het zo doorgaat wil ik di of wo weer testen.
Oww balen Wel 'fijn' dat je natuurlijke cyclus op gang is gekomen! Vol goede moed de volgende ronde in. Het gaat lukken!!!
Hi chikas, hoe is het met iedereen? Met mij momenteel niet zo! Heb ik eindelijk een normale cyclus, groeit er een mooie ei (morgen weet ik meer natuurlijk) is ze zaad van mijn man niet goed! Hoe kan dit? Blijkbaar is dit altijd al zo geweest. 1 jaar voor niks gewacht.. ik ben zo boos op mijn. Gynaecoloog, waarom ze eerder niet deze testen heeft laten doen... mijn geduld word op proef gesteld. Volgende maand gaan we naar het buitenland! Ik wil daar verder gaan.
Pff waarom heeft ze er zolang mee gewacht dan? Ik zag gisteren je post met de uitslag, maar snap daar zelf ook echt niks van! Wat is er niet goed aan? Hier gaat het zijn gangetje.. weer terug op de wacht/strafbank
Nee joh, dat meen je niet!! Wat stom! Welk ziekenhuis werkt deze gynaecoloog?! @Suuster ik duim met je mee hoor!
8 november heb ik pas een afspraak. Vandaag is eitje 19 mm. ik snap er niks meer van. Geen idee wat ze willen doen...
Wat vreemd zeg? Aparte gang van zaken @Suuster hoe lang moet je nog op t wachtbankje? Sterkte met de dagen aftellen Mijn banner zegt: je kindje komt nu meer in gewicht aan, minder in lengte. Fijn.... Kindje wordt nog steeds +2 a 2,5 week verder geschat. Mooi niet dat ik door ga lopen tot 39 week 'slik' Vraag mij oprecht af hoe meneer groot hoofd en groot lijf eruit gaat komen.... Was bij nr 1 al zo uitgescheurd 'slik'
Zit nu op 5/6dpo dus nog eventjes.. heb ook een bericht gestuurd naar de gyn voor een hsg als ik weer ongesteld word. Hoop dat meneer groothoofd een galiatje blijkt te zijn ipv watermeloenformaat!
Verstandig kan geen kwaad om even de leidingen te checken! Haha ja doe maar een galiaatje idd, onderkantje 3.0 zie ik niet zitten. Ben nu eindelijk gewend aan 2.0 en dat was geen beste upgrade van 1.0 haha
Heb je een idee dat je ei is gesprongen? Waarom pas 8 nov? Hier is mijn verlof begonnen. Zo gek, maar wel lekker!
Vandaag echo gehad en ei is gesprongen in het weekend. Ik snap ook niet waarom 8 november? Als ik ongesteld word, gaan we naar het buitenland. geniet ervan!
Ja! Je houdt het goed bjj.. lief! gaat wel hoor.. beetje buikpijn en moe. Maar van het weekend ook al flink ziek geweest.. Nog niet getest.. wil ik vrijdag misschien doen.. maar misschien ook niet Hoe is het met jou en de bub?