Jaaaa! Ik ben zo blij! Hoeveel dpo ik ben weet ik niet... maandag 8 nov heb ik afspraak bij gyn. Ben benieuwd!
Ja! Bah Kun je me even vertellen waar die ‘ikwasernietmeebezig’-knop is? Ben enorm blij voor jou hoor, maar dan nog net iets meer een dipje hier
Ik weet ook hoe je je voelt.. bij ons heeft het 16 maanden geduurd. Na 1 jaar had ik de moed al opgegeven. Ik denk als zwanger wilt worden dat je het moet los laten. Afleiding zoeken of accepteren dat het niet makkelijk zal gaan. Geloof me deze ronde had ik het echt opgegeven. Ik hoop dat alles goed zit want geloof alleen echos. Na hsg ben je vruchtbaarder! Dit is echt waar!
Ik vind het echt heel stom voor je en baal oprecht met je mee. Ik weet hoe je je voelt, ik denk de meeste van ons groepje hier. Dikke knuffel <3
Ik ging vannochtend voor controle naar de verloskundige. Daar bleek mijn bloeddruk veel te hoog 157/97 terwijl ik normaal rond de 106/60 zit. Ik werd doorgestuurd naar het ziekenhuis voor verdere controle. In ziekenhuis bleek bloeddruk ook te hoog en ik heb eiwitten in mijn urine. Ik was in de veronderstelling daarna lekker naar huis te kunnen, met extra controles. Maar toen kwam het nieuws dat ze de bevalling direct wilde inleiden, omdat bloeddruk en eiwitten zo hoog zijn dat ze geen risico durven te nemen. Nu voel ik me nog niet ziek, maar dat kan elk moment anders worden. Momenteel is de ballon geplaatst en had ik zelf al 1 cm ontsluiting. Ze hopen morgenochtend de vliezen te breken en alles op de starten. Heel spannend en totaal overdonderd ben ik ervan, maar o wat kijken we uit naar dit kleine meisje. Ik laat alles over me heen komen. Ik hoop dat alles met jullie goed gaat! En hopelijk snel babynieuws
Oh wat spannend! Dit heb ik ook meegemaakt bij mijn dochtertje. Te veel eiwitten in urine. Ze hebben me ook ingeleid. Nu een prachtig dochter! Ik hoop dat alles goed verloopt! Ik denk aan je! Morgen heb je haar in je armen ❤️
Oooo spannend!!! Ik ga voor ej duimen! ♥️ Ik kon dit topic niet meer vinden Komende woensdag staat de HSG gepland, ben benieuwd
Ooooo spannend! Ik wens je veel succes gek he hoe na maanden hierna toe leven, het ineens dan toch super snel kan gaan