Heey meiden, @Solee welkom! We zijn een klein clubje maar een heel lief en fijn clubje. Ik herken een hele boel van wat je schrijft. En de meiden hebben het hierboven al goed omschreven. Hier tref je het topic aan wat ik geopend heb toen ik de bbz mee had gemaakt. Daar zie je hoe het bij mij verlopen is. Ik was toen erg op zoek naar positieve verhalen: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/gezocht-positieve-verhalen-na-vermoedelijke-buitenbaarmoederlijke-zwangerschap.667985/ Een troost is dat dat de meesten toch wel goed zwanger worden na een bbz. Helaas zit zorgeloos zwanger worden er niet echt meer in. Maar ik moet wel zeggen dat de angst wat meer wegzakt en het vertrouwen wat meer toeneemt. Na de bbz moesten wij 2 rondes wachten. Het is zoals jullie al schrijven: zwanger worden is een proces. Het is een reis en hopelijk bereiken we allemaal onze bestemming. Er zijn immers meerdere wegen naar Rome. Mijn relatie kwam overigens ook erg onder druk door de bbz. Maar we zijn er sterker dan ooit uit gekomen. Het heeft mij geholpen om er veel over te praten. Verder loop ik momenteel naar een acupuncturist. Hebben ze verder nog naar je andere eileider gekeken? Zag die er goed uit en is die doorgankelijk? Dikke knuffel
Dankjewel voor je reactie ! Ik had inderdaad ook de reactie ''nou dan is het iig voorbij''. Ik begreep ook de zorgzaamheid van de zusters op dat moment niet zo goed. Daarnaast lag ik op de kraam - afdeling met vrouwen die aan het bevallen waren en ik wist werkelijk niet wat ik moest denken. Dus als ik zo een zwangere dame zag rondlopen tijdens de bevalling wenste ik haar het beste en ging ik weer onder de dekens. Ik denk een stukje onderdrukking van het pijnlijke. Maar de angst herken ik idd wel.... ik word zelfs wakker in paniek, soort paniekaanvallen. Hartkloppingen etc. mijn hormonen zijn idd erg van slag. Soms lach en huil ik tegelijkertijd en ik heb geen idee waarom. Ook de reacties van mensen in de omgeving vallen zo in het niet als ze beginnen over ''jouw tijd komt nog wel''. Het meest kwalijke vind ik nog dat ik na mijn echo het bericht kreeg dat ik 100% niet zwanger kon zijn en dat ik het misschien te graag wilde. Zelfs mijn vriend begon op gegeven moment te geloven dat ik de kwaaltjes aan het verbeelden was. Afijn.... ik heb idd geen fysieke nacontrole omdat ik op het moment van de spoedoperatie niet in mij eigen stad was. Ik werk namelijk als zzpér door heel Nederland. De gyn gaat dus eerst telefonisch bespreken hoe de afgelopen weken zijn verlopen en of ik naar haar inschatting nog een fysieke controle moet hebben. Ik vind het heel apart allemaal maar ik ben wel dankbaar dat zij me toch serieus heeft genomen. De wondjes helen goed! Ik ga van het weekend weer werken... Helaas als zzp'er kan ik niet te lang zonder werk zitten. Ik vond het wel ontzettend fijn dat ik van me af kan schrijven. Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer, ik probeer dit forum nog een beetje uit te vinden... groetjes!
@Juffie1990 , met mij alles goed! Heb bijna vakantie dus dan even lekker ontspannen @MinnieM , denk je dat deze stijging voldoende is? Denk dat ik na vandaag niet meer ga temperaturen (doe dat altijd om 5.00 uur ivm mijn werk), zodat ik mijn wekker hier niet speciaal voor hoef te zetten in de vakantie. Nu dus nog zo'n 1,5 week afwachten tot NOD denk ik.. Hoe gaat het met jullie? En jullie cyclus? Hebben jullie de positiviteit weer een beetje teruggevonden? Een fijne vrijdag allemaal! Liefs Anna
Hey meis, Je temp lijkt hoog te blijven dus dat ziet er goed uit. Je ei is wel een dag terug. Dus de dag voordat je temp omhoog schoot heb je je eisprong gehad. Verder kan ik je fertility friend aanraden. Deze zet de kruis/lijnen automatisch. Die app detecteert dat obv je temp. Ik zou nog even door temp. Wellicht niet iedere dag maar wel soms checken of het op gelijke hoogte blijft. Nu duimen duimen duimen. Ik heb inmiddels al wat meer rust gevonden. Maar ja soms blijf je een baaldag houden. En soms is alles weer helemaal roze kleurig... hahaha. Ik ben trouwens ook echt aan het aftellen naar vakantie. Binnenkort een weekje vrij en dan in juli lekker 2 weken!
@MinnieM , oeh spannend! Hoeveelste dag van je cyclus zit je nu? Hopelijk snel een mooi ei! Mijn temp is nog steeds hoog en gisterenmiddag een paar druppels bruin bloed verloren, was op 6 dpo dus misschien innesteling..? Ik denk dat ik vrijdag ga testen, dat zou dan 11 dpo zijn. Of zouden jullie langer wachten? Hoe is het met de rest? Liefs Anna
Hi meiden, @Anna0425 Wat spannend!! Wat duurt wachten nu lang he.. 11 dpo is wel vroeg hoor! Grote kans dat hij negatief is terwijl je misschien wel zwanger bent. Als je langer kan wachten zou ik dat doen (zeg ik heel makkelijk, terwijl ik dat ook niet goed kan ) @MinnieM Heb je het idee dat je ei eraan komt? Hier ook aan het wachten! Duurt ook lang. Ben nu CD 12, maar wel al begonnen met ovu testen gisteren. Ook omdat ik niet weet wat mijn cyclus nu doet, aangezien hij vorige maand ineens 12 dagen korter was. Maar zie er nog niet veel op helaas. @Webje hoe is het met je? Weet je al meer? @Solee hoe is het met jou? Slaap je al weer wat beter? xxx
Ik vind het trouwens een heel fijn clubje zo! Merk dat het me af en toe wel goed doet dingen met jullie te delen en van me af te schrijven!! ♡
Hi ladies, Ik verwacht mijn ei eigenlijk elk moment. Had gister, vandaag of morgen gekund. Dus nog even geduld. @Anna0425 oe dat klinkt wel heel spannend. Heb je wel eens vaker bruin verlies zo vlak na je ei? 11 dpo is wel vroeg idd. Wat @Juffie1990 al zegt. Ik zou wachten tot minimaal 13 dpo. @Juffie1990 ik zie daar idd ook geen heel positieve ovu test. Wanneer heb je de afgelopen keren ei gehad? Jullie zijn idd een fijn clubje. Knuffels!
@Juffie1990 , stom hè die onzekerheid! Hopelijk deze ronde weer een korte cyclus! Zie inderdaad nog geen positieve ovulatietest. Houd je deze ronde ook je temp bij? Wat ik zelf lastig vind bij een onregelmatige cyclus is wanneer je nu 2 x per dag gaat testen om je ei niet te missen.. en als je dat continu doet wordt het een dure aangelegenheid. @MinnieM, hopelijk snel een temperatuurstijging en dus bevestiging van je ei! Ik ga mijn best doen te wachten tot zondag met testen! Jullie hebben ook gelijk, maar wachten is gewoon zo moeilijk Ik vind dit ook een heel fijn clubje. ☺️ Liefs Anna
Hey ladies, Even een ego post/udate. Net terug van de gyn. Ik heb een doorverwijzing gekregen naar de fertiliteitsarts. Het volgende afgesproken: 1) aankomende cyclus op dag 2 of 3 bloed prikken voor hormonen etc. 2) ik wordt opgeroepen voor de hsg voor aankomende cyclus. Heb antibiotica gekregen die ik dan moet innemen. Dat is omdat ik ooit chlamydia heb gehad. Ter voorkoming dat eventuele bacteriën dan de buikholte inschieten. 3) resultaten dan bespreken met fertiliteitsarts. En verdere onderzoeken zoals zaad. Etc. Verwachting is dat zaad goed is omdat ik al eens zwanger ben geweest. Gyn twijfelde over pcos (echobeeld was niet geheel eenduidig tijden de bbz) dus dat zal bij fertiliteitsarts nader bekeken worden. We worden in ieder geval goed geholpen. Ik ben er blij mee. Een fertiliteits-apk. Kunnen we vanuit daar ten minste gericht verder. Gyn gaf aan dat de kans op natuurlijke zwangerschap nog gewoon aanwezig is aangezien je vanaf de bbz opnieuw gaat tellen. In dat geval zitten we dus in ronde 5. Hij wilt me echter nu alvast helpen gezien de bbz en chlamydia. Hopelijk is de fertiliteitsarts ook zo fijn. Liefs, Minnie
@MinnieM , wat super dat je een fijn gesprek hebt gehad en er nu stappen genomen gaan worden! Nu eerst deze cyclus nog afwachten, misschien is het wel raak! Maar mocht het niet zo zijn, welke datums verwacht je het bloedprikken en de hsg? Houd je ons dan op de hoogte? Liefs Anna
Yes, ik houdt jullie op de hoogte. Wanneer alles gebeurt is een beetje afhankelijk van mijn cyclus maar ik verwacht eind juni begin juli qua hsg en bloed prikken. Hsg is ook afhankelijk of ze plek hebben. Fertiliteitsarts zal in augustus worden ivm vakantie verwacht ik. Hoe is het met jullie?
Hi, @MinnieM Wat spannend! Maar wel goed dat je hebt gebeld. Misschien is het deze ronde raak! Is je eisprong geweest? Hier komt eisprong dichtbij!! Hoofdpijn is begonnen en ovu test wordt al donkerder, jeeeeeej weer 2 dagen van mijn cyclus af geloof ik! Zou teunisbloemolie en monnikspeper toch een wonder middel voor mijn cyclus zijn...
Fijn is die teunisbloem he. Helpt mij ook! Ik heb pas ei gehad ja. Banner loopt niet helemaal goed. Nu op het wachtbankje. Duimen jullie mee? @Juffie1990 ik zie je oploop. Hoe zag je test er vandaag uit?
@Juffie1990 , ik zie de oploop ook Hopelijk snel een die helemaal positief is! Wat fijn dat de teunisbloemolie zo goed werkt. Ga ik denk ik ook proberen! @MinnieM, ik duim zeker mee!! Sterkte op het wachtbankje! Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we zondag (13 dpo) gaan testen. Stel dat hij dan negatief is, zou het dan alsnog te vroeg kunnen zijn? Of is het dan helaas pindakaas voor deze ronde? Ik had vandaag wat bruin slijm en vanochtend ook wat steken links onderin mijn buik. Geen idee wat dat betekent.. Heb sowieso heel veel slijm afgelopen week. Ik heb vanochtend en gisterenochtend mijn temp weer gemeten en deze is nog steeds hoog. Spannend allemaal zeg! Xx Anna
Test was vannochtend positief en vanavond negatief. Had vanmiddag steken links. Denk ovulatiepijn, dus zal vandaag of morgen springen. Dus zo naar bed Wel balen, eitje van links! 13 dpo kan.. Ligt ook aan je test die je gebruikt. Van hoeveel HCG maatbaar enzo. Spannend allemaal. Lopen een beetje gelijk allemaal nu. x