beste verloskundige. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn vraag. al 4 dagen blijft mijn baarmoederstand op 3 vingers onder de navel staan en lijkt niet verder in te krimpen. nou vraag ik mij af waarom mijn baarmoeder niet verder in krimpt en wat je er aan kan doen om hem wel te laten krimpen. verder ben ik een week geleden bevallen en ik vloei nu nog erg weinig verder heb ik ook een blaasontsteking. tevens wil de borstvoeding ook nog steeds niet op gang komen. ik weet niet of dit ook met het in krimpen van de baarmoeder te maken heeft vandaar dat ik dit ook er bij zet om u een volledig plaatje te geven. hopelijk heeft u een antwoord op mijn vraag. alvast bedankt voor u tijd en moeite groetjes linda
Hoi linda, Dat de borstvoeding niet goed opgang wil komen heeft niets te maken met je baarmoeder die nog niet verder wil zakken. Het is niet erg dat je baarmoeder nog niet terug op eigen formaat is bij de een duurt dat iets langer dan bij een ander. Wat je kan proberen is vrouwenmantelthee. Meer kan je niet doen dan afwachten. imke