tweede miskraam aangekondigd

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sterretje08, 27 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Moet het echt even van me afschrijven hoor!

Vorige maand werd vastgesteld bij de echo dat ons kindje niet meer leefde, met 12 weken ebn ik toen gecurreteerd.

Heel veel verdriet van gehad, maar we wilden gelijk voor een nieuw kindje gaan.
    Ziels gelukkig was ik toen ik zaterdag een hele hele hele lichte test had, ik werd er zo blij van en kreeg weer hoop, woensdag weer een posi test, iets duidelijker.
    De vk gebeld, en die feliciteerde me!
    Ik was dus weer zwanger, ongeveer toen 4 en halve week waarschijnlijk
    Vanmorgen een super posi test, dus super blij!

Krijg ik opeens super buikpijn, een uur later dus bloedverlies.
    De vk gaat uit van weer een mk...

Ben er zo van slag van, had juist weer alle hoop, en nu...
    Alles valt in duigen...
    Voel me zo klote, had zo op dit kindje gehoopt, dat het deze keer wel goed mocht gaan, was er zo gelukkig mee!

Ben zo bang dat het elke keer nu fout ga, voel me zo klote...
    Heb ook best veel buikpijn, echt niet normaal meer

Waarom moest dit ons nu gebeuren, waarom weer een mk, waarom mogen wij geen gezond kindje krijgen? Waarom?
    Ben zo verdrietig...

2. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    @Sterretje: ik kan je geen antwoord geven op je vragen. Ik leef met je mee, meissie! Sterkte! Dikke knuf!

3. Trees

Trees Niet meer actief

het is zo klote en zo oneerlijk!

Een hele grote en dikke....

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hey sterretje, hier word je echt niet vrolijk van. Echt balen joh.

Krijg je nog een echo?

In ieder geval wil ik je veel sterkte wensen.

Dikke knuf meissie!

5. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    Hoi Sterretje,

Wat rot voor je...zeker omdat het een tweede keer is! het is ook allemaal heel oneerlijk verdeeld!
    Leef met je mee...heb nl vandaag zelf te horen gekregen (na een echo) dat ik een vroege miskraam gekregen heb...Voel me ook erg rot maar was al op het ergste voorbereid eigenlijk omdat ik al (vanaf het begin) bruin bloedverlies had..

Heel veel sterkte ! Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat het die keer helemaal goed mag gaan maar dat zal vast wel!

xxx claudia

6. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    Trees, dus bij jou was het ook niet goed? we hadden vandaag volgens mij allebei een echo na bruin bloedverlies....

xxx claudia

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden, dat doet me erg goed!
    Ontzettend naar om te zien hoeveel mensen dit wel neit mee moeten maken...
    Niet te geloven

Hoever was je claudia, wat vreselijk dat je zulk nieuws moest horen vandaag, zo naar!
    Hoop dat je snel opnieuw zwanger mag raken!

Ik heb geen idee of ik nog een echo krijg, maandag neemt de vk contact met me op, als ik niets vna me heb laten horen, dus mocht het bloedverlies hierbij blijven bijvoorbeeld dan hoef ik niet te bellen dit weekend
    Denk dat ik dan wel gewoon nog een echo krijg,
    Toevallig heb ik aanstaande donderdag nog een nacontrole van mijn vorige zwangerschap, dat was een curretage geworden, dus dan ga ik vragen of ze een echo willen maken...
    Weet niet of ze dat doen?

8. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    Hoi Sterretje,

Een nacontrole van je vorige zwangerschap en meteen weer een andere onzekere zwangerschap....Lijkt me erg zwaar...heel veel sterkte en laat je nog weten hoe het gaat?

ik was precies 6 weken vandaag maar weet niet precies waneer het mis gegaan is...denk vrij snel..heb vandaag (toevallig na de echo) een soort wee-gevoel in mijn buik steeds en verlies bloed..hoop dat mijn lichaam snel weer de oude is...de zwangerschapsverschijnselen nemen al snel af dus ik denk wel dat dat goed gaat komen en dat we snel een gezonde tweede zwangerschap mogen verwelkomen!

Nogmaals heel erg veel sterkte, ik weet (een beetje) hoe je je voelt!
    xxx claudia

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Voor jou ook heel veel sterkte meid, een mk valt nooit mee!

Ik vind eht wel heel zwaar, om nu gelijk weer een kindje te moeten verliezen, juist omdat het andere nog zo vers is
    Om zwanger te worden gelijk leek me heerlijk, zodat de vorige mk wat meer op de achtergrond zal komen en beter verwerkt kon worden, door de blijdschap van de nieuwe zwangerschap, maar aan weer een mk, daar denk je wel aan omdat je bang bent, maar dat het ook gebeurt echt, daar ga je niet vanuit
    Het word er wel ff wat moeilijker op

Toch voelt deze mk minder zwaar dan de vorige, denk omdat dit nog maar heel kort was.
    De vorige keer veranderde mijn lichaam heel erg, en had ik al echt een buikje, dat is nu allemaal neit, dus dat is wel fijn

Ik hoop dat alles er snel uit is, en dat mijn cyclus het gelijk allemaal weer oppakt.

Zodat we weer opnieuw kunnen gaan beginnen en we straks wel een gezond kindje mogen krijgen en een heerlijk zwangerschap!
    Kom anders ook mee kletsen bij het forum op zwanger worden, na een miskraam gaan we er weer voor!

Liefs sterretje

10. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    hey hey

weet wat jullie mee maken heb zelf ook 2x een miskraam gehad.
    ben nu weer zwanger was de eerste weken wel bang maar gelukkig ben ik nu 14 weken.dus na 2x kan het wel goed gaan hoop dat het bij jou ook het geval is. dat het de volgende keer wel goed gaat.
    heel veel sterkte.

liefs froukje.

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hey meis,

Bedankt voor je opbeurende berichtje!
    Het doet me goed te zien dat jij nu een goede zwangerschap heeft, het kan dus allemaal wel!
    Fijn dat het zo goed gaat joh!

Mag ik vragen hoe lang het duurde voordat je weer zwanger was na je mk?
    En heb je na je 2 mk onderzoeken gehad, of zijn jullie gewoon weer verder gegaan daarna?

Liefs Ster

12. mamasan

mamasan Fanatiek lid

hoi,hoi,

Het kan zeker wel, voor mijn zoontje heb ik ook 3 mk's gehad en heb nu een heerlijk peuterpubertje van ruim 2,5.
    nu ben ik weer zwanger na een aantal mk's en een bbz.
    We zijn superonzeker, maar als we naar ons draakje kijken weten we meteen wer dat het kan, al gaat het wat minder makkelijk.

Meestal krijg je pas onderzoeken na 3 mk's bij ons kwam er niks uit.
    We mochten nog door naar een clinisch geneticus, maar daar hebben we voor bedankt omdat we dan een half jaar niet zwanger mochten worden.

Heel veel sterkte en ik hoop snel op goed nieuws!

13. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    de eerste was al een paar jaar geleden.
    de 2 was tussen sinterklaas en kerst vorig jaar en in maart was ik weer zwanger.
    maar had zoiets van zie wel wanneer ik weer zwanger ben had al een jaar met mijn vriend en heeft lang geduurd voordat ik zwanger werd.
    dus na de miskraam was ik redelijk snel weer zwanger.
    maar nog steeds wel zoiets van hopen dat het nu goed blijft gaan al hebben we het hartje al gehoord en zien kloppen gelukkig.

Deel Deze Pagina