Hoi hoi, Even een nieuwe clubje aangemaakt, omdat ik zelf het gevoel heb niet mee te kunnen schrijven in andere groepen. Ook niet gek.. want mijn situatie is ook beetje anders. Echter denk ik dat ik niet de enige ben.. vandaar een nieuwe clubje. Dit clubje is bedoeld voor iedereen met een kinderwens, maar waarbij het nog niet is gelukt is als gevolg van een eetstoornis (ondergewicht of overgewicht). In dit clubje ligt de focus bij het hebben van een kinderwens en niet bij de eetstoornis (EATING DISORDER; ED) zelf. Attendeer hier elkaar dan op aub als je iets anders ziet of het gevoel hebt, zodat het een fijne clubje wordt en blijft en we elkaar op de juiste wijze kunnen steunen. Let dus op; Geen triggerende of aanmoedigende eetstoornis gedachten delen, en laat het benoemen van gewicht achterwegen. Er is ruimte om verdrietig en somber te zijn, maar probeer ook een dosis optimisme mee te brengen naar dit clubje. *het betreft een persoonlijke kwestie, je kan de andere vragen stellen. Maar geef elkaar de ruimte om zelf te bepalen of ze ergens antwoord op willen geven. Mijn situatie; Zelf kampte ik jaren met een ED en heb ik de afgelopen jaren flink gewerkt aan herstel. Echter is mijn menstruatie de laatste tijd heel onregelmatig, waardoor het moeilijk is om actief bezig te zijn. De focus ligt op lichamelijk herstel dus, maar ergens hoop ik dat het tussentijd spontaan lukt.