hallo vorige week zaterdag ben ik met behulp van pillen bevallen na 18 weken zwangerschap. het kindje is rond de 14,5 weken gestorven helaas. nadat de placenta niet loskwam en vervolgens afscheurde moest ik naar de ok. ik ben heel wat bloed verloren en nog steeds moe. afgelopen zaterdag , een week later dus , zat er in mijn maandverband nog een stukje vleesachtig weefsel wat er stonk. `s avonds kwam er nog wat uit. kan het zo zijn dat ik niet goed schoon gemaakt ben en kan dat kwaad? als ik nog een keer moet worden gecurreteerd doe ik dat liever nu dan straks maar na een telefoontje met het ziekenhuis zeiden ze wacht maar af tot je koorts krijgt. daar heb ik geen zin in ik heb ook nog 4 kinderen die me nodig hebben kan ik het ziekenhuis vragen om een echo? ik moet over 3 weken wel terug komen maar dat vind ik nog lang duren. alvast bedankt groeten moique
hoi, wat verdrietig en vervelend zeg. eigenlijk kun je er wel vanuit gaan dat het goed schoon is. Als het hierbij blijft, je hebtgeen buikpijn, geen koorts en je verlkiest niet meer van dat weefsel dan kun je wel gerust afwachten. Als je het heel vervelend vind om te wachten dan kun je wel eerder een echo vragen. Mirjam
hallo allereerst bedankt voor je antwoord. gister kwam er weer wat uit en ik heb besloten om er toch werk van te maken. ik kon meteen vanochtend op de echo er zit toch nog een stukje in van 11mm. de gyn. verwacht dat het wel spontaan zal komen en anders gaan we 5 febr. ( dan moet ik zo wie zo terug komen op nacontrole voor mezelf en voor de uitslagen van de reden tot overlijden van de baby) een afspraak maken om te curreteren. ik ben toch al bijna 40 dus ik wil alles niet zo lang laten wachten. ik hoop toch nog om een keer zwanger te worden en te bavallen enz. maar nogmaals bedankt. het is fijn dat we altijd bij jullie terecht kunnen met onze vragen
hoi Moique, goed dat je gebeld hebt hoor nu je nog weer wat hebt verloren, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Veel sterkte en ik hoop ook van harte voor je dat je het wonder nog eens mee mag maken! Mirjam