hoi allemaal , Heb net dit leuke forum ontdekt, echt heel leuk. Ok , mezelf voorstellen , hier komt hij dan : Proberen sinds een paar maanden zwanger te worden nadat mijn vriend een herstel operatie heeft laten uitvoeren , hij heeft zich ongeveer 7 jaar geleden laten steriliseren omdat hij zeker wist dat hij geen kids wilde; zo zie je maar weer , never say never.... Gaat waarschijnlijk niet makkelijk worden , ten eerste omdat hij dus die herstel operatie gehad heeft en ten tweede omdat ik 39 jaar ben. Heb een fantastische dochter van bijna 9 uit een eerdere relatie , dus als het niet lukt vind ik het niet zo´n drama , zou het natuurlijk wel heel leuk vinden ! Henb op het moment "rare" verschijnselen , dus wie weet... moet ongie worden over een paar dagen , dus wordt vervolgd
Dank voor al jullie welkoms Heb sinds een paar dagen echt waanzinnige krampen inb mijn buik en ook bruin/rozige afscheiding. Moet morgen officieel ongesteld worden. Wat ik hier gelezen heb, kan het dus innestelings bloed zijn , ben benieuwd.. ! Ik hou jullie op de hoogte ! Ben trouwens benieuwd of er meerdere "oudere"moeders op dit forum zijn ?