zitten in onze eerste ronde. toen ik met mijn pil stopte op 17/04/2006 duurde het 52 dagen eer de er waren. nu zit ik dus in eerste ronde en na 39 dagen zijn er nog niet. Doe ik al een test of niet. Voelt soms raar in de buik. is allemaal zo nieuw en twijfels alom
Tja meis, ontpillen kan lang duren, maar ik kan mij jouw twijfels wel voorstellen. Als je een rustiger gevoel wilt hebben kan je allicht een keer testen. Misschien is ie wel gelijk positief . (niet gelijk teveel hopen hoor, maar je weet maar nooit) En anders blijft het toch wel aan je knagen. Het kan je misschien net ff helpen weer een paar dagen vol te houden. Succes meissie.
Vervelend he die onzekerheid. Alle dames hier weten er alles van. Ik zit zelf in ronde 2 (na stoppen met de pil eerst gewacht op de (binnen 2weken) en toen nog 2 ronde gewacht) en nu voor het echie. De eerste ronde was prompt 36 dagen (terwijl de testrondes zeg maar 28 en 29 waren), en nu zit op dag 38 (op dag 35 negatief getest). Ik heb de eerste rond volgens mij wel 4x getest. Het kan zijn dat je zwanger bent, test zou ik zeggen. Als de test negatief is en je bent volgende week nog niet ongesteld dan kun je weer eens testen. Lees hier op het forum dat er mensen zijn die pas bij 2 of 3 weken overtijd positief testen. Je denkt je lichaam te kennen, maar bij de meeste valt dat zwaar tegen. Vooral die onzekerheid is zo erg. Voel met je mee hoor. Ik denk liever gelijk duidelijkheid en dan zolang in onzekerheid te zitten. Maar aan de andere kant zolang er geen zijn, blijf je toch hoop houden. Hopelijk is het bij jou meteen raak, duim voor je. Wel testen met ochtendurine (testjes kun je via de webwinkel kopen, heb ik vandaag ook gedaan, scheelt de helft)
Is lastig he! Ken het....zit nu zelf in de tweede ronde, maar probeer er relext onder te blijven. 1e ronde na 32 dagen de , deze keer moet ik ook maar ff afwachten. Geen idee wat het mij gaat brengen. Zorg er ook voor dat ik altijd tampons bij me heb. Je weet echter maar nooit waneer de je gaan overvallen. Een vrouwelichaam kan gecompliceerd in elkaar zitten. Jij ook heel veel suc6 met zwanger worden...
Het is inderdaad heel vervelend als je niet weet waar je aan toe bent. Ik ben ook in april 2006 gestopt met de pil en werd me 30 dgn netjes ongesteld. De tweede keer was anders: met 24 dgn waren die ........ er weer. Ik heb toen nogal wat last van voorbodes gehad (een aantal dgn ervoor) en ik dacht eigenlijk zoiets van zou het raak zijn, innestelling misschien. Nu reken ik op 28-30 dgn. Het enigste kleine voordeeltje tje tje is dat als je weer ongesteld geworden bent, je al bijne op de helft zit naar je vruchtbare dagen toe. Maar goed ik ben allang blij dat ik gewoon ongesteld geworden ben, als je hier en daar es wat leest op het internet, mag ik niet zeuren. Iedereen suc6 met zwanger worden/zijn. Doei
Eerst en vooral allemaal bedankt voor jullie leuke reacties . Ik denk dat ik toch nog enkele dagen ga wachten om een test te doen. Ben een beetje bang. Nog niet echt voor de teleurstelling want zijn pas bezig maar als hij negatief is zal ik me vooral beu voelen dat ik zo hard van stapel ben gelopen Ik wil het zo graag hé net zoals iedereen hier. Ik wens ik jullie allemaal suc6 met de geplande uitbreiding
Ben vandaag eindelijk aan dag 52 en nog steeds geen ; Kijk vol verwachting uit naar morgen. Dan eindelijk een testje doen. Weet dat het een wonder zou zijn om in ronde 1 al zwanger te zijn maar hoop het toch
ik zit ook in de 2de ronde, eerste keer 52 dagen en nu zit ik op 38. Ik ga zo denk ik een test halen. ben toch wel benieuwd. weet dat het net zo goed weer zo lang kan duren, maar om aan mijn nieuwsgierigheid toe te geven.
hebben jullie nog wel gewoon na het stoppen met de pil je ontrekkingsbloeding gehad (ongesteldheid) of zijn jullie van de een op andere dag zonder de strip af te maken gestopt????
Hier ben ik weer. Kon gisteren niet op forum, was gans de dag weg. Heb wel getest gisteren maar negatief ook nog geen te zien. wat gaat het nu zijn? Nog maar even afwachten. Hou jullie op de hoogte. Groetjes
nog steeds geen te bespeuren. Heb ook geen pijnlijk gevoel die de aankondigen. word er gek van. Zal ik nog eens testen of niet? groetjes