Hi allemaal, Ik zal me even voorstellen. Ik ben 26 jaar, samenwonend, ga juli dit jaar trouwen en na onze huwelijksdag gaan we ervoor! Ik vind het allemaal verschrikkelijk spannend en ben benieuwd of er nog meer meiden zijn die in juli gaan stoppen met de pil en voor de 1e ronde gaan! Groetjes, DreamyGirl
hey dream girl! wij zijn druk met verbouwen en als die is afgerond gaan we ook voor een twee en dat kan maar zo rond juli zijn!
Hi Calimero, Eindelijk iemand gevonden die ook in juli gaat beginnen. Houdt dat in dat je dan dus stopt met de pil of gebruik je een andere vorm van anti-conceptie? Hoe is het bijjou eerste kindje gegaan qua zwanger worden enzo? Ik zie dat je vroeg mama bent geworden, leuk hoor, bewust voor gekozen. Wil je wat meer over jezelf vertellen? Verliefd, verloofd getrouwd? Ik vind het reuze spannend allemaal! Groetjes, DreamyGirl
heeey! ja helemaal zeker of we in in juli beginne is het niet hoor maar het ligt wel in de planning! ben getrouwd nu 22 jaar en ben niet aan de pil we gebruiken regenjassen haha ik ben met de pil begonnen toen ik 14 was toen leerde ik mijn huideige man kennen en had veel last van mijn menstruatie door om standigheden ben ik op mijn 17 uit huis gegaan en heb toen in overleg met mijn partner de pil laten staan want tja je hebt datn toch dik 3 jaar hormonen geslikt toen ook aan de regenjassen gegaan haha toen ik 19 was hadden we een eigen wonin ik had mijn opleiding afgerond en waren we klaar voor een kindje dit was in april 2006 toen zijn we officieel gestart en in mei 2006 teste we al positief zo snel kan het dus ook gaan haha na de bevalling toch weer gestart met de pil maar ik kreeg daaineens zware migraine van dus ik had 3 weken migraine en 1 week niet samen besloten de pil weer te laten staan en de regen jassen te gebruiken en dat doen we ni nog steeds gaat tot nu toe prima dus hoef nergens van af te kicken haha en jullie? vertel eens wat over jezelf? vind het ook heel spannend hoor kan ookniet wachten tot de verbouwing klaar is! en hoe zijn jullie bij de maand juli beland?
Hai dames! Wij hadden in eerste instantie besloten nu al voor een tweede te gaan, echter ook wij gaan verbouwen! Duss.... manlief wil dit graag eerst voor elkaar hebben en waarschijnlijk gaan wij ook van af jullie voor het 'echie'! We doen het nu al wel onveilig...
tjonge ik was na de verhuizing het topic helemaal kwijt maar gelukkig weer gevonden!! wij doen het nog wel safe! den dat na de verbouwing hopelijk dus ook in july kan ook wel wat later zijn alles de duer uit gaat!
Hey meiden, Sorry, beetje druk geweest dus ff de site niet meer bezocht. @Bo: Welkom hier, leuk nog iemand erbij die waarschijnlijk in juli aan de slag gaat. Leuk hoor, jullie gaan voor de 2e. Wanneer is jullie 1e geboren en hoelang hebben jullie erover gedaan om toen zwanger te worden? @Calimero: Je vroeg aan mij hoe wij aan de maand juli waren gekomen. Nou, omdat wij half juli gaan trouwen hebben we besloten om direct na het huwelijk proberen zwanger te gaan worden. Ik wil niet zwanger in een trouwjurk en/of het risico lopen dat ik kotsmisselijk en moe ben op die ene grote dag. Dus vandaar juli. Hey meiden, Oh, oh oh, ben weer veels te lang weg geweest, sorry hoor Ff een vraagje aan jullie beide: Er is wel het een en ander wat me bezig houdt, tijdje terug bij de huisarts geweest en gesproken over zwangerschapswens. Mijn huisarts gaf aan dat het totaal geen probleem is/was om na mijn laatste strip 5 pillen extra te slikken zodat ik net voor ons huwelijk ongesteld zal zijn. Zodat we dus na ons huwelijk in de 2e week van een nieuwe cyclus zitten. Nu ben ik afgelopen week een weekje weg geweest en heb mijn pil doorgeslikt. Volgens mijn nieuwe berekening zou ik straks 12 dagen de pil langer moeten slikken ipv 5 dagen. Zou dit uitmaken denken jullie? Volgens mij niet toch? Als je halverwege de pilstrip stopt, dan krijg je geen doorbraakbloeding, maar dat is dan toch de reguliere bloeding die je anders in je stopweek krijgt? De eerste dag van die bloeding moet je dan volgens mij tellen als dag 1 van je nieuwe cyclus. Dus of ik nu 5 dagen of 12 dagen langer doorslik, zou toch niets moeten uitmaken? Spannend allemaal, vanaf juni met Foliumzuur beginnen..dan wordt het wel heel erg echt.. Groetjes, DreamyGirl
heeey! volgens mij maakt het idd niet uit of je nu 5 of 12 dagen doorslikt ik heb weleens meiden gehoord die slikten gewoon altijd de pil en 1 keer in de drie maanden lieten ze hem dan een week staan mij persoonlijk lijkt dat ook niet goed vind dat het bloed toch ergens hen moet je word ten slotte niet voor niets ongi maar voor die paar dagen moet het kunnen hoor! ben wel blij dat ik nix hoef te laten staan! ik hoop dat de verbouwing bij ons ook goed gaat vlotten! hoe dichter bij het komt hoe erger het begint te kriebelen hahaha gaat alles goed met de voor bereidingen voor je huwelijk? bij onze eerste heb ik geen folium geslikt ook omdat het toen sneller ging dat wen verwachten haha weet niet of ik het nu ga doen denk het niet eigenlijk