Ik snap je angst heel goed. Wanneer je er weer klaar voor bent verschilt heel erg per persoon. Ik wilde heel graag weer zo snel mogelijk weer zwanger zijn, ondanks de angst dat het weer mis zou gaan. Wij zijn er dan ook meteen weer voor gegaan. Mijn lichaam had alleen iets meer tijd nodig. Het duurde 2 maanden voordat mijn cyclus weer normaal was. Daarna was ik bij de derde ronde weer zwanger. Fijn dat jij je nu weer goed genoeg voelt om er voor te gaan. Ik hoop dat het snel raak is.
Zie mij banner, na de eerste MK (of eigenlijk MA) hebben we 1 menstruatie afgewacht omdat ik mijn lichaam daarbij zelf nog de kans wilde geven evt. wat op te schonen. Na de tweede (spontane) MK zijn we direct weer verder gegaan. Het is per persoon erg verschillend en je moet doen wat voor jullie goed voelt, wij wilden graag zo snel mogelijk weer zwanger worden.
Wij hebben na de MA 1 menstruatie gewacht. Toen gelijk zwanger. Werd helaas een miskraam. In overleg met de VK besloten om 3 maanden pauze te houden. Ze zei toen dat het nooit wetenschappelijk is bewezen maar dat je wel regelmatig hoort dat zwangerschappen direct na een miskraam vaker fout gaan. Er zijn hier heel veel meiden waarbij dat gewoon goed gaat. Bij ons toen dus niet. Dan heb ik alles ervoor over om te zorgen dat het de volgende keer wel goed gaat. Vandaar onze keuze om toen 3 maanden te wachten. En toen wonderlijk genoeg weer zwanger! Ps.. misselijkheid is in the house... yeah... niet dus maar ja vorige zwangerschappen was ik blij met elk klachtje, dus mag ik van mezelf niet zeure. Ook al doe ik het wel af en toe hoor
'fijn' Rijn! Ik zag dit soort klachten toch ook als een soort bevestiging. Ik ben vanmorgen weer op controle geweest bij de vk. Alles was prima in orde. Fijn weer.
Gelukkig dat alles weer goed was! En inderdaad 'fijn' vanochtend ook weer gezellig geknuffeld met de pot. Tis even proberen wat t beste binnen blijft.
Wow meiden ik was jullie kwijt! Gelukkig stond de link bij de laatste berichten. Vond het al zo rustig haha. Pfff.. vind het zo spannend nu! Hoop zo dat ik mijn eigen ei heb gehad en nu zwanger ben.. De symptomen liegen er niet om, maar ben zooo bang dat mijn lijf me voor de gek houd Heb zere borsten, steken in mijn baarmoeder, boer wat af, darmen zijn luchtig en heb het steenkoud.. Hoop het zo, hoop het zo, hoop het zo!!! Al bijna 2,5 jaar aan het wachten
Fijn dat je ons weer gevonden hebt Naturel, zo kwam ik ook weer bij dit onderwerp uit. Gelukkig Ik hoop heel erg met je mee!! Wanneer is je NOD?
Spannend hoor Naturel! Ik hoop en duim met je mee!! Houden de rest van de dames het nog rustig? Of rommelt er hier en daar al wat? Hier nog steeds zat vandasg een redelijke dag. Niet overgegeven al was het soms net binnen te houden. Ik merk dat vloeibaar eten als soep me niet meer aanstaat.. brr t idee alleen al. Vanavond wel weer aardig wat kunnen eten. Verder vreselijke luchtige maag en darmen. Mn rug zit nie echt lkr en behoorlijk moe. Gisterenmiddag en net na etenstijf ff een half uurtje mn ogen dicht gedaan.
Dapper van je Naturel! Rijn fijn dat je vanavond aardig wat hebt kunnen eten. Grappig he hoe bepaald voedsel je ineens tegen kan gaan staan Ik moest de eerste weken niets hebben van aardappels haha. Niet fijn dat je je zo voelt maar laten we hopen dat het allemaal is omdat er een mooi beebje in je buik groeit! HIer nog geen gerommel.. Geen pijntje, geen krampje.. Niks! Ik hoop zo dat het toch voor de uitgerekende datum mag gaan gebeuren.
Welkom terug Naturel! Hier gisteren de beruchte 37 weken gehaald en het is ook nog rustig wel druk met nestelen haha
Robijn super dat het zo goed gaat! Eerst zei je nog dat je hoopte om het tot 34 weken te kunnen rekken en nu ben je al bijna zover!
Ja inderdaad! Toen ik werd opgenomen hadden ze het over minimaal 32, maximaal 34 weken. Nu is het maximum al opgeschoven naar 38 weken!
Oh, spannend Robijn, ik hoop dat alles zo voorspoedig blijft gaan en dat jullie meisje een zo goed mogelijke start heeft! Tacita, de laatste loodjes meid, geniet nog even van je rust! Wij hebben vanmiddag weer controle dus nog eens kijken naar ons beebje