Toch iets te veel gedaan Saartje, rustig aan hè! Vervelend dat je zo misselijk bent rijn! Al is het inderdaad wel altijd een fijne bevestiging. Sterkte Robijn, hopelijk vliegen de dagen voorbij.
Oh Robijn, ik hoop dat het een momentopname was en dat vrijdag alles weer stabiel is. Moest het niet zo zijn, vergeet dan niet dat je je meisje al zo veel meer hebt kunnen meegeven dan wat er in eerste instantie gedacht werd. Je bent dan in ieder geval de 36 weken gepasseerd, veel meer dan je ooit had kunnen denken... Heel veel sterkte de komende dagen met wachten!
Dankjulliewel . Het zag er helaas niet uit als een momentopname, maar je weet maar nooit. Ze heeft ons vaker verbaasd!
Yeah!!! Alles was weer goed!!! Hummel bewoog zelfs al een beetje!! Hartje klopt nog steeds prachtig. En ukkie is nu 'al' 3 cm. Zo blij!!
Even vlug dames, Rijn wat fijn meis! Ben blij voor je Korte update: Morgen ons meisje alweer 2 weken oud, cliché maar tijd vliegt echt. Ze doet het heel goed maar deze mama is soms nog wat onzeker. Dat heeft tijd nodig.
Toch apart dat we zo gelijk op lopen, ons meisje is vrijdag 2 weken oud (en vandaag zou mijn uitgerekende datum zijn, ook raar...). Gelukkig ook hier goede berichten. Vandaag was het consultatiebureau hier vervroegd om onze kleine meid snel op te kunnen volgen omdat er problemen waren oa met haar voeding. Ben dan ook dolblij en zo trots dat ze zo goed is aangekomen! De tijd vliegt echt wel, je weet nu al niet beter meer dan dat je een gezinnetje bent. Wat gun ik dat geluk ook aan de andere dames hier! Geef jezelf de tijd ButterflyNova, het is niet niks en alles is nieuw. Je wordt er ook onzeker van, doe ik het allemaal wel goed? Maar ik weet 100% zeker dat je een super mama bent en dat jouw meiske niks tekort komt! Een dikke knuffel en weet dat je ook altijd je verhaal kunt doen als je dat wilt, mn aanbod staat
Zo veel verse baby's rondom mij! Mjin buurvrouw is maandag bevallen en Mijn zoontje zijn juf van de opvang dinsdag. Manlief is nu een paar dagen weg voor het werk, gisteren was echt een hel. Veel te veel bukken, tillen, trap lopen na een slechte nacht en 's avonds een peuter die maar niet wilde gaan slapen...
Yes! We zagen een knipperlichtje! Om ons minder lang in spanning te houden mogen we 30.11 al terug komen!! Zo blij
De hartslag van ons kindje was weer gezakt en ik ben opgenomen helaas opgenomen . Krijg nu 2x per dag een echo. Ik voel het kindje ook minder en op de echo was ze heel rustig, dus er hoeft maar iets te gebeuren of ik word ingeleid. Ze hopen het tot over het weekend te kunnen tillen, dan zit ik dichter tegen de 37w.