Zwanger worden na een miskraam deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nine85, 22 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd kymmie!!!

En naturel: die onzekerheid... ik weet er alles van. De dag na een goede echo is heerlijk. Daarna zakt het positieve gevoel weer steeds verder af tot de volgende echo.

Ik krijg hier het volgende 'probleem' erbij: de hormoonpiek zwakt af. Ik ga me dus beter voelen. Tja dat is nou ook weer niet de bedoeling ;) ik mag wel wat blijven voelen. Gelukkig gaan mn broeken knellen... en zondag zei mn man: oh je buik is groter dan je borsten :$ hihi...

2. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd!!!!!! X

3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Kymmie.

Super lief dat jullie zo aan me gedacht hebben. Het is hier allemaal heel snel gegaan. Maandagavond ben ik overgeplaatst naar een ander ziekenhuis en daar werd dinsdagochtend besloten de baby te halen. Ze is eind van de middag met een keizersnede geboren en deed het boven verwachting goed. Helaas is een pacemaker wel onvermijdelijk, die krijgt ze vanmiddag. Dus erg spannend voor ons!

4. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Robijn! Sterkte voor vanmiddag, jullie hebben een sterk meisje!

5. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd Robijn89!!! En ook heel veel sterkte gewenst ik ga enorm hard voor jullie duimen. Dikke knuffel!

6. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiden, Kymmie en Robijn!!

Robijn, fijn dat je even wat van je laat horen meid. We duimen enorm voor je mee dat het allemaal goed gaat vanmiddag, jullie staat nog een heftige tijd te wachten maar hopelijk is er tussendoor ook genoeg tijd om te genieten van jullie meisje!

7. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Lieve robijn van harte gefeliciteerd met jullie meisjes. En tegelijk ook veel gezondheid voor de kleine toegewenst. Hopelijk is de operatie goed gegaan. En wordt een iets minder bezorgde tijd voor jullie.

8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Robijn, gefeliciteerd met jullie meisje! Wat een spannende middag voor jullie, ik hoop dat het goed is gegaan.

Ook van mij een knuffel!

9. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Dankjulliewel.

Helaas is het niet doorgegaan, er kwam een spoedgeval tussen. We hopen nu op morgen.

10. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Robijn gefeliciteerd! Je zit elke dag wel even in mijn hoofd. Houd mijn duimen draaiende voor je!

Gelukkig ben ik niet de enige Rijn ;) Alleen wel jammer dat ik soms dan die afscheiding heb of helemaal geen symptomen meer heb. Maakt me nog onzekerder.. Gelukkig maandag weer een echo en een lekker bezig weekend voor de boeg. Hopelijk is ons kleintje gegroeid en knippert t nog vrolijk op het scherm :D

11. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte Robijn!!

12. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    De eerste weken zijn ontzettend spannend Rijn en Naturel. Dikke knuffel voor jullie.

Vandaag heeft onze dochter een pacemaker gekregen. Het was een slopende dag, maar alles is goed verlopen.

13. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Wat goed om te horen Robijn!! En nu?

Voel me vanavond opeens echt zwanger. Heel gek. Me baarmoeder lijkt nu voller te zitten. Op naar maandag!!

14. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn robijn! Een spoedig herstel toegewenst!! Ik blijf aan jullie denken

15. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Dankjullie :)

Als onze dochter hersteld is mogen we naar huis.
    Ik ben vandaag ontslagen maar we zitten in het ronald mac donalds huis.

16. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn zeg, jullie mogen trots zijn op dat sterke meisje, wat houdt ze zich goed! Ben enorm blij voor jullie! Hoe voel jij je?

17. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat de operatie goed is gegaan, nog even en dan kunnen jullie in alle rust thuis bijkomen van een heftige periode!

Wij zitten hier met een ziek en hangerig mannetje thuis, zelf heb ik me gisteren ook ziek gemeld en overdag 2x 2u geslapen. Het lijkt gewerkt te hebben, vandaag voel ik me toch weer wat fitter.

18. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Oh Robijn gefeliciteerd! Hopelijk hersteld jullie sterke meisjes snel van de operatie en kunnen jullie met z'n allen mooi naar huis! Ik zal duimen!

Hoe voel jij je?

19. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Dankje Lizzy!

Onze dochter is vandaag naar een andere afdeling gegaan, ik mag hier bij haar slapen. Ze doet het prima en als ze het zo blijft doen mag ze snel naar huis!

Ik voel me redelijk. Herstel verloopt goed maar emotioneel valt het zwaar. Ik verlang enorm naar huis, maar niet zonder ons meisje!

20. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dat kan ik me voorstellen Robijn. Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen. Ook dat zal weer even wennen zijn, maar weer in je eigen omgeving is na zo'n periode wel erg fijn.

Succes vandaag Naturel! Zit vast goed, afscheiding is ook een goed teken.

Hier een best vermoeiend weekend gehad. Ik ga vanavond echt weer vroeg op bed!

Deel Deze Pagina