Zwanger worden na een miskraam, hoe snel en wie al wel en wie nog niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bbxx, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wel/niet zwanger na mk en hoe snel?

1. zwanger 1e ronde na mk

2. zwanger 2e ronde na mk

3. zwanger 3e ronde na mk

4. zwanger 4e ronde na mk

5. zwanger 5e ronde na mk

6. zwanger 6e ronde na mk

7. zwanger tussen ronde 7 en 12 na mk

8. zwanger na meer dan 12 rondes na mk

9. Nog niet zwanger < 6 rondes na mk

10. Nog niet zwanger > 6 rondes na mk

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Binnen 3 maanden weer zwanger joinkt als een droom.... Please please god!!

2. bbxx

bbxx Niet meer actief

Ik duim voor je meid! X

3. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Nou ik schuif door naar ronde 2! Vandaag eindelijk ongi geworden na 47 dagen!! Ben blij dat het er eindelijk is, kunnen we weer door!!

4. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Bbxx, hoe is het met je btw? Gaat het goed met de zwangerschap???

5. bbxx

bbxx Niet meer actief

Eindelijk, nu kunnen jullie er weer voor gaan! Ik duim dat je ook snel weer geluk mag hebben! De statistieken zijn veelbelovend :)

Lief dat je informeert! Mijn uk zit nog steeds op zn plekje :) op mijn verzoek wordt ik nu extra gemonitord en op echo afgelopen dinsdag vruchtzakje gezien, volgende week kijken ze weer, heel misschien zien ze dan al knipperlichtje en de week daarop heb ik al mn eerste termijn echo bij vk. Het is fijn om die extra echo's te krijgen want je bent toch onzekerder.

Heel veel succes meid!

6. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Pff kan ik mij voorstellen, als je jezelf beter voelt door meer echo's te krijgen, moet je dat gewoon doen!! Ik denk dat, als het bij mij weer zover is, ik dat ook ga vragen!

Gelukkig dat het, tot nu toe, goed gaat!! Geniet ervan, kan niet wachten tot het bij ons weer zover is! :D

7. JenniferJK

JenniferJK Nieuw lid

31 mei 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Vorige week heb ik een echo gehad want ik zou 8 weken zwanger zijn, maar ik was veel bloed verloren en had al het idee dat ik een vroege miskraam had en helaas kon de dokter het bevestigen. Ik was toen meteen zwanger geraakt. Ik hoop natuurlijk nu ook dat het snel zal gaan, het is nog maar een week geleden dat ik gestopt ben met bloeden maar ik kan nu al niet meer wachten tot ik weer een positieve test zal hebben en helemaal op een positieve echo.

Hebben jullie ook al zo snel weer verschijnselen? of houd ik mezelf voor de gek?

Wel heel fijn zo'n poll, dat geeft me wel hoop.

Heel veel succes met jullie zwangerschap(-swensen )

8. bbxx

bbxx Niet meer actief

Wat rot voor je jennifer! Ik had niet direct verschijnselen, maar voelde me wel super vruchtbaar.. En had daarna ook gewoon zo'n voorgevoel dat het wel eens direct raak was..kan het helaas niet goed duiden. De eerste klachtjes kwamen pas rond Nod.

9. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Ik heb afgelopen maandag een mk gehad, helaas..
    Gister bij de vk geweest en mijn bm is nu schoon.
    Nog een laatste test gedaan, die is ook weer omo-wit.
    De vk zei dat we gewoon weer mochten verder klussen, dus we gaan deze ronde toch meteen weer aan het klussen. :)

Ik ben benieuwd hoe lang we op ons plakbeebje moeten wachten.

Voor de mk was ik heel snel zwanger!
    17/4 is de mirena verwijderd, 8/5 menstruatie en 5/6 positief getest. :)

10. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur

Dankje wel schat! Ben zo blij voor jou! Ook al ken ik je niet!
    Te gek gewoon meteen weer raak!

Ik nog dikke week op het weachtbankje.......

11. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben op mn periode aant wachte zo dra die er is ga ik mee pollen

12. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik heb vorige week een vmk gehad en merk dat ik heel onzeker ben geworden, veel twijfels enzo. Deze poll is opzich wel positief! Ik hoop dat het snel weer raak is bij ons. Bloed niet meer dus ik hoop snel een eisprong te krijgen.

13. melissa21

melissa21 Nieuw lid

23 jun 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoii ik heb op 1 april 2013 mijn miskraam gehad van onze eerste kindje ik was 6 tot 7 week zwanger gisteren weer een test gedaan omdat ik toch weer wat misselijk en moe werd en ja ik ben weer zwanger in die tijd 2 keer ong geweest morgen even bellen voor een afspraak en dan weten we hoelang ik al zwanger ben, natuurlijk ben ik wel bang m het weer kwijt te raken na een miskraam

14. bbxx

bbxx Niet meer actief

Niccii, uppendup en annelie, wat rot dat jullie ook een mk hebben moeten meemaken. De onzekerheid blijft helaas wel even. Maar probeer te vertrouwen! Hopelijk hebben jullie snel weer geluk!

Melissa wat geweldig! Gefeliciteerd. Ik blijf ook angstig door de mk, maar de kansop een gezonde zwangerschap is wel groter! Probeer te genieten!

15. ConyS

ConyS Lid

5 jul 2013
    55
    0
    0
    Hoogmade
    Goede morgen dames,

Gefeliciteerd voor de gelukkige buiken en veel succes met oefenen voor wie zwanger probeert te zijn.
    Ik had ook een mk op 2-3 mei ( 4-5 w).
    Maar Vandaag krijg ik de tweede streepje, het is bijna niet te zien maar komt wel na 2 minutjes...
    Ik kan het nog niet gelofen.. en Ik weet niet hoe ver ben ik...
    Op 31 mei mijn vriend had en werkongeluk, en die dag krijg ik een heel licht menstruatie, met heel erg rug en buik pain, voor 1,5 dagen...
    Vorige week, op 29 juni (met 2 dagen vertraging) krijg ik nog een bloedverlies( ongesteld dacht ik) ook rug en buikpain...Na dit heb ik last van magzuur, ik ben erg slaperig ,een beetje ''down''..
    Mijn vriend dacht dat ik ben een beetje gek, om weer testen na menstruatie...maar ja...zo komt mijn 2-de strijpje, paar dagen na menstruatie :))))
    Nu ik heb geen geduld, maar ik moet weer testen na 3-4 dagen en hoop het positief blijvt..daarna bel ik de huisarts ..en hoop alles komt goed.

Sorry voor mijn nederlands, ik ben hier voor 1jaar en 6 maanden, en ben nog bezig met leren

16. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op 26 nov een mk gehad na 7 wkn zwangerschap!.. mijn cyclus was nadien van slag werd na 40 dgn ong.. toen nog een cyclus gehad van gewoon weer 28 dgn en de keer erop zwanger! Zie nu mijn banner...

17. ConyS

ConyS Lid

5 jul 2013
    55
    0
    0
    Hoogmade
    Is zeker een kleine zwangerschap 5w5d, op 1 aug wij zullen onze baby zien voor de eerste keer...kan niet wachten:D

18. redannie

redannie Lid

26 dec 2012
    19
    0
    0
    Hoi ik ben voor 6,5 week terug gecurretteerd en heb mijn eisprong duidelijk daarna weer gevoeld en had gisteren weer een positieve test...schijt 7 kleuren om het zomaar te zeggen want dit was de derde miskraam in 8 maanden tijd.we wilde eigenlijk nog even wachten of er maar mee stoppen we wisten het nog niet..maar ja 1 keertje onveilig gevreeeen en het is weer raak.ben er stiekum ook heeeel blij mee maar durf het nog niet toe te laten

Deel Deze Pagina