Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat spul heette. Was volgens mij 5 dagen en dan 3 per dag dacht ik. (Sorry al beetje zwangerschap dement;))
Ik lees mooie en minder mooie berichten. @Blomma wat fijn van je test! Ik zie een streepje! @Nena84 voor jou ook goed nieuws! @PieterKonijn snap je angst, maar probeer niet te veel te stressen en probeer afleiding te zoeken. @antibiotica: ik heb met 7 weken een kuur gehad, flinke keelontsteking. Is allemaal goed gegaan. Geef je lichaam naast de antibiotica de kans om ook zelf aan de genezing te werken. Goed drinken, goed uitrusten, gezond eten.. Sorry als ik mensen vergeet. Ik kreeg geen meldingen meer en moest best veel bijlezen.
@Nena84 & @Marielle1985 Mijn ouders, beste vriendinnen en collega's weten het.. Dus heb gelukkig wel steun maar alsnog is dit iets wat ik zelf moet oplossen.. niemand kan me nu gerust stellen. Alleen de tijd dus moet er doorheen.
Dames... ik ben in shock... ik kan het niet geloven, ben meteen weer zo bang dat het weer misgaat, maar ook zo onwijs gelukkig! Ik denk dat ik op roze mag...
@Blomma waaaah ik zie m ook! Wat zou dat mooi zijn, toch nog zo snel na de vorige keer dat t misging! Ik duim zo voor je!! @PieterKonijn wat zielig voor je kat! Ja ik snap je angsten heel goed hoor, ik werd ook helemaal gek die eerste weken van angst en onzekerheid. Hopelijk is t nergens voor nodig, maar laat t nu maar n beetje er zijn (heb ik ook gedaan, goedbedoelde geruststellende woorden hadden vaak een averechts effect bij mij). Het is echt bikkelen en de tijd doorkomen! @Melon wat spannend een echo na 2 weken. Ik had dat ook steeds, evrn gerust gesteld na een goede echo en naarmate de volgende dichterbij kwam werd ik weer zo bang! Zeker toen de symptomen afnamen rond 9 weken al. @Nena84 wat fijn om te lezen zeg!! En is de afstand voor jullie ook n beetje te doen? Geeft wel weer hoop zo he, ik hoop met jullie mee! @SjH waaah nog een!! Zo blij voor je!! Nu begint idd de onzekerheid, maar hoop zo dat t goed blijft gaan!! Hoevee ben je denk je en hoe voel je je?? @Bloeme @Rosea @Siamara hoe is t met jullie?
Volgens FF 15 DPO, ik was donderdag misselijk, verder voel ik me goed. Ik hoop ook zo dat ik niet zo beroerd word als de vorige keer, maar we zien het wel... nu even laten bezinken, en nog even afwachten of het goed blijft gaan en dan na de kerst de verloskundige bellen!
@PieterKonijn ik breek even in om je gerust te stellen ik heb na mijn miskramen bij al mijn zwangerschappen ab gehad ook infuus tijdens bevalling. Geeft niks
Lief, dankjewel! Dat stelt me inderdaad gerust Andere meiden ook bedankt voor jullie berichtjes! Voel me veel beter sinds ik met de kuur ben gestart. Geen pijn meer gehad, behalve af en toe als ik teveel buk, maar volgens mij zijn dat mijn banden of bekken. Heb afgelopen nacht ook eindelijk weer een paar uur geslapen, dus dat scheelt ook. Maak me nog wel veel zorgen om de 2 bijna compleet gemiste nachten en alle stress van afgelopen week. Hoe kan een kindje nou goed groeien als ik niet goed slaap... Maar misschien maak ik me te druk. Niets wijst erop dat er iets niet goed zou zijn. Ik ben nu 4+6 weken en wil komende week ergens een 3+ proberen te krijgen op de Clearblue test. Wanneer hadden jullie een 3+? Pfff ik durf het nauwelijks...
Dit klinkt misschien heel anders dan ik t bedoel maar ook in tijden van stress groeien kindjes gewoon door, ze zijn nu nog zo inimini dat ze niet veel nodig hebben. Denk aan vrouwen in de oorlog of hongersnood, daar groeiden ook babies in hun lijf. Maar ik snap je wel hoor, je wilt gewoon niets fout doen, had ik ook. Ik heb nooit verder getest dan 1 test, wilde wel een keer die clearblue doen maar toen las ik dat t omslagpunt naar 3+ zo verschillend is dat zoveel vrouwen er stress van kregen dat ik t niet heb gedaan (en was bij mij maar goed ook want had een late eisprong/innesteling).
Ja, het is voor ons een uur rijden enkele reis dus dat is prima te doen. Ik heb besloten ook voor de echo's daarheen te gaan. Waren zoveel duidelijker en met meer uitleg dan in het ziekenhuis hier.
Gefeliciteerd @SjH !! Wat lief dat je 't vraagt. Ik lees alles hier, maar ben zelf even niet zo actief met reageren. Veel kerstfeestjes de afgelopen dagen, hectische laatste schoolweek (ik ben juf) en ik probeer alles rondom miskramen/zwangerschappen even los te laten. Na een inzinking twee weken geleden (voelde me compleet NIET gesteund door moeder en familie) gaat het naar omstandigheden goed. Ik geniet volop van alle gezelligheid en ben vooral erg veel aan het lachen. Gister nog wel even gehuild omdat ik me zo ontzettend WEL gesteund voelde door lieve vrienden. Mannelijke vrienden nog wel. Ik voel heel veel liefde om me heen en dat doet me goed. Verder zijn we wat gespannen voor dinsdag, dan krijgen we de uitslag van de karyotypering. Enorm spannend. En dan de 29e richting Gent... Hoe is het met jou?
Jep, vanmorgen nog een keer, hij was net zo licht.. Ik heb trouwens gevonden in een app gesprek met een vriendin wanneer exact mn cyclus weer was begonnen, omdat die zo heftig was had ik het daar over met haar. En dat was 20 november. Dus zou nu op dag 33 dan zitten. Ik heb t/m 1 dec gevloeid, dus dat is 11 dagen. Een langere cyclus (late eisprong etc) zou dus prima kunnen... Heb ook vaker dit soort langere cycli gehad. Ik wacht nu nog even tot overmorgen iig met testen, want gok dat ik nu rond mn nod zou zitten..!
Nou, helaas.. Nog net zo'n lichte test, zelfs nog lichter misschien en ook bruinverlies nu. Dus dat is einde oefening. Ach, 2019 was toch al verpest.
Ach wat een rotbericht zeg! Het was zo'n mooie afsluiter van het jaar. sterkte weer met dit verdriet!