Heel herkenbaar, bij mij was na 1 maand hcg uit mijn lichaam. Ik heb heel lang met een klein rest stukje gelopen. Na 7 weken dat rest stukje verloren en daarmee kwam ook een einde aan het bloedverlies dat ik de ene dag wel had en de andere weer niet. Heel frustrerend allemaal.
Hey @Dana92 !! Herkenbaar inderdaad, heel frustrerend. Je wilt gewoon door en het duurt allemaal zo lang. Sinds mijn laatste miskraam ben ik elke 2 weken ongesteld... Mijn hele cyclus is in de war... Maar aan m'n afscheiding te zien heb ik net weer m'n eisprong gehad. Kunnen we eindelijk weer vooruitkijken.
Jaa, snap echt dat het naar is. Ik heb toen even gewacht met gemeenschap tot ik ongesteld werd zodat ik zeker wist dat mijn lichaam dan iig tot rust was gekomen. Na heel veel weken heel veel stress ben ik eindelijk de 12 weken grens over. Dus krijg eindelijk vertrouwen. Ben ook bij de psycholoog geweest en daar hoef ik nu niet meer terug dus het gaat steeds beter. Hopelijk word 2020 voor iedereen een super mooi jaar. Ik gun het jullie zo! ♡
Dat is toch ook gek idd iedere 2 weken ongesteld... Spannend weer voor je dus! Hoop allebei snel een plakker!!
Hopen wij ook!! We hebben nu alle mogelijke onderzoeken gehad en er is niets afwijkends gevonden. We gaan komend weekend wel naar Gent, wie weet wat ze daar nog voor ons kunnen betekenen... Ik duim ook voor jou!! ❤️
Ik heb werkelijk geen flauw idee... Ben heel benieuwd. Wij benutten in ieder geval volop mijn vermoedelijke eisprong op dit moment haha, we gaan niet afwachten...
vijf jaar terug miskraam met 14.7 bevallen (gestopt hartje met 14.6). Erna cyclus normaal en op ronde 4 zwanger geworden. In september dir jaar weer hetzelfde miskraam maar iets later (15.4 hartje gestopt, twee dagen erna bevallen). 6 weken na de bevalling pas hcg weg was. Heb 2 weken gevloeid. Na de bevalling dag 33 ongesteld geworden maar wel 7 dagen lang. Twee weken daarop week bloedverlies die twee weken heeft aangehouden (minimale 1 tampon met dag/nacht), erna week later roze slijm week aanhoudende, twee weken later ongesteld wat leek er meer op normaal. sinds miskraam diverse echos gehad en onderzoeken na abnormale bloedverlies: alles was netjes, schoon, bmm slijmvlies dun etc. Gyn kon het niet verklaren. Laatste 2x cyclus ovilatietesten gebruikt en duidelijk ook gehad en benut met partner. Helaas niet zwanger (zondag mijn NOD)... normaal gesproken ben ik dus 2x zwanger geworden gelijk in eerste maand raak en toen gezonde kids gekregen dus normaal gesproken duurt bij ons niet zo lang alleen na miskraam blijkbaar langer. Gyn zei dat als je lichaam nog niet hersteld is van miskraam/bevalling laat die geen nieuwe bevruchting door dus ik moet geduld hebben.. ik ben 37 dus als het binnen halfjaar niet lukt ga ik terug naar de gyn
Ach jeetje wat heftig je was ook langer zwanger dus dan zal idd je lijf langer de tijd nodig hebben voor herstel
Morning, ik kom me hier aanmelden. Testen lopen af dus ik denk dat ik afsteven op mijn derde miskraam/biochemische zwangerschap. 1x bij 6.5e week, 1x bij ruim 8 weken (na kloppend hartje) en nu nog vroeger (nog geen bloed). Kan toch bijna niet dat het gewoon pech is? Iemand enig idee wat het kan zijn?
Wat naar ik weet het niet, ik heb er zelf 4 gehad in een jaar en heb inmiddels alle mogelijke onderzoeken gehad.. Er is niks aanwijsbaars gevonden. Aangezien ik telkens meteen zwanger ben als we 't proberen, denk ik dat m'n baarmoeder gewoon niet kritisch genoeg is. Wij rijden zo naar Gent en hebben daar overmorgen een afspraak, maar ik vraag me af of ze echt iets voor ons kunnen betekenen... Wat kunnen ze nog doen..?
@Siamara oh dat komt nu echt dichtbij die afspraak! Wel fijn dat je daar terecht kunt, al weet ik ook niet precies wat ze allemaal onderzoeken of kunnen doen, hoor er wel goede dingen over. Wat je zegt idd zou ook kunnen, als je snel zwanger bent dat je lijf geen natuurlijke selectie toepast in wat ze wel en niet laat innestelen. Hopelijk biedt t traject in Gent nog wat! En iig goed dat je je eisprong hebt benut, wie weet! @Dana92 welkom meis, ik had ook al contact met je gehad. Hoe is t nu? Hoe was de hcg uitslag? T is zo frustrerend hoelang de nasleep van n miskraam of missed abortion kan zijn, echt slopend die onzekerheid en de rijd die maar doortikt voor je gevoel. Hopelijk heb je snel duidelijkheid! @Kon 87 ohnee wat vreselijk naar zeg en maakt je zo onzeker... ik weet ook niet wat t kan zijn, ze zeggen idd vaak toch stomme pech, maar zie dat je al 2 gezonde kinderen hebt gehad. Misschien nu wel goed om ernaar te laten kijken nu t voor de 3e keer is! @Melon wat fijn dat je die grens voorbij bent!! Al vond ik t toen ook wel weer lastig omdat je geen echo's meer hebt voor n tijdje (tenzij je zelf pretecho's plant). Ga je nog extra echo's doen? @Blomma ohnee dat meen je niet!!! Had t je zo gegund (jullie allemaal hoor) en dan nu voor de 2e keer mis gegaan gingen jullie nog voor een traject?? @Kramertje wat fijn dat t met een hysteroscopie kon, dat scheelt weer n ingreep! Hopelijk goede echo's straks in januari! @SjH en @PieterKonijn hoe is t met jullie zo in t prille begin?
Ik heb inmiddels te horen gekregen dat mijn placenta niet voldoende is opgeschoven van de uitgang, dus dat wordt een keizersnede in de week van 6 januari. Ik hoop zo dat t voor alle dames hier een mooi jaar gaat worden lieverds, met zwangerschappen en babietjes. Een jaar geleden was ik ook net zwanger en dat liep helaas verkeerd en nu in n hele andere fase. Dat gun ik jullie ook na alle verdriet en onzekerheid!
@sarah28 lief dat je het vraagt! Hcg uitslag van dinsdag stond op 28,dus al laag maar natuurlijk nog wat dus die streepjes veroorzaakt. Sinds vrijdag is 't bloed helder rood dus vermoed dat hij toen doorgebroken is ivm zakken van hcg. Dinsdag moet ik weer prikken, hoop nog lager en dat we snel met ovutesten weer kunnen beginnen al met al valt het me dan mee Hoelang de nasleep bij mij dan duurt, lijf reset zich toch vrij snel gelukkig maar
Oooh jee... een hoop gemist... kreeg geen meldingen. Maar @SjH gefeliciteerd! Gaat het goed? En met jou @PieterKonijn ? 2020 gaat ons jaar worden! Dat moet Voor mij en mijn lief in ieder geval een goed begin want na onderzoeken hebben we gehoord dat ik niet eerst 4 tot 8 weken medicatie hoeft te nemen voordat we mogen starten met IVF. Ik heb wel medicatie gekregen voor mijn schildklier en bijnieren, maar we hebben 2 januari al ons startgesprek! Dan kan ik in de volgende cyclus al starten. Ben zo blij! En een keer goed nieuws en dat iets voorspoedig gaat na alle pech.
Ojee, ik kreeg ook helemaal geen meldingen... Hier gaat het OK, voel me vergeleken met de vorige keer goed, maar het is nog vroeg... zie enorm op tegen de eerste echo. Na de feestdagen ga ik me bij de vk aanmelden, dan hebben we een datum. Ik ga echt nog uit van niks, durf ik niet.
Die angst is heel begrijpelijk. Stap voor stap en dag voor dag. Ik hoop met je mee voor gewoon een hele goede eerste echo.