Ok! Goed om te weten dat dat ook een optie is... Weet ook niet zo goed wat ik nu moet doen.. De gynaecoloog weer bellen om een belafspraak te maken die niet nagekomen wordt..? Of toch de huisarts maar bellen voor de verwijzing naar de hematoloog? Die verwijst me vast weer terug naar de gynaecoloog..
Huisarts zou ik sowieso eens heen gaan. Is die meteen op de hoogte. Gyn ga je toch wel nodig hebben. Met fraxiparine wordt je medisch.. Zelf er bovenop zitten. Anders maak je een afspraak ipv een belafspaak. Heb ik ook gedaan gyn in Nederland is op de hoogte en staat achter ons. Dat geeft ook weer rust
Hier alles goed. Zit u op 9 dpo van een natuurlijke poging. Verwacht ergens eind aankomende week mijn menstruatie en dan op naar Gent voor de uitgangsecho. Al is er natuurlijk altijd een klein kansje dat mijn menstruatie gewoon niet komt Ik voel van alles en voel soms ook niks.... ik weet het niet.... we wachten maar gewoon rustig af. Hoe is het met jou en met je kleine meisje, gaat alles goed?
Wat fijn dat je weer n nieuw startpunt hebt zo na alle ellende. Ja dat zou wat zijn aks je nu zwanger bent! En anders biedt gent hopelijk uitkomst! Hier alles goed! Ze groeit goed en mijn 6 weken herstrl zitten er ook bijna op en voel me vrij goed! Ka n niet wachten op de lente, nu wandelen we wel maar met mooi weer is dat fijner!
@sarah28 lief dat je het vraagt. Ik las wel mee maar ben niet meer zo actief meer. Na 8 ronde nog geen zwangerschap merkte ik dat de teleurstellingen steeds groter werd en de onzekerheid ook toenam. Hier vandaag weer ongesteld geworden Wij lassen een pauze in voor de komende drie maanden. .. Sowieso de 20e naar de gynaecoloog en we gaan lekker op vakantie in de zomer. In Mei kijken hoe we ervoor staan en hoe we ons voelen. Na de geboorte van onze kleine mannetje werd het een beetje een obsessie en mijn vriend vond dat we te geforceerd bezig waren. Dat werkt blijkbaar niet. Het lijkt ons beide goed om het even los te laten. Ik zal nog af en toe meelezen maar zal ook wat minder actief worden om het echt een beetje proberen los te laten. Ik hoop dat iedereen snel zwanger is en/of een voorspoedige zwangerschap zal krijgen ❤️
Hey meiden, Ik lees alles nog stilletjes mee.. Nu wil ik graag even wat van me afschrijven en denk dat jullie mij het beste zullen begrijpen. Inmiddels alweer 19 weken zwanger maar regelmatig bloedverlies. Nu is er een placenta previa totalis vastgesteld. Dit brengt de nodige onzekerheid met zich mee. Ik moet nu gelijk het zh bellen met bloedverlies en dit was vandaag ook weer zo. Nu zit er sinds woensdag een hematoom achter mijn placenta. De gynaecoloog vertelde dat het nu een onzekere tijd voor ons word omdat het bloed de baarmoeder kan prikkelen en dus weeën op kan wekken. Ik vind het allemaal zo naar en angstig. Ik leef nu met de dag. Ben deze zwangerschap nog geen 1 seconde zorgeloos geweest ook door de missed abortions. Het is zo frustrerend want de baby doet het super goed.. straks gaat het mis door mijn eigen lichaam Sorry even een ego post
Onee zeg wat een onzekerheid! Ik had ook n placenta praevia en dat is allemaal go ed verlopen, zonder bloedverlies. Wel n ks gehad en ik heb maatregelen genomen: geen zware dingen tillen, geen zwaar huizhoudelijk werk, niet sporten, geen seks etc. En eerder gestopt met werken. Hopelijk verloopt t allemaal goed!!
@MIss X goed dat je even een pauze inlast, denk ik! Even tot rust komen! Succes bij de gynaecoloog! ❤️ Oh shit, wat ontzettend spannend ik denk aan je! ❤️
Jeetje wat heftig! Enorm veel sterkte, ik denk aan jullie! kunnen ze niks doen om de baby te beschermen?
Goed naar luisteren en rust pakken! Hij doet in ieder geval alles wat je kunt om jullie kleintje te beschermen!! Sterkte!
Jeetje meid wat vervelend al die onzekerheid. Terwijl dit je beste periode zou moeten zijn. Kunnen ze die hematoon niet op 1 of andere manier behandelen? Veel sterkte, hopelijk blijft alles goed gaan.
Jeetje Meis wat een onzekerheid. Rustig aan en ik duim mee dat die kleine voorlopig nog weken blijft zitten. Dikke knuffel voor jou!
@Melon wat een heftig verhaal! Sterkte! Ik ben gister ongesteld geworden, 7weken na mijn curretage. Voelt alsof het nu afgesloten kan worden en we weer verder kunnen! Gek hoe blij je dan kan zijn met een ongesteldheid