@mimi1988 is het nog veel bloed? @Pinguinkje ik heb schildklier medicatie moeten nemen tijdens de zwangerschap van mijn eerste kindje. Zou als ik jou was toch zo snel mogelijk gepaste medicatie eisen. Het hoeft geen probleem te zijn voor je kindje, maar de kans bestaat. Wordt het geen spoed als je zegt dat je zwanger bent? Morgen echt maar even goed achteraan gaan dan ben je zelf ook gerust.
De ene dag is het rood, andere dag bruin. Ene dag alleen bij afvegen, andere dag kleine drupjes in inlegkruisje. Ene dag mini stolseltjes, andere dag niet.
Gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn! Ik duim voor jullie dat het allemaal goed gaat! Helaas is het bij mij ook deze ronde niet gelukt, op naar ronde 15! Volgende week een HSG, dus wellicht komt daar iets uit en zal ik in een traject komen! We shall see
Jeetje @Pinguinkje wat een tegenvaller. Ik zou idd ook niet tot week 8 wachten. De eerste 9 zijn juist de meest cruciale! @mimi1988 weten ze al waar het bloed vandaan komt? Hier morgen laarste echo en dan mag ik waarschijnlijk morgen ook meteen pregnyl spuiten. Dus zondag op maandag waarschijnlijk eisprong!
Nee de gyn wil niet kijken omdat dit een nieuwe zwangerschap is. Ik moet dan een nieuwe verwijsbrief krijgen van de vk. Daar ga ik pas 13 juni heen. Dan zou ik 7.1 moeten zijn. Als er dan niks te zien is gelijk door naar de gyn of als ze niet kunnen zien waar het bloed vandaan komt. Zorgt pregnyl er voor dat je ei springt?
Hopelijk stopt het één deze dagen! Pregnyl zorgt idd dat je ei springt en redelijk nauwkeurig. 36 tot 40 uur na het spuiten.
Jawel we hadden ook een nipt laten doen, maar ze wilden het geslacht bij de echo bevestigen en dat verliep dus wat moeilijk
Ja verlies al bijna drie weken weer bloed. Om gek van te worden. Hoop dat je de spuit mag zetten vandaag!
Zojuist pregnyl gespoten. Follikel was groot genoeg. Er was er nog één heel erg zijn best aan het doen om ook groot genoeg te worden. Met een klein beetje geluk 2 eitjes bij eisprong Mijn ei zal waarschijnlijk springen maandag tussen 0.15 en 6.15 dus lekker als ik lig te slapen!
na een miskraam begin dec vorig jaar, zijn wij nu op nieuw zwanger, en hebben we 4 juni onze eerste echo van ons ze 2e kindje, hopelijk is dan alles wel goed. was toen 7,1 week zwanger. het hartje is gestopt met 6,1 week, en op die dag ben ik op de rand van een stoep gevallen. nu merk ik helemaal geen zwangerschap kwalen (denk ik). nog geen eetbui heel af en toe, en snachts last van zweten in bed. zo erg dat me partner niet meer tegen me aan kan liggen, dus meteen temperatuur gemeten en was niks van verhoging. dus dan maar douchen, en als het niet erger kan, kan het zelfs zo voor komen dat ik wel 3x in de nacht aan douchen ben. onze eerste kindje hadden we bijnaam gegeven Frodo, en nu wij weer zwanger zijn is het weer Frodo
Zwanger worden Marielle1985- 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 (3e na ma) Xxmoixx - 27 jaar - 1e kindje - ronde 16+ (3x vmk en 1 ma 12wk): pauze ivm chromosoomuitslag. LisaLisaLisa - 24 jaar, derde wondertje na 1 zoon (2016) en 1* zoon(2017 met 26wk). - ronde 1 Blomma - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 na mk Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 ( 3 x vmk 1 ma 10 wk) Sarah28 - 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 na ma (na curettage 11 mrt) MamaLayenNo - 34 jaar- 3e kindje- ronde 3 na missed abortion 5nov SjH - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 na missed abortion (13/11/2018) Zonnetje2015 -32jaar- 2e kindje ronde 1 na ma ( met utro en aspirine IOM Gent ivm herhaalde miskramen 5x ma) Mimi1988 - 30 jaar - 3e kindje - dochter* 2014, miskraam 2015, zoon 2016, miskramen 2018 (2x) en miskraam 2019 Parel30 - 30 jaar- 1e kindje - ronde 14 na mk NOD lijst Mei 24: Parel30 Juni 17: Blomma Voor altijd in ons hart ☆ 2018 Blomma - aug mk 9w Roetje08 - okt ma 12w Flamingo1990 - okt mk 10w Nneah - sept mk, dec mk MissMorrow - ma 6+2w, mk 6w Mimi1988 - mk okt. en dec. Xxmoixx - 3 vmk en ma 12 wk Angela22 - 3 mk - mei.nov SjH - ma 9w, nov. Pinguinkje - nov., ma 9 wk Marielle1985 - nov, ma 12.1 wk Kaatje92 - okt, zol/bbz Krily - 3vmk (4+3) 2019 Sarah28 - januari ma Mimi1988 - maart mk AapEnOlifant - maart mk 5+2w Aaav - januari mk Angela22 - maart 8+4 Krily - januari ma 10+3 Zonnetje2015 - februari ma 10.3 Regenboogjes ♡ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje - 21 juli 2019 Pinkie88 - 30 jaar - 2e kindje - 2 augustus 2019 Roodborstje2 - 23 jaar - 1e kindje - 11 augustus 2019 Brinsa - 26 jaar - 1e kindje - 2 september 2019 Flamingo1990 - 29 jaar - 1e kindje - 15 oktober 2019 Nneah - 32 jaar - 3e kindje - 29 oktober 2019 Kaatje92 - 26 jaar - 1e kindje - 3 november 2019 MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - 10 november 2019 Roetje08 - 26 jaar - 2e kindje - 14 november 2019 Aaav - 24 jaar - 1e kindje - 19 november 2019 AapEnOlifant - 27 jaar - 1e kindje - 12 januari 2020 Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje - 28 januari 2010 Afsprakenlijstje 11 juni - Sarah28 - 1e echo (8wk) 26 juni - Pinguinkje - 1e echo (9wk)
Welkom hier! Wat een heftig verhaal... Ik kan me voorstellen dat het nu een spannende en onzekere tijd is voor je. Dat zullen velen hier heel goed herkennen. Hoeveel weken ben je nu? Hopelijk vind je hier wat steun...
vandaag 6 weken dus dit is mijn spannende week. iedereen zegt wel moet niet aan denken, en dat is toen en nu op nieuw zwanger, geniet er van. maar blijft toch wel spelen in je gedachten, ook omdat nu sochtens wakker word krampen voel en als ik rustig lig ook de krampen voel. zodra ik gewoon wakker of rustig lig of wil slapen krijg ik krampen, wel hele lichte krampen geen zurende pijn. merk nu wel dat ik helemaal geen eetbui heb, zoals de eerste keer. toen was ik gewoon verslaaft aan de MAC. nu moet ik niet denken aan de mac. steun haal ik hier inderdaad vandaan. alle berichten die er geschreven zijn, vooral na een miskraam weer zwanger en dat die wel goed is, dat is wat wij nu ook hopen dat dit wel een goeie zwangerschap zou zijn. merk wel dat ik vaker naar een milkshake pak. heb foto bij gedaan, voel me gewoon nu dikker worden, waarschijnlijk is dit nog me darmen die aan de kant worden gelegd https://www.nodapp.nl/banner/blue-pink/s0/2020/1/18/zw-banner.jpg
zeker heel spannend hopelijk alles goed gaat. en dat niet altijd eetbui hoeft te hebben als je zwanger bent de eerste 3 maanden https://www.nodapp.nl/banner/blue-pink/s0/2020/1/18/zw-banner.jpg