@Blomma wat superfijn!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!! @Nien92 shit, hier zit je nu niet op te wachten. Hopelijk betekent het niets. 10dpo nu, was wat duizelig vandaag, maar volgens mij kwam dat doordat ik gisteren m'n nek behoorlijk heb belast tijdens het sporten. Ik probeer mezelf maar niet gek te maken. Heb wel lichte pijn aan de zijkanten van m'n borsten, maar ik weet inmiddels dat dat niks zegt. Heb lichte testdrang, maar kan me tot nu toe beheersen.
Hey meiden, Ik kom hier graag meeschrijven als dat goed is. Rond mijn miskraam heb ik veel in dat gedeelte van het forum geschreven, maar gelukkig ligt dat nu achter me. Ik zal me even voorstellen! Ik ben 36 en moeder van een peuter van bijna 3. Sinds september 2018 zijn we gestopt met anticonceptie. Na een half jaar van lange cyclussen werd ik doorverwezen naar de gynaecoloog en kreeg ik letrozole (een soort clomid) voorgeschreven. In de derde ronde raakte ik daarmee zwanger in juli 2019. Helaas bleek het bij de derde echo (was bij 9 weken) mis te zijn. Het vruchtje was na de tweede echo gestopt met groeien. Ik heb een week later misoprostol gebruikt en daarvan kreeg ik een miskraam, maar die was helaas niet volledig. Na veel geëmmer en gedoe volgde er in december alsnog een curettage. Inmiddels ben ik 2,5 maand verder en heb ik de eerste cyclus met Letrozole weer achter de rug. Helaas zonder resultaat, vanochtend werd ik ongesteld. Maar op zich heb ik er wel vertrouwen in dat het weer komt: ik ben immers eerder zwanger geraakt met de Letrozol. Wat ik volgende keer niet meer wil doen is veel te vroeg gaan testen. Ik heb er deze week vijf testen doorheen gejaagd, terwijl ik gisteren pas mijn NOD had. En vandaag dus maar één dagje te laat ongesteld ben. Hopelijk kunnen jullie me eraan herinneren dat ik van testen voor mijn NOD alleen maar onrustig word.
Welkom @Melanzane! In dit topic begrijpen we elkaar. ❤️ Ik kan je helaas niet vertellen dat je niet moet testen voor NOD, ik heb net zelf ook te vroeg getest. Ik postte vanavond nog dat ik nog maar lichte testdrang had, haha. Was helaas omowit... En ja 't is vroeg, 10dpo 's avonds, maar ik testte 3 vd 4 zwangerschappen voor het eerst positief op 10dpo in de avond...
Haha, dan snap ik wel dat je getest hebt, jammer dat het negatief was. Ik ben dus twee keer eerder zwanger geweest, maar de eerste keer was mijn cyclus zo onregelmatig én wist ik niet wanneer mijn eisprong was, dus toen weet ik eigenlijk niet op hoeveel dpo ik posiitef testte. De tweede zwangerschap testte ik op 13 dpo positief.
@Melanzane Welkom hier! Dames hier gaat het weer mis waarschijnlijk. Nu wat meer bruin bloedverlies en buikpijn is nog steeds aanwezig. Clearblue zegt nu weer 1 tot 2 weken en niet meer 2 tot 3... Dus dat kan maar één ding betekenen. Ik zal straks de verloskundige bellen om de afspraak af te zeggen. Heel gek. Ik baal natuurlijk verschrikkelijk, maar aan de andere kant voelde het vorige week al niet goed. En dan liever dit dan een zwangerschap hebben met bloedverlies en buikpijn vanaf het begin. Het is natuurlijk wel heel rot dat ik dit nu kan optellen bij mijn miskramengeschiedenis: vmk-ma-vmk. Staat toch niet zo fraai...
@Melanzane Welkom en succes volgende ronde! @Nien92 jeetje wat ontzettend rot om te horen zeg! Hoe ver zou je zijn? @Brinsa vroeg me af hoe het met jou gaat, alles goed met jouw kleine mannetje?
@Marielle1985 @Kaatje92 Ik zou nu vijf weken zijn. Het is nog steeds niet doorgebroken, wat het nog erger maakt. We denken er ook aan om ons te laten onderzoek. Officieel is dit de derde.
Lief dat je het vraagt! Ik weet het niet goed.... Er is nog steeds geen rood bloed te zien. Had echt verwacht dat het door zou breken. Het blijft bij bruin en dat wordt ook minder. Ik heb vanmorgen met de verloskundige gebeld. Ik maak me toch zorgen om een bbz. Vanmorgen gaf de Clearblue test nog steeds 1 tot 2 weken aan maar het streepje op de kruidvattest lijkt juist weer wat donkerder. Heel raar. Vooralsnog denk ik foute boel hoor, maar gezien de nasleep na mijn MA met een curettage word ik toch erg onzeker. De verloskundige was heel lief. Ze wilde ook het liefste vandaag een echo doen, maar het is echt nog te vroeg. Daarom hebben we afgesproken om aanstaande woensdag een echo te plannen en deze ook sowieso te laten staan ook al zet het bloeden toch door. Ik ben gewoon heel erg bang dat het niet op de juiste plaats zit, heb ook wel echt een trekkend gevoel t.h.v. linker eierstok. Ik weet ook niet welke rol de curettage hierin nog speelt. Echt moeilijk. Sinds gisteren verwacht ik gewoon rood bloed maar dat komt maar niet. Hoe is het met jou? Wanneer verwacht je je eisprong?
Wat vervelend, die onzekerheid @Nien92 12dpo hier, nog steeds een witte test en ik voel ook niks geks, behalve heel lichte menstruatiekrampen. Ik ga ervan uit dat het overmorgen gewoon gaat losbarsten. Helaas!
Ik denk niet dat de curretage hier nog iets mee te maken heeft. Hier 6 x gecurreteerd en d or heeft enige invloed gehad. De kans op complicaties is echt zo klein.