Jawel hoor, maar ik geloof niet dat 't te zien is op de foto. Als ik al iets zie in het echt. Misschien wil ik dat gewoon te graag
En nou lig ik in bed met krampjes... Toen ik zwanger was had ik ook 's avonds krampjes. Maar nu vraag ik me af, was het zoals dit of is dit gewoon m'n menstruatie die er aankomt? Het is me de hele dag goed gelukt om mezelf niet gek te maken. Tot nu Ik ga slapen, ik heb altijd enorme moeite met de zomertijd en ben absoluut geen ochtendmens, dus ik probeer al een paar dagen vroeger naar bed te gaan.. Werkt tot nu toe goed!!
Denk toch dat 't niks was. 11 dpo nu, weer een witte test en licht bruinverlies bij het afvegen. Het kan nog, maar ik probeer minder hoop te hebben.
Ik zie ook een schaduwlijntje, heel licht. Maar als je nu weer wat bruinverlies hebt, zou ik rekening houden met menstruatie.
Wat een ontzettend nare situatie, jeetje, weet niet goed wat ik moet zeggen Waarom zou je partner niet bij de keizersnee mogen zijn? Is dat nieuw beleid? Of is het alleen als hij verkouden is? Wat afschuwelijk... Heel veel sterkte de komende tijd, hopelijk valt het mee. Mag ik vragen hoe je erachter kwam dat je dit had? Ik heb nog geen 20 weken echo gehad en nu gaat die straks misschien niet eens door (vk zegt dat het landelijk beleid ieder moment kan worden aangepast). Betekent dat dan dat ik er nooit achter zou komen als ik zoiets zou hebben? Of zouden ze dat al eerder hebben gezien? Pfff ik vind het maar eng allemaal. @andere meiden: sorry ik heb al heel lang niet meer meegelezen! Ik ben totaal niet meer up to date. Ik vind het héél erg rot voor de meiden bij wie het nu wéér mis is. Zeker in deze coronacrisis is dat wel het laatste wat je wilt. Leef met jullie mee En gefeliciteerd aan de meiden bij wie het nu raak is! Jullie gaan een enorm spannende tijd tegemoet zonder vroege echo's en waarbij je overal alleen heen moet. Heel veel sterkte in deze periode ❤
Ik vind de coronacrisis op het vlak van zwanger worden en evt. een miskraam hebben juist heel fijn. Ik vond het verschrikkelijk om er steeds gewoon mee naar m'n werk te moeten... Als het nu lukt of mislukt, merkt niemand dat...
Hmm zo had ik dat niet bekeken. Kan me er wel iets bij voorstellen op zich... Maar het lijkt me nu zo vreselijk om een nasleep in het ziekenhuis te hebben van 3 maanden, zoals bij de MA. Ze wilden me toen al niet helpen, laat staan nu. Ik zou het zelf daardoor nu niet aandurven denk ik, ook het idee om tot de 12 weken echo te moeten wachten.... Maar ik vind het wel knap dat je gewoon doorzet met je droom! Misschien zijn we over een paar jaar dit hele coronadrama alweer vergeten, en zit je fijn met een kindje op schoot.
@Siamara heb je al meer duidelijkheid ondertussen? @Melanzane sterkte met die naderende uitgerekende datum. Hopelijk kan je wat afleiding vinden. @Nien92 oh, wat heftig. Ik had op beter nieuws gehoopt. Hoe gaat het met je? @Kramertje heel veel sterkte toegewenst! @Melon wat heftig. Ik duim dat alles goed gaat. Veel moed!
@PieterKonijn ja, nu in een ziekenhuistraject zitten lijkt me idd wel verschrikkelijk. Al die extra stress... Nou jongens, ik met m'n extreem superregelmatige cyclus snap er niks van, maar m'n menstruatie is doorgebroken op 11dpo. 3 dagen te vroeg..! Dat heb ik echt nooooit..!! Maar het is nu echt heel duidelijk geen innestelingsbloeding meer... Nouja, ik heb wel duidelijkheid... En de volgende ronde begint nu weer 3 dagen sneller.
Zwanger worden Xxmoixx - 27 jaar - 1e kindje - ronde 16+ (3x vmk en 1 ma 12wk): pauze ivm chromosoomuitslag Parel30 - 31 jaar- 1e kindje - mmm Miss X - 33 jaar - 4e kindje en ronde 1 na missed abortion 15+5 weken Rosea - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 na missed abortion Nena84 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 na missed abortion: IVF poging 1 Nien92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 na missed abortion (juni 2019) Kramertje - 40 jaar - 1e kindje - ronde 1 na missed abortion (nov 2019): ICSI poging 5 Siamara - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 na 4e mk Dana92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na missed abortion (nov 2019) NOD lijst April 5 - Miep90 18 - Siamara Voor altijd in ons hart ☆ 2018 Blomma - aug ma 8w3d Roetje08 - okt ma 12w Flamingo1990 - okt mk 10w Nneah - sept mk, dec mk MissMorrow - ma 6+2w, mk 6w Mimi1988 - mk okt. en dec. Xxmoixx - 3 vmk en ma 12 wk Angela22 - 3 mk - mei.nov SjH - ma 9w, nov. Pinguinkje - nov., ma 9 wk Marielle1985 - nov, ma 12.1 wk Kaatje92 - okt, zol/bbz Krily - 3vmk (4+3) Melon - mrt ma 10+0 Siamara - nov, mk (6+0) 2019 Sarah28 - januari ma Aaav - januari mk Krily - januari ma 10+3 Siamara - februari mk (8+0) Zonnetje2015 - februari ma 10.3 Mimi1988 - maart mk Dikkiedik123 - maart ma AapEnOlifant - maart mk 5+2w Angela22 - maart 8+4 Nena84 - april ma 8+6 PieterKonijn - mei ma 8+1 Kramertje - mei ma 9+2 (tweeling) Rosea - mei ma 8+6 Nien92 - juni ma 11+3 MIss X - juni ma 15+ 5 Siamara - juni mk (6+3) Melon - september ma 8+0 Blomma - oktober ma 6+2 Kramertje - november ma 10+4 PieterKonijn - november vmk 4+3 Siamara - november mk 6+4 Dana92 - november ma 8+3 2020 Kramertje - maart vmk 4+2 Regenboogjes ♡ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje - 21 juli 2019 Pinkie88 - 30 jaar - 2e kindje - 2 augustus 2019 Roodborstje2 - 23 jaar - 1e kindje - 11 augustus 2019 Brinsa - 26 jaar - 1e kindje - 2 september 2019 Flamingo1990 - 29 jaar - 1e kindje - 15 oktober 2019 Nneah - 32 jaar - 3e kindje - 29 oktober 2019 Kaatje92 - 27 jaar - 1e kindje - 3 november 2019 MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - 10 november 2019 Roetje08 - 26 jaar - 2e kindje - 14 november 2019 Krily - 24 jaar - 1e kindje - 14 november 2019 Aaav - 24 jaar - 1e kindje - 19 november 2019 AapEnOlifant - 27 jaar - 1e kindje - 12 januari 2020 Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje - 24 januari 2020 Mimi1988 - 31 jaar - 3e kindje - 26 januari 2020 Sarah28 - 33 jaar - 2e kindje - 30 januari 2020 Marielle1985 - 33 jaar - 2e kindje - 28 april 2020 Dikkiedik123 - 34 jaar - 2e kindje 28 mei 2020 Melon - 28 jaar - 2e kindje - 6 juli 2020 Bloeme - 34 jaar - 4e kindje - half juli 2020 PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - 24 augustus 2020 SjH - 33 jaar - 1e kindje - 26 augustus 2020 Zonnetje2015 - 2e kindje - 24 september 2020 Blomma - 35 jaar - 2e kindje - 1 oktober 2020 Afsprakenlijstje Kramertje - 26 maart - Telefonisch consult miskraam ICSI-5 SjH - 2 april - 20 weken echo SjH - 9 april - controle verloskundige Siamara - 28 april - afspraak hematoloog nav in Gent gevonden afwijking (Factor VIII)
Heel jammer! Ik had dat ook in januari. Goed dat je zo positief bent (we kunnen ook niet anders maar ja.. toch complimentje)!
@Siamara Wat jammer! Ik hoop op een mooie nieuwe ronde voor je Ja klopt! Alle echo's waren tot nu toe goed. Nu dus alleen die 20 weken echo nog, hopelijk gaat die door... Heb wel bekkenpijn sinds week 9 en ben ontslagen vanwege de zwangerschap. Upside: het kindje en ik hebben nu wel rust. Hoe gaat het nu met jou?
@PieterKonijn Als goed is gaan de medische echo’s nog steeds door hopelijk blijft dat idd zo! Wanneer heb je hem? Fijn on te horen dat alles goed gaat, het is je zo gegund! Helaas van werk maar wel goed voor jou en de kleine meid! Last van bekken komt ook door dat je redelijk snel weer zwanger was. Maar met fysio vaak goed vol te houden Hier is wisselend.. ene keer wat beter dan andere keer, balend dat door de corona het as niet mogen ophalen, en dat onze kinderwens nu eventjes stil ligt.. we durven t niet aan met de extra zorg die we nodig hebben.
Klopt medische echo's horen door te gaan, maar mijn verloskundige waarschuwde me al dat ik er rekening mee moet houden dat ook die echo's worden geschrapt bij een complete lockdown. Tegen landelijk beleid kunnen ze niets doen Het is heel moeilijk om zwanger te zijn in deze tijd. Zonder 12 en 20 weken echo's kan er zóveel mis gaan in een zwangerschap. Ik vind het dus heel verstandig dat jullie nu even wachten. Het is ook zonder medische indicatie echt al heftig nu als zwangere, je krijgt véél minder zorg dan normaal. Ik zou zelf ook voor een pauze hebben gekozen als ik nu niet al zwanger was. Je zou maar heel je zwangerschap zonder echo's en controles door moeten, dat lijkt me vreselijk! Of natuurlijk curettages en dergelijke in deze tijd... dat is ook gewoon heel erg rot (en het is normaal al zo vreselijk!) Dat mag inderdaad niet... Maar ze vinden altijd wel een manier. Het gebeurt helaas ontzettend vaak (zie de aflevering van de Monitor laatst). Iedereen zegt dat we een juridische procedure moeten beginnen, maar de vraag is hoe ver we daarmee komen in deze coronatijden. Plus alle extra stress...