@mimi1988 heel veel succes donderdag. Hopelijk is sr al een mooie beginnende zwangerschap in de baarmoeder te zien. Duim voor je!
Succes morgen @mimi1988 ! Vandaag 9 dpo, lichte krampen en licht bloedverlies. Hoop zo op een innesteling!
Meiden, goed nieuws!!! We zagen een heel mooi hartje ❤️ Termijn klopte precies 6.1 weken. Het bloedverlies komt zeer waarschijnlijk van de tweede vruchtzak. Alleen was deze leeg. Eigenlijk was het dus een tweeling. Ze zei dat als de vruchtzak van de baby groter wordt, mijn lichaam de andere vruchtzak oplost. Soms wordt hij nog afgestoten, maar meestal zien ze hem eigenlijk na een poosje niet meer terug.
Oh jeetje meid wat een nieuws!!! Zo blij voor je dat je een prachtig hartje hebt kunnen zien, dat het termijn precies klopt en dat het bloedverlies verklaard is nu... Maar tegelijk lijkt me dat ook wel even slikken?
Gelukkig goed nieuws dus! Maar ook wel even dubbel denk ik? Fijn dat het bloedverlies verklaard is. En dat die termijn klopt en het hartje ook is zo'n goed teken hè! Zo blij voor je. ❤️
Ja is ook dubbel! Zijn heel blij met een kloppend hartje, maar het idee dat het er twee hadden moeten zijn is wel heel gek. Moet nog even landen denk ik..
Oh, Mimi wat fijn!!! Eindelijk eens goed nieuws... Het is jullie zo gegund! En zelfs een hartje kunnen zien, wauw! Ik kan me voorstellen dat het even moet landen dat het er eigenlijk twee waren, maar dat klinkt wel echt als een logische verklaring voor het bloedverlies. Hopelijk houdt dat wel binnenkort een keer op trouwens. Geniet er van!