Zwanger worden na een miskraam / missed abortion (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nneah, 27 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nien92

    Nien92 Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Jammer Sia! Nu heb je wel iets heeeeel leuks om naar uit te kijken:D. En dan is het ook snel weer tijd om ervoor te gaan.

    Bahhh, dat gevoel is gewoon bah! Het heeft niks met niet gunnen te maken, maar je wilt het gewoon zo graag zelf ook!!
    Ik heb dat met een vriendin. Ze is zwanger geraakt terwijl ze eigenlijk op het punt stond weg te gaan bij haar man. Nu is alles koek en ei. Geloof me, ik ben heel blij voor ze. Maar ik wil het ook!!
     
    Siamara vindt dit leuk.
  2. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Heb m'n bruiloft op het afsprakenlijstje gezet, hoop dat jullie dat okee vinden. :) Het is soort van relevant omdat we even pauze nemen... Denk dat we het in september weer gaan proberen. Denk dat ik ook even minder fanatiek meelees hier tot die tijd. ❤️
     
    Nien92 en Miep90 vinden dit leuk.
  3. Miep90

    Miep90 Actief lid

    24 jan 2020
    110
    71
    28
    Vrouw
    Begrijpelijk! En ik vind het zeker oké dat het erop staat. Veel plezier met je voorbereidingen en ik hoop af en toe wat van je te horen!
     
    Siamara vindt dit leuk.
  4. Nien92

    Nien92 Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Dat is zeker niet erg! Heel veel plezier met alles de komende tijd. Het is een speciale periode (weet ik uit ervaring haha). Veel liefs!❤❤
     
    Siamara vindt dit leuk.
  5. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Snap je gevoel hoor vwb je zwager en schoonzusje. Het is ook geen afgunst maar je gunt het jezelf ook zo!

    Geniet van de voorbereidingen van je huwelijk. Het is zo’n mooie en speciale tijd, weet er ook alles van!

    Tot heel snel ❤️
     
    Siamara vindt dit leuk.
  6. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    @Siamara heel herkenbaar hoor! Ik had t met mn beste vriendin. Ik gunde t haar wel maar mezelf ook. Uiteindelijj ben ik ook niet eens naar haar babyshower gefaan, ze begreep t wel gelukkig (althans, echt begrijpen weet ik niet maar ze heeft t me niet kwalijk genomen).
     
    Siamara vindt dit leuk.
  7. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik zie vooral op tegen de geboorte. Dat vond ik zo zwaar bij de jongste van m'n broertje.. Tijdens die zwangerschap had ik 3 miskramen gehad. 3 keer tegelijk zwanger met m'n schoonzusje, 3 keer mis.. Dat was zo verschrikkelijk heftig. Toen m'n nichtje geboren werd, werd ineens zo concreet wat ik niet had. Bijna traumatisch was dat. Daar ben ik nu weer enorm bang voor.
     
  8. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    @Siamara Jurken passen lijkt me zooooo leuk! Heel leuk vooruitzicht :)

    Lekker eigenwijs hoor, haha!
     
    Siamara en SjH vinden dit leuk.
  9. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Weet een van jullie dit misschien?
    Woensdag is het 3 weken geleden dat ik de miskraam had, maar ik blijf knaltesten houden...Hoe lang kan zoiets duren? Gaat dat ineens snel weg? En wanneer kregen jullie dan weer een eisprong.

    Vind het heel vervelend om te zien dst een test nog zo positief is, ik doe ze dus ook niet meer. Maar wil wel weten wanneer het eruit is.
     
  10. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ik denk dat je nog restweefsel hebt dat hcg afgeeft... heb je al n controle echo gehad?

    Bij mij was t pas klaar na curettage en werd toen vrij snel erna weer ongi, maar dat verschilt per persoon.
     
  11. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Ik heb op 3 juni een echo gehad en alles was schoon. Mijn slijmvlies werd ook al dunner..
     
  12. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Hmm ok dat is mooi! Dan zou je nu wrl afloop moeten gaan zien
     
  13. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Ik heb extra vroege testen liggen. Zouden die duidelijker aangeven?
     
  14. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    @Kramertje Jij had het over schildklier waarden vanuit Gent tussen 1 en 2 als ik het mij goed herinner. Die van mij is 2.2. Mijn arts vind het helemaal prima dus doet er verder niks mee. Zal dit dan nog oké zijn?
     
  15. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Wat gek, dan lijkt er toch nog iets te zitten. Normaal zou je dat wel zien als het veel zou zijn, zou je zeggen. Kan geen nieuwe zwangerschap zijn?
    Hier was met de bloeding alles weer snel negatief.

    Edit: oh zie nu dat je een curettage had, daar heb ik geen ervaring mee.
     
  16. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Ja klopt inderdaad. 2.2 is niet zo’n issue. Ik had rond de 4 en zij zeiden mij dat rond de 2 prima is, maar n het liefste tussen 1 en 2. Dus denk niet dat 2.2 een issue zou zijn.
     
    Fraser vindt dit leuk.
  17. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Ik hen geen curettage gehad, maar cytotec.
    Mijk vk zei ook dat het to wel 4 weken kan duren voordat alle hormonen eruit zijn. De gynaecoloog kon op de echo zien dat het nog minimaal 4 weken (dus tot 1 juli) kan duren voordat ik ongesteld word.
    Geloof alleen niet dat ik volgende week al een ei heb :rolleyes:

    Er was echt niks meer te zien op de echo. Ze heeft ook de eileiders en eierstokken gecheckt. Vreemd hè. Heb ongeveer 1 week gebloed.
     
  18. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Oh sorry! Dan ben ik even in de war haha.
    Misschien dan toch even bellen? Vooral omdat het nog knallers zijn. Ik vind het wel vreemd als er op de echo niks te zien is namelijk.
     
  19. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Ik was al wel bijna 13 weken zwanger dus ik zat midden in de HCG piek.
    Het vruchtje zat er al 3 weken zonder kloppend hartje en mijn lichaam reageerde daar niet op.
    Morgen ga ik langs de huisarts om te laten prikken. Ik wil weten wat mijn waardes zijn.
     
  20. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Oeh, dan kan het echt wel een poosje duren tot hcg weer afneemt... Goed om even te overleggen met je arts wat je mag verwachten!
     
    novemberzes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina