Weet dat je in Duitsland getest bent, daarom juist, ben benieuwd wat de verschillende zienswijzen zijn. Dankje voor je reactie! En jemig, wat balen dat je nu weer een ronde moet wachten..
Ohhh sorry haha. Het leek net of je dacht dat ik in NL getest ben! Ja echt rot (zacht uitgedrukt). Het ironische eraan is dat ik deze uitslag in juni wel had verwacht (veel stress etc.) , maar nu niet meer haha. Dus komt weer hard aan. Maar eigenlijk zei mijn gevoel altijd al dat zoiets bij mij aan de hand is. Alleen schrok ik er nu van omdat het 3 maanden geleden prima was. We zullen het zien. Hoe is het met jou? Bruiloft komt steeds dichterbij!
Ja in NL is alles heel raar en wisselvallig en moeilijk... Hoe lang heeft het zwanger worden geduurd nadat je gestart bent met de thyrax als ik vragen mag? Want zoals ik het lees, heeft de medicatie minimaal 4 weken nodig om effect te hebben? Ik duim voor je dat je huisarts meewerkt!
Ik las net m'n post terug en die was inderdaad een beetje verwarrend verwoord. Sorry!! Hier beginnen de belangrijke afspraken te komen... Donderdag jurk passen, zaterdag ringen ophalen en 's avonds fotolocatie bezoeken, en de weken daarna proefkapsel en proefmake-up enzo... Zo spannend!!!
Ik was in ronde 3 na het starten met de thyrax goed zwanger. Wellicht geeft dat hoop. Het is in het begin vooral goed instellen wat een zoektocht is. Ik bleek met de laagste dosering goed te zitten (1 blauw tabletje, ik zou de mg eens na moeten zoeken). Maar ze beginnen vaak met 1 tabletje. Toen gingen ze naar 2 tabletjes. Ze willen je namelijk idealiter onder 1 krijgen qua tsh waarde. Dit bleek voor mij echter niet goed en ik kreeg allerlei hyper klachten (hartkloppingen, onrustig gevoel etc ). Toen terug naar 1.5 tablet. Dat ging goed. Maar voegde niks toe qua tsh waarde. Dus op 1 tabletje weer geëindigd. Voor mij bleek de ideale tsh waarde rond 1.5 a 2 te hangen. Tijdens mijn zwangerschap wel 1.5 tablet geslikt omdat dit dan nodig is voor de baby. Je hebt dan een halve dosering van je standaard dosering erbij nodig zeggen ze. Ik moet wel zeggen dat ik me met de thyrax toen beter voelde hoor. Veel energieker. Alhoewel de vermoeidheid nu waarschijnlijk ook wel te wijten valt aan een drukke dreumes waar je constant mee bezig bent. Maar ik weet nog dat mijn vriend destijds grapte dat hij ook wel zo'n blauw piletje wou, aangezien hij mij zo energiek en vrolijk rond zag huppelen. Na de zwangerschap zat ik zonder de thyrax onder de 4 qua tsh. En dat vond ik wel prima. Maar ik denk dat ik een lagere tsh waarde nodig heb om zwanger te raken/te blijven. En daarnaast voelde ik me toen ook wel wat beter. Dus hopelijk gaat het deze x ook weer helpen. Of is het raak voordat ik ermee kan beginnen
Oooh ja volgens mij zei je al eerder ronde 3. Sorry haha! Bedankt voor het delen van je ervaringen. Dat geeft me toch ook wel hoop!
Hopelijk gaan deze uitslagen je helpen op weg naar een wondertje en komt er een eind aan deze lange weg.
Ik ben nu 19weken, volgende week hebben we de 20weken echo. Voor nu voel ik van alles in mijn buik maar soms twijfel ik of het echt de baby is
Nee we willen het niet weten, blijft nog een tijdje spannend Gaat best snel! Nu helemaal zo bijna op de helft
Fijn dat het goed met jullie gaat @zonnetje2015 en @Miep90 !! Ik zit nu op 10dpo en heb me niet kunnen inhouden, heb op 8dpo en 9dpo al getest. Beiden omowit. Ik denk ook helemaal niet meer dat 't raak is. Alle gekke dingen die ik heb gevoeld kon ik een op een naast een cyclus leggen waarin niks aan de hand was... Leve m'n symptomendagboekje Maar ik ga zo toch maar weer testen
Okee, ik baal even enorm van Action-testen. Dit is al de 2e in 2 dagen die het niet doet. De urine loopt gewoon niet door en er verschijnt helemaal niets op de vensters. Productiefout ofzo? heb net weer een aantal doosjes gekocht...
Update: hcg was gisteren onder de 1! Dus eindelijk kan dit ook afgesloten worden. Gisteren ben ik begonnen met de achildkliermedicatie en de ascal. Ik moet aan de apothekersassistente uitleggen wat het was... ze hebben hier echt geen idee blijkt maar weer..
Hai allemaal, klets graag mee hier als dat goed is Ruim een maand geleden een missed abortion gehad met 8 weken met een curretage als gevolg. Pillen deden helaas niks voor mij. Fysieke herstel is vlot gegaan. Slechts 3 of 4 dagen licht bruin/roodverlies. Vooral mentaal een dreun gehad, wat ben ik verdrietig geweest. Besluit genomen om er wel gelijk weer voor te gaan en vorige week woensdag en donderdag een positieve ovulatietest (ook enorm last van gehad net als voor miskraam. Allebei de testen waren eerder negatief. Vlak voor ze negatief werden 1 dag een kleine bloeding gehad, gek hè? Misschien laatste schoonmaak? Nu 1 week na de positieve ovulatietest opeens heel klein beetje donkerbruinverlies dat donderdagavond begon en gisterochtend alweer klaar was (niet eens inlegkruisje)... kan dit nog met de miskraam te maken hebben?