Hopelijk blijft het tot overmorgen uit! Ik wil je nu alvast een mooi dag wensen! Geniet van elk moment, want het is zo voorbij. Echt waar!
Dankjulliewel! M'n menstruatie is vanmiddag rustig begonnen met bruinverlies. Hopelijk is morgen nog geen enorm zware dag.
Het was perfect!!! Mooi weer, ontspannen, geweldig verhaal van de ambtenaar, en enorm veel mensen die buiten wachtten op ons. Familie, vrienden, collega's en kinderen van school (ik ben juf). Het was echt heerlijk!!!!!!! En m'n vader die bij het weggeven over mijn jurk struikelde Menstruatie viel ook mee, één keer in m'n jurk m'n tampon moeten verwisselen en dat was prima te doen zonder hulp, gelukkig. Wel halverwege de middag even een pijnstiller geslikt, verder nagenoeg geen last gehad!!
Super! Ik wilde net typen dat het weer echt heeft meegewerkt! Nu lekker uitrusten en alle momenten nog eens (of paar keer) herbeleven in gedachten. Proficiat!
Hoe perfect zou het zijn als we nu ineens wel zwanger worden en blijven? Lijkt het voor de onwetende buitenwereld idd of we er netjes op gewacht hebben... Haha!
Echt heeeeerlijk! We zijn op een plek geweest die normaal supertoeristisch is, en nu dankzij corona uitgestorven was... Stiekem erg fijn... Is corona toch nog ergens goed voor. we zijn helemaal tot rust gekomen, net weer thuis!
Ennn ik verwacht m'n eisprong heel snel nu, dus wij zijn weer aan het baby-dancen... Volgens de app had ik 'm gisteren, maar ovulatietesten zijn heeeeeel licht. Ik denk zelf dat ik morgen m'n piek krijg. Vorige maand kwam ie precies op de dag dat m'n app 'm voorspelde, twee maanden geleden kwam ie twee dagen later... M'n lijf houdt het graag spannend Hoe is het met iedereen?? ❤️