Zwanger worden na een miskraam / missed abortion (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nneah, 27 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Toevallig is m'n cyclus nu langer dan normaal, eigenlijk..! Normaal 25/26 dagen, maar m'n eisprong kwam 3-4 dagen later dan verwacht, dus m'n NOD kan ook niet meer kloppen... Ik heb net voor m'n bruiloft utro genomen om m'n menstruatie uit te stellen en dat is niet gelukt, maar misschien heb ik er per ongeluk wel m'n eisprong mee opgeschoven..?

De tijd gaat gewoon zo snel!!!

Ik hoop zo hard voor ons allebei!!! En mezelf kennende ga ik echt niet later dan maandag (10dpo) voor het eerst testen, haha. Had net ook ineens heel veel afscheiding, voelde het gewoon lopen. En laat ik nou net een topic vinden van iemand die op 8dpo steekjes had en afscheiding voelde lopen en zwanger bleek :rolleyes::rolleyes: dus dat "mezelf niet gek maken" is wel weer van de baan. :roflmao:

2. Miep90

Miep90 Actief lid

24 jan 2020
    110
    71
    28
    Vrouw
    Nee we weten het geslacht niet, lijkt me erg leuk zo bij de bevalling.

mimi1988 en Nien92 vinden dit leuk.
  3. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Haha, ik heb me deze week ook kapot gegoogled. Ik ben helaas ongesteld geworden op 15 dpo met bruinverlies vanaf 10 dpo, heb ik anders nooit. Heel vreemd allemaal. Heb ook echt veel pijn. Ik geloof ook echt dat er iets gaande was, maar als dat zo was ben ik in iedergeval nu "blij" dat mijn lichaam het niet koste wat kost heeft willen vasthouden met weer een nasleep tot gevolg. Op naar de volgende ronde.

4. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Shit :( ik had echt nog veel hoop voor je. Ik heb zelf ook zo'n ronde gehad, die begon met bruinverlies (veeeel te vroeg voor menstruatie), en ik voelde van alles, wist zeker dat het raak was, want het was zo anders dan normaal... Maar helaas. De menstruatie was toen niet per se zwaarder, lichter juist. Het was zo gek. Bleef maar hopen dat het een innestelingsbloeding was. En inmiddels is elke ronde zó anders dat ik niet probeer te focussen op wat ik voel, omdat het toch niets zegt.

Maar wel met de nadruk op "probeer" :roflmao:

5. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik heb nu trouwens ook al een maand die verharding in mijn borst. Ik maak me erg veel zorgen. Ik ga morgen de huisarts bellen.

6. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Hmm ja bij mij was dit ook geel raar nu. Meestal heb ik maar een halve dag bruinverlies en dan meteen rood. Nu al vanaf dinsdag bruin en nu meeeegarood. Ook hele heftige krampen. Denk dat de aspirine ook meespeelt.

7. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Ja zeker bellen! Wat raar dat dat zo lang aanhoudt.

8. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ja, daarom maak ik me zorgen. Ik wilde het even aankijken, maar dit duurt me te lang. Ik ben best bang. :(

9. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    En??

10. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    De huisarts stuurde me gisteren meteen door naar het ziekenhuis, waar ik verder onderzocht ben inclusief echo en mammografie... Maar gelukkig was het gewoon een flinke schijf borstklierweefsel die extra opvalt nu ik afgevallen ben, althans, we denken dat hij daardoor ineens zo zichtbaar is... Hele opluchting, er schoten al allerlei nare scenario's door m'n hoofd...

mimi1988 en Nien92 vinden dit leuk.
  11. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Ohh dat is fijn nieuws! Gelukkig maar!

Siamara vindt dit leuk.
  12. neelatje

neelatje Bekend lid

24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    @Nien92 echt balen dat het deze ronde niet gelukt is. Ik zal voor je duimen!

@Siamara wat fijn dat het niets ernstig is! Altijd goed om te checken :thumup:

Ik volg deze topic al langere tijd maar ik ben zelf niet zo'n actieve schrijfster :rolleyes: De afgelopen 3 jaar heb ik 5 miskramen gehad, met de laatste nog afgelopen weekend. In de zomer onderzoeken gehad in België en alles lijkt prima. Toch medicatie ontvangen, puur experimenteel (fraxiparine, utrogestan, prednison en ascal). In september direct zwanger maar helaas nu een miskraam, bij de echo geen kloppend hartje en een vruchtje van 7 weken ipv 9. Gelukkig kwam de miskraam vanzelf op gang en vandaag bij de controle een schone baarmoeder. Ik kan weer verder.. en ik vraag me af of het ooit zal lukken... :oops:

13. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Konden we maar in de toekomst kijken he... :( Ik vraag me idd vaak af of het ons überhaupt gegund zal zijn... En shit hee, net dit weekend nog... Hoe voel je je fysiek? :(

Mijn cyclus blijft ondanks de late eisprong regelmatig, m'n menstruatie is rustig aan begonnen na een cyclus van nét 26 dagen...

14. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Wat een ellende , 5 miskramen(zacht uitgedrukt natuurlijk)!

We blijven hoop houden! (Iets anders kunnen we toch niet)
    Hopelijk hebben we snel een kleintje in de buik.

15. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Ik vind dit gedicht erg toepasselijk. Het raakt me. Zo voel ik me nu precies.

Bijgevoegde bestanden:

Siamara vindt dit leuk.
  16. neelatje

neelatje Bekend lid

24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Ja, het is echt shit. Zelfs met medicatie niet gelukt. Dan denk ik serious of het ooit zal lukken. Ik ben inmiddels ook 38 en het wordt zeker niet beter..
    Fysiek voel ik me echt goed! Zware krampen de eerste twee dagen en sinds vruchtje weg is voel het als een gewone menstruatie. Nu nog wat bruinverlies en dan ik het klaar. Ik herstel altijd snel na een miskraam dus ik verwacht eingelijk over 2 weken weer mijn eisprong. Dat is dan wel positief, kunnen wij opnieuw proberen.
    Gebruik je je medicatie ivm de stollingsafwijking? Of moet je pas beginnen bij een positieve test?

17. neelatje

neelatje Bekend lid

24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Precies! Hoop houden! Dat moeten wij sowieso doen :thumup:
    Je hebt ook veel meegemaakt :( Heb je je onderzoeken in België gedaan? En welke medicatie heb je?

18. neelatje

neelatje Bekend lid

24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    ❤️

19. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Nee, in Heinsberg(Duitsland). We wilden eerst naar Gent, maar door Corona lag alles stil. We zijn heeeeeeel blij dat we (noodgedwongen) naar Heinsberg zijn gegaan. Ik slik Euthyrox voor de schildklier en Ascal voor bloedstolling. Gebruik jij medicatie?

20. neelatje

neelatje Bekend lid

24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Bij de eerste twee zwangerschappen na mijn zoontje die mis gingen heb ik niets gebruikt. Daarna heb ik van mijn nederlandse gyn duphaston gekregen en ik gebruikte ook ascal. Toch gingen de twee volgende zwangerschappen mis. Van de zomer ben ik naar Gent geweest, alle onderzoeken met prima resultaten en puur experimenteel fraxiparine, utrogestan, prednison en ascal gekregen. En weer mis. Nu wil ik naar Duitsland om nog de nk-cellen en plasma onderzoek doen maar ik kan daar pas volgend jaar terecht. Dus nu ga ik nog een poging doen met dezelfde medicatie van Gent. Hopelijk lukt het ooit..
    Ben je al lang bezig met de medicatie?

Deel Deze Pagina