Ik zie op je zwangerschapstest nog steeds een streepje. Dus denk toch dat de ovulatietest nog niet betrouwbaar is
Oké ja we zien het wel had het na mijn eerste abortus wel ook zo meteen. Toen wilde ik het juist niet maar ook meteen weer zwanger binnen 3-4 weken. We gaan het wel zien anders heb 25ste een controle ☺️
Ja idd heeft geen hoge spoed. Vond de miskraam sowieso wel heftig had het ook niet zo verwacht en na 8 weken heb je het al geaccepteerd en wij waren al echt bezig met het kindje. Dus dat moeten we ook even een plekje geven ☺️ hier al mensen zwanger na een miskraam?
Ik ben net erachter gekomen dat ik al 3 jaar een kruid slik dat miskramen kan veroorzaken Wat voel ik me nog verdrietiger nu. Er staat gewoon op de verpakking dat het afgeraden wordt bij zwangerschap. Kan mezelf wel voor m'n hoofd slaan!!! Waarom heb ik dat niet eerder gelezen. Waarschijnlijk hebben we nu de oorzaak dus al, voor de herhaalde miskramen. Ga het met de gynaecoloog bespreken, maar waarschijnlijk zegt deze ook dat het hier aan ligt
Ik zie ook een streepje op je zwangerschaptest. Ik had zelf een miskraam op 31/10 en afgelopen zondag, dus 2 weken later had ik ook nog een tuurstrepje, maar de ovulatietesten blijven wel negatief.
Klopt had twee dagen geleden nog een dikkere streep idd op de zwangerschapstest. Ik laat het even zo gaan ☺️ komt vast wel goed.
Ben ook wel benieuwd welk kruid dat is..! Gemengde gevoelens, lijkt me... "Fijn" om erachter te komen, maar je blijft je nu afvragen of je al je leed had kunnen voorkomen... @Mammavan1 helaas welkom ❤️ en die zwangerschapstest is nog niet negatief inderdaad, ik hoop voor je dat je hcg gauw weer op 0 staat en je weer vooruit kunt kijken.. Sterkte! ❤️
Het was beredruif wat ik nam. Icm cranberry. Worden ook verkocht onder cranberry capsules. Maar er blijken dus ook kruiden in te zitten. Gaat blaasontstekingen tegen. Daar werkt het ook echt heel goed tegen maar het kan ook samentrekkingen van de baarmoeder veroorzaken. Er is niet echt onderzoek naar gedaan, maar er zijn dus wel gevallen van bekend. Dus zou zomaar kunnen dat dit de oorzaak is.
Zoiets heb ik ook..! Van Bional ofzo..? Ik lig al in bed, morgen even kijken of er beredruif in zit... Maar heb 't volgens mij de afgelopen 2 jaar niet of nauwelijks geslikt...
Vanochtend bij de gynaecoloog geweest. Ze dacht even nog een 2e iets te zien dus andere gynaecoloog erbij gehaald maar wsch een weerspiegeling. Heb medicatie gekregen. Vandaag 1 pil oraal en morgen en overmorgen 4 pillen vaginaal.
Heel veel sterkte @Mim89 ik heb de pillen ook gehad. ben wel voorbereid het is echt extreem pittig qua pijn bij mij geweest twee uur lang.
Ja ik bereid me voor op het ergste... In de brief die ik bij de medicatie heb gekregen staat dat ik mifepriston in de avond moet slikken. Maar waarom in de avond? Kan ook nu al toch?
Ja klopt ik heb continu pijnstillers geslikt had ook nog van mijn operatie vorig jaar over. En mocht ik erbij nemen ☺️ maar bij mij kwamen weeen zo snel achter elkaar mijn vriend wilde bijna ambulance bellen want raakte echt in een shock. Heb het twee uur extreem ervaren rest was op te vangen.