Zwanger worden na een miskraam / missed abortion (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nneah, 27 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charly05

Charly05 Actief lid

6 jul 2020
    244
    180
    43
    Vrouw
    Het scheelt dat de visite mijn ouders zijn. Dus als het echt niet gaat kan ik die inderdaad makkelijk afzeggen. Heb wel liever mijn ouders dan mijn schoonouders dan hier .
    Ik heb afgelopen 2 weken (sinds de eerste slechte echo) al elke keer dat ik elke dag 1 druppeltje bloedde. Na vrijdag lijkt het dat iets meer werd. Ben net begonnen met de eerste 2 cytotec.

2. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Iemand van dit forum, waar ik vaker mee klets, heeft dat ook gehad. Was bij haar een goed teken...

Spannend hoor!
    Mijn eisprong komt maar niet haha. Denk wel dat het bijna zo ver is. Vorige maand was ie super vroeg. Nu weer laat. Geen peil op te trekken.

Siamara vindt dit leuk.
  3. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ze merken dat echt. Net zoals kleine kinderen en mensen met dementie.
    Hopelijk is het ècht zo!!

Siamara vindt dit leuk.
  4. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Kan nog komen hoor, ik verloor 4 dagen na inbrengen van de misoprostol nog een flink stolsel. Daarvoor ook erge pijn en veel bloed. Dag erna geen bloed meer gehad. Dus in totaal maar 5 dagen bloedverlies gehad, bij mijn menstruatie is dat altijd 8 dagen. Dus vond dat ook heel vreemd, maar wel fijn!

5. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Welkom helaas.... Ik zou dat echt niet willen nog visite, stel dat je heftig gaat vloeien en veel pijn dan ben ik echt liever samen met mijn man!

Sterkte vandaag!!

6. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Nou ik heb 1,5 week geleden een miskraam gehad en test nog steeds heel licht positief helaas

7. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ja, dat kan helaas een paar weken duren :( frustrerend he, je wilt het kunnen afsluiten en door...

@Mim89 en @Charly05 hoe gaat het vandaag?

Ik herinner me van vorige zwangerschappen wel dat dezelfde kat ineens heeeeel clingy werd, maar niet zo vroeg... 4 dpo is nog voor eventuele innesteling... Dus ik wil wel heel graag geloven dat het een goed teken is, haha, maar ik ben wel sceptisch. :)

Mammavan1 vindt dit leuk.
  8. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Ja klopt woensdag heb ik gelukkig een echo. En dan krijg ik meer zekerheid.

duurde het bij jullie ook zo lang?

heb zelf helemaal nul zwanger gevoel meer en symptomen zijn wel al weg. Heb alleen sinds gisteren wat wit slijm misschien laatste resten. Maar bloeden ja gelukkig al week gestopt nu gelukkig.

dieren voelen het vaak wel mijn hond deed ook anders toen ik zwanger was. Dus wellicht een goed teken laten we het hopen

9. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.457
    8.976
    113
    Vrouw
    Het gaat op zich wel. Vanochtend laatste pillen ingebracht. Wel wat buikpijn maar lijken nu meer mijn darmen o_O Maar lang niet zoals gisteren. Toen was het duidelijk mijn bm. Nog wel veel bloedverlies.

10. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik heb dat nooit gedaan nog testen na een miskraam. Heb over een week controle bij de gyn en dan zie ik wel of het schoon is of niet.

We willen sowieso nu eerst een menstruatie afwachten voordat we weer gaan proberen.

11. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik snap @Mammavan1 wel. Ik wilde na m'n miskramen ook nooit m'n menstruatie afwachten, ik wilde zsm door, zeker omdat je na een mk extra vruchtbaar bent. Na elke miskraam werd ik overigens alsnog "pas" zwanger na de eerstvolgende menstruatie. 4 keer zwanger in 13 maanden...

12. Charly05

Charly05 Actief lid

6 jul 2020
    244
    180
    43
    Vrouw
    Eerste dag redelijk door gekomen. Vooral de eerste uren na het inbrengen van de pilletjes, waren het minst fijn. Veel krampen. Rond middag uur ging het eigenlijk wel beter. Tot s avonds de nieuwe ronde met pilletjes. Daarna weer veel krampen. Over kwartier mag de nieuwe dosis.
    Vandaag toch maar dagje thuis blijven.

13. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    @Charly05 ow snap ik ik ben ook 2 dagen thuis geweest. Vooral ook omdat ik niet meer dit wat ik kon verwachten.

@Siamara oh dat is wel vaak ook heftig. Ik ben tot nu toe altijd meteen zwanger geworden als ik begon. Nog geen keer een menstruatie ertussen gehad ook niet bij mijn voldragen dochtertje. En wij willen wel graag een kindje liefst deze ronde. September uitgerekend zijn word een ding iedereen bij ons is in september jarig. Zou dan een druk maandje worden haha...

14. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Hahahaha bij ons is ook iedereen in september jarig! Zowel aan mijn kant als die van mijn man.

@Mim89 ik ben bij de 1e mk een week thuisgebleven omdat het fysiek zo zwaar was, na de 2e mk drieënhalve week omdat ik er emotioneel doorheen zat... En de 3e was in een weekend gedaan. Zo verschillend..! Ik sta voor de klas, dus moest wel echt lekker in m'n vel zitten om weer aan het werk te gaan...

15. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Ja voor de klas is dat idd belangrijk. Daarbij heb ik meer moeite met dingen om mij heen. Als ik bijvoorbeeld gisteren uit eten ben en zwangere vrouwen zie en iedereen in de buurt kinderen krijgt. Gelukkig word ik daar op het werk niet mee geconfronteerd.

kijk zelf ook wel naar de positieve dingen. Dat ik december en maart weer mag skiën en alles eten en drinken. Probeer het positief te blijven inzien en denk dat ik straks een goede zwangerschap extra waardeer. Voorheen was het gewoon vanzelfsprekend.

16. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Mijn zusjes zeiden dat ook na al mijn miskramen, dat alles bij hun zo makkelijk ging dat een goede zwangerschap voor hen vanzelfsprekend was. Ze hebben zich nooit zorgen hoeven maken. Vind ik heel fijn voor ze hoor, maar ik hoop toch zo ontzettend dat het mij ook een keer gegund is...

En ja, die zwangere vrouwen... Tijdens mijn miskramen hebben meerdere familieleden en collega's baby's gekregen. Zo zwaar. Zo'n kindje kunnen zien zonder te huilen was echt een proces, een soort therapie. Inmiddels kan ik het wel beter "handelen". Mijn schoonzusje is in januari uitgerekend, ik denk dat ik dat nu aankan.

17. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.457
    8.976
    113
    Vrouw
    Mijn mk vorig jaar was ook met 2,5 dag klaar. Lichamelijk dan. Geestelijk lang heel moeilijk mee gehad. Ook op de eigenlijk uitgerekende dag etc. Nu zeurt het alleen een beetje in mijn buik. Wel nog veel bloedverlies. Geen stolsels. Ben wel echt helemaal gesloopt. Maar das ook van eerst de onzekerheid, erna het wachten, het verdriet. Gewoon alles bij elkaar. Ik heb het geluk daarin wel dat ik niet werk dus hoef nergens rekening mee te houden.

18. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.457
    8.976
    113
    Vrouw
    Hier ook. Allebei mijn zussen snel zwanger. Goede zwangerschap. Vorig jaar na mijn mk had ik 2 weken erna een babyshower van mijn beste vriendin. Daar ben ik op een gegeven moment in huilen uitgebarsten. 3 weken na mk weer een babyshower van een andere vriendin.

19. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    @Mim89 heeft het na jouw miskraam zo lang geduurd voordat je weer opnieuw zwanger was?

Ik heb 3 zwangerschappen gehad waarbij allen niet gepland waardoor ook 2 abortussen een bij 13 en een 6 weken maar die hadden ook alles normaal. En bij mijn dochtertje wie ik voldragen heb ook alles normaal.

en nu willen wij juist graag een kindje en is het gepland en mislukt het. Dus dat is wel heel erg dubbel.

20. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.457
    8.976
    113
    Vrouw
    Ja heeft best lang geduurd. Mijn vorige donor woont in België dus die kon in Maart toen ook niet komen ivm de grens sluiting en toen stopte hij ermee. Maar de rondes die in mijn onderschrift staan zijn allemaal rondes waarin ik heb geïnsemineerd.

Deel Deze Pagina