Hier sinds mei bezig voor een derde en 2 miskramen verder. Dus nog niet zo heel lang. Wij gaan voor 3x is scheepsrecht. Geloof er echt in dat we ooit nog een derde krijgen. Hopelijk hoeven we niet zo lang te wachten....
Ik ga het maandag zien. Dit is de eerste keer dat ik nog test na een miskraam. Vond het bloed vandaag zo gek na 8 dagen niks meer.
Ik snap war je bedoelt. Ik denk liever ook dat het niet gelukt is en als het wel zo is dan is dat een leuke positieve verassing. Beter zo dan een teleurstelling.. Heb je geen last van fraxiparine?
Ik ben al 3,5 jaar bezig en 5 miskramen verder. Ik heb wel een zoontje van 5 jaar en voor ik hem kreeg had ik ook een miskraam (missed abortion bij 9 weken). Mijn telling staat dus eingelijk op 6 ⭐️
Kweetniet, heeft fraxi dat soort bijwerkingen..? Ik heb inmiddels trouwens fragmin ivm mijn allergische reactie op de fraxi. Was ik vergeten te vermelden. Ik merk trouwens dat het met name m'n darmen zijn, maar wel in combinatie met lage rugpijn... M'n stoelgang is van 't padje... Steken in liezen... Maar de pijn in m'n borsten is nagenoeg verdwenen. Lijf, wat doe je toch elke keer met me...
Begonnen met zwanger worden in sept 2018, daarna 4 miskramen snel na elkaar gehad, allemaal binnen 13 maanden. Daarna even pauze genomen ivm onderzoeken en uitgestelde afspraken door corona. Was niet erg voor mijn lichaam en geest eerlijk gezegd, die pauze, heb een poos bij een psycholoog gelopen en de boel enigszins verwerkt... Nu zijn we sinds een maand of 3-4 weer serieus aan het proberen. Ik voel de tijd wel wegtikken, ben 37 en een half...
Ik had zelf geen bijwerkingen en was allen benieuwd of je iets gemerkt had En werkt fragmin beter voor jou?
Gefeliciteerd met jullie zoontje!! Heftige bevalling en balen van de nasleep. Lekker verder herstellen en genieten van je gezin!
Nieuwe meiden welkom! Ik lees hier nog steeds mee zo nu en dan, reageren lukt niet altijd. Ik heb in maart 2019 een missed abortion gehad. Ik heb geen vrolijk verhaal over de Cyrotec, na het verliezen van het vruchtje was mijn baarmoeder niet schoon. Op aandringen van de gynaecoloog afgewacht en afgewacht maar er gebeurde niets. Uiteindelijk na 3,5 maand!! alsnog een curettage gehad. De gynaecoloog die dat heeft uitgevoerd heeft gezegd dat ze mij veel te lang hebben laten lopen. Na de curettage werd ik na 6 weken ongesteld en de cyclus daarop ben ik zwanger geraakt. Afgelopen mei is onze lieve dochter geboren. Ik wil jullie niet bang maken over de Cytotec, maar vraag om een controle als het allemaal te lang duurt! Ik hoop dat jullie hier allemaal snel goed doorheen komen en dat er snel weer goede zwangerschappen mogen volgen.
Fragmin geeft me jeuk, maar minder dan fraxi, en het houdt minder lang aan. Ik kon me niet beheersen en heb vanavond getest. TWEE KEER. Ik voel me een sukkel. Maar na alle enorme kramp van gisteren voelde ik vandaag geen kramp meer, maar wel steekjes in m'n rechterzij en linkerbovenbeen. Ik weet 't ook niet hoor... Ik heb echt nog te veel hoop. En nou zijn m'n testen ook nog eens niet omowit, maar er zijn eigenlijk ook geen echte lijntjes. Ik weet niet wat ik ervan moet denken... 10 dpo nu.
Nou ik zie ze hoor! Zeker op de onderste! Heb de foto voor je in het negatief gezet en daar zie ik ze ook!
Ik durf er niet in te geloven... Kweenie... Ik moet in het echt heeeeeeeel goed kijken en ben bang dat het een weerkaatsing is van iets ofzo... Kweenie... M'n man zit me uit te lachen omdat ik als een achterlijke met de zaklamp in m'n telefoon naar de testen zit te kijken. Herkennen jullie dit?
Oh ja hoor... Met zaklamp erop, zaklamp eronder, 100 foto's maken, in negatief zetten, in daglicht, onder een lamp, uit elkaar slopen... Been there, done that Maarre ik zie ze echt hoor En ben meestal geen goede tuurster
Hahaha ja herkenbaar hoor. Volgensmij is er echt iets aan het groeien. Hopelijk lopen je testen mooi op de komende dagen!
Ik kijk nu in het daglicht naar m'n testen van gisteravond en de lijntjes staan er echt... Heel licht, maar duidelijk... Zou het dan toch??? Net opgestaan met weeïg gevoel dat ik herken, net niet kokhalzen... Zou het zou het???? Gauw douchen en nieuwe testen kopen, want ze zijn nu op...