Oohh dat is dan ook zenuwslopend! De echo's die ik tot nu toe heb gehad zeiden ze als ik binnenkwam en zei hoe zenuwachtig ik was meteen kom dan gaan we eerst kijken. Ben zo blij voor je dat de echo goed was ❤
Deze test uur geleden gedaan. Toen boodschappen gaan doen dus net deze foto gemaakt. Cb is nog negatief. Wat denken jullie? Zal ie vandaag nog gaan knallen of morgen pas? Twijfel of ik de donor moet appen of ie vandaag nog kan...
Ze wist van mijn geschiedenis EN ik kwam zwaar overstuur binnen. Ik snap er ook niks van. Maar ik ben ook te verlegen... Ze bleef ook maar zeggen dat ik een vitaminenpreparaat voor zwangeren moet gaan slikken, want dat is veel makkelijker dan alles los slikken, maar ik heb alles nou eenmaal al los en ik ga 't echt niet weggooien... Wat ik wel heel erg waardeerde trouwens, was haar enthousiasme tijdens de echo. Ze bleef maar zeggen dat het zo'n prachtig kindje was en dat het er zo goed uit zag, dat ze de armpjes en beentjes al zag bewegen enzo... Dat was wel echt heel fijn. Zodra ik op de bank lag was het één en al ontspanning met haar ❤️
Oei, lastig. Ik denk dat ie nog donkerder kan... Ik zou voor morgen gaan, denk ik..? Moeilijk hoor...
Die ervaring heb ik bij de verloskundige tot nu toe ook!! Was er nu helaas niet bij, ze had alle tijd van de wereld
Moeilijk Mim... ik denk ook dat ie nog iets donkerder kan worden. Misschien vragen voor vanavond laat of morgenvroeg? Balen net de verkeerde timing nu met oud en nieuw! Heb je foto's van eerdere testen, van eerdere rondes? Misschien kun je vergelijken? Mijn positieve testen lopen altijd redelijk hetzelfde op iedere ronde.
Ik had precies hetzelfde toen! Ze had me toen ook alles in een vitamines aangesmeerd. Als ik niet beter wist, zou i bijna gaan denken dat het dezelfde persoon is haha. Wel fijn dat je een relaxte afsluiting van de afspraak had!
Ja dit is voor mij behoorlijk donker al. Kan het meestal ook wel vergelijken elke ronde. Gister bij de echo dacht ze Donderdag of Vrijdag positieve test. Stond er net beetje van te kijken haha.
Ja dat snap ik haha! Misschien dan toch even wachten op positieve CB? Ik had deze ronde eerst een smiley op CB en dan een knaller met de streepjestest. Normaal is de CB pas veel later positief. Dus snapte daar ook niks van haha.
Verwacht dat ie morgen positief is. Heb donor geappt of ie morgen kan en dat het me niet uitmaakt hoelaat haha. Ben al blij als ie komt ivm Oudjaar.
Ja al geweest! Ik denk gisteren. Had zondagavond laat een smiley. We hebben het toen meteen gezellig gemaakt en gisterenochtend. Dus ik hoooooop echt dat het genoeg was..
Dankjewel allemaal voor de felicitaties! We hebben een mooie en fijne dag gehad samen! ❤️ @Siamara wat fijn dat je echo goed was! En wat heeft de gyn je lang in spanning gehouden. Pffff... ik voel helemaal hoe jij je moest voelen. In het radboud maken ze eigenlijk eerst heel snel een echo en dan een gesprekje. @Mim89 ik zou ook voor morgen zijn gegaan. Hopelijk kan je donor! @Nien92 ik duim voor jou!!!
Haha ok! Da's trouwens ook nog wel grappig... Bij onze nieuwe verloskundigenpraktijk loopt de ex van de neef van mijn man stage, kwamen we toevallig achter. Ze komt uit Limburg. Wij wonen in Overijssel. Hoe dan?!