Ja, ik moest echt enorm hard lachen toen ik haar gezicht langs zag komen op de monitor in de wachtkamer. Je verwacht het niet Ik heb haar nog op Facebook, dus heb maar vast een berichtje gestuurd dat we elkaar daar gaan tegenkomen, hahaha.
Ja, zit nu het filmpje te monteren dat om 0.00 op tv verschijnt. Zit al te janken bij het maken ervan
Hij gaat zijn best doen om te komen. Het klote is dat hij met ov moet komen en die stoppen vanavond eerder met rijden. Maar hij ging proberen of ie eerder weg kon van zijn werk. Nog niks gehoord... Ik hoop dat het lukt want mijn test is positief...
Hij moet helaas langer werken dus hij komt niet. Baal gigantisch. Aan de andere kant kan ik nu de komende maand aan mijn vitamines werken. Maar eerst ga ik vanavond aan de drank.
Ik heb nu zelf vitamine D en b12 gehaald. Dus die ga ik nou elke dag slikken om het hopelijk op peil te krijgen weer. Fijn dat dat bij jou wel goed is!
Dit word mijn avond. Ik drink echt bijna nooit (1/2x per jaar is veel) maar vanavond wil ik ff alles vergeten. Op naar 2021 lieve dames. Bedankt voor alle steun en adviezen in dit fijne groepje ❤ Op naar allemaal onze regenboog in 2021! ❤
Ohhh neee wat jammer (understatement)! Vanavond lekker genieten van de drankjes en komende ronde alles op alles weer!❤ Fijne jaarwisseling allemaal
@Pinac wat je wilde zeggen is een beetje weggevallen Nou, dat filmpje dus... Het was zo spannend. Ik heb me er de hele avond druk om gemaakt of het me zou lukken mijn filmpje op tijd te casten... En of het niet op zou vallen... Maar het kwam uiteindelijk perfect uit. We hadden RTL4 zitten kijken en de countdown daar was supersaai met een reclame van de Plus... Mooi moment voor mij om te zeggen, "ik vind dit een beetje een saaie countdown, ik zet een live countdown aan van YouTube" en hop, daar was mijn filmpje. Mijn moeder herkende de naam van mijn YouTube-kanaal en zei dat hardop, waarop ik zei, "jaaaa, dat zie je omdat ik 'm naar de tv cast". Toen om twaalf uur de echo in beeld verscheen met daaronder "augustus 2021" , begon de hilariteit. Vader: wat een raar plaatje. Moeder: proost! Schoonmoeder: augustus 2... Augustus 2021? Dat duurt nog een tijdje! Dat is het nog helemaal niet. Wat een gekke countdown. Moeder: proost! Vader: negeert tv Ik: JONGENS WAT IS DAT Moeder (richt zich tot de tv): oh, proost! (Nog steeds totaaaal onwetend) Ik: JONGENS WAT IS DAT Moeder: ooooooh Schoonmoeder: OOOOOOOOOH je had erbij moeten zijn. Ik heb het van twee kanten gefilmd en heb het al 10 keer terug zitten omdat het zo grappig is dat er geen kwartjes vallen bij alledrie. Ik had van tevoren stiekem de webcam op m'n laptop aangezet en heb zelf ook gefilmd met m'n telefoon. Ze hadden he-le-maal niks door. En ze zijn natuurlijk verschrikkelijk blij voor ons!
Hahahahahha prachtig Doet me denken aan mijn zus. Toen ik er in Oktober achter kwam dat ik zwanger was had ik voor mijn zussen zo'n soort klein houten huisje gehaald met erop tante jij bent de liefste. Geef het aan mijn zus, die pakt het uit, staart eerst 3 minuten naar dat ding, dan weer naar mij, dan weer naar dat ding en zegt vervolgens huh ik snap 'm niet Uiteindelijk viel het kwartje