Grappig he, soms denk je dat je zelf té duidelijk bent, en dan nog... dat ik de boel stond te filmen liet ook geen kwartjes vallen, haha. Ik ben het filmpje echt eindeloos aan het terugkijken en lig steeds meer in een deuk. Het moment dat mijn moeder het snapt, verandert haar mond in een groot rond zwart gapend gat, zo grappig hahahah.
Hier gaat het vooralsnog goed. Bij mijn vorige zwangerschap verloor ik nu al bloed. Durf nog niet te juichen, maar als ik de eerste echo zonder bloed doorkom en het kindje op termijn groeit krijg ik denk ik wel wat vertrouwen terug.
Ehmm het ging goed maar heb nu veel stress. Ik ben 13 december positief getest op corona. 29 december ovulatie dus de kans is er dat ik zwanger ben. Maar was dus artikelen aan het lezen over dat corona de zaadkwaliteit wel kan aantasten met mogelijk ook dna schade en nu is het paniek. Heb er eerlijk gezegd niet bij stilgestaan want we hadden nauwelijks klachten en waren na 1 dag helemaal toppie. Natuurlijk heel enthousiast die ovulatie in gegaan...
Ik was daar dus echt niet mee bezig. Maar goed we kunnen er nu toch niks meer aan doen. Ik zei gisteren tegen mijn man. Het zou wel ironisch zijn.. zonder corona miskramen en na corona dat het dan goed gaat
@MinnieM hoe is het met jou? @Siamara alles oke? Ik heb vandaag,9dpo, een soort menstruatiekrampjes de hele dag. Word er helemaal gek van!
Thanks Miepje! Nu volgen spannende dagen. Bij dr laatste 2 had ik bruinverlies en een positieve test. Dus nu wordt ieder wcbezoekje een hel..