Misschien moet ik eens verschillende adressen proberen, ik heb het adres van onze arts en het algemene adres van de gyn-afdeling. Op het eerste wordt niet gereageerd...
Jeetje @neelatje zoveel miskramen! Dat is echt verschrikkelijk.. Bij hoeveel weken gaat het mis? Of varieert dat? Ben je nu nog steeds aan het proberen of heb je het los gelaten? En hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik ben nu 34, en wordt in de zomer 35. Ik voel de klok tikken..
Voor recepten mail ik altijd ARG afdeling (arg@uzgent.be). Dan ligt het denk ik aan je arts, echt bizar
Ik had 2 spontane miskramen bij 6 weken en 3 missed abortions: 2 keer bij de echo van 8 weken geen hartje en veels te klein vruchtje en 1 keer wel een hartje bij 6 weken maar groeiachterstand en 2 weken later alsnog geen kloppend hartje meer. Het gaat dus elke keer best vroeg mis. Ik ben nog steeds aan het proberen, ik geef nog niet op In de laatste week van februari heb ik een online consult met Cuypers in Duitsland, daar wil ik nog een nk en plasma cellen onderzoek doen. Als de resultaten goed uitkomen dan denk ik dat mijn eitjes gewoon al te oud zijn. Ik ben ook inmiddels 38, wordt ik dit jaar 39
Wat toevallig neelatje: wij hebben afgelopen mei ook een intake gehad bij Cuypers en 22 februari hebben we weet een afspraak. Heb toendertijd ook plasma en nk cellen laten onderzoeken. Heb je het consult met dr. Cuypers of met dr. Scholtes? Wij zijn zeer tevreden over hun! Ben benieuwd wat ze ons nog kunnen bieden op dit moment. Ik duim met je mee!!!
Ga ik dat proberen, dankjewel..! Heb net weer een recept voor 240 spuiten opgehaald... Maar zou het helemaal niet erg vinden als ik mag stoppen met prikken
Ik heb Woensdag dus al getest op 8dpo, en Donderdag ook op 9dpo (i know, belachelijk vroeg) beide spierwit. Heb nu alleen nog 3 testen van First Response, dus ga nu een paar dagen wachten. Nod is Zondag of Maandag. Denk ergens toch dat ik te laat was met insemineren.
Onze NIPT was goed!! Ons kindje heeft geen afwijkingen!!! Ik zit gewoon te janken van de opluchting, was zo bang voor Down ofzo...
De laatste zwangerschap had ik op 9dpo echt een gevoel dat het gelukt was en toen zei ik ook tegen mijn moeder: ik denk dat ik zwanger ben. Nu totaal niet. Maarja eerste keer had ik dat gevoel ook niet. We gaan het zien... Wat superfijn dat de nipt goed is!! Zo blij voor je ❤
Ja denk dat ik toch te laat heb geïnsemineerd. Theoretisch gezien kan het natuurlijk nog maar ja... Hopelijk wordt 15 ons geluksgetal @Nien92
Weet ik Wij hebben al paar berichtjes gestuurd niet zo lang geleden. En dank je! Ik hoop dat ze ons ook kunnen helpen Ik zal ook voor je duimen!
Oh, echt balen Succes de volgende ronde! Ik ben ook inmiddels ongesteld. Dus nu ronde 4 na de laatste miskraam en weet ik veel hoevelste sinds 2017...