Herkenbaar hoor. Deze ronde ook voor het eerst op 8dpo getest Vorige zwangerschap testte ik op 10dpo licht positief.
Balen @Mim89 Lijkt me ook een organisatorische uitdaging als je afhankelijk bent van een donor die een eind reizen woont! Heeft hij al deze 14 rondes 'geleverd'? (Of hoe zeg je dat)
Nee dit was de 3e ronde met deze donor. Had eerst een andere donor. Dat was nog lastiger met regelen want die woont in België.
Wij hadden vanmorgen een prachtige termijnecho. Ben 3 september uitgerekend! Kindje was druk aan het bewegen en alles zat er al op en aan!
Ik zie hier fijne berichten voorbij komen over goede uitslagen en echo’s! Maar ik las ook over negatieve testen en dat er een nieuw iemand bij is. Welkom, maar ook verdrietig. Ik duim voor een wondertje voor jullie!
Hoe gaat het met jullie dames? Hier ga ik Woensdag weer beginnen met ovulatietesten. En dan waarschijnlijk Donderdag en Vrijdag weer insemineren...
Oh wat spannend weer!! Ik duim voor een positieve test!! Hier gaat het prima. We zijn zo langzaam mensen aan het vertellen van de zwangerschap. Kan nog steeds niet geloven dat er een kindje bij komt in september.
Spannend weer Mim! Hier gaat het wel. Maandag weer gesprek bij Cuypers... Hoop toch dat we in aanmerking komen voor IUI of zo. Werd vorige week ineens heel vroeg ongesteld, op dag 29. Terwijl ik de afgelopen maanden hele lang cyclussen had van tot wel 39 dagen. Ik snap er helemaal niks meer van. Dus dit ga ik allemaal vragen maandag. Gelukkig is het gesprek een week voor de ovulatie. Dus dan kunnen we kijken wat we doen.
Ik kan me je ongeloof goed voorstellen! Je bent gewoon alweer bijna 12 weken. Wat vliegt de tijd toch.
Nee snap dat je er niks meer van begrijpt. Lijkt me ook heel frustrerend. Ben benieuwd wat ze Maandag zeggen.
Ja gaat echt zo snel!! Bijna 12 weken al. Leuke reacties al gehad. Vrijdag gaan we het op social media zetten. Dan mag heel de wereld het weten