Hier is het in alle hevigheid losgebarsten. Inderdaad ongesteld. Weer een korte cyclus/ luteale fase. Heb nu een verwijzing van de huisarts gekregen voor fertiliteitsonderzoek bij mij en mijn vriend. Ben zo blij dat er eindelijk eens naar gekeken wordt na 1,5 jaar. Huisarts is toch wat nalatig geweest vind ik. Dit was een andere, vrouwelijke arts en zij had gelukkig veel begrip voor mijn ongerust. Ik heb daarmee besloten dat ik het forum even met rust ga laten. Ik wil me richten op mijn mentale herstel en niet te veel bezig zijn met zwanger worden. Ik zal dan ook minder/ niet meer actief reageren. Ik wens jullie voor nu heel veel succes en hopelijk snel goed nieuws voor ons allemaal.
@Pinguinkje fijn dat het tot zover goed is allemaal keertje extra spieken is nooit weg toch? @nneah ja zeker spannend! Heb niet perse afleiding haha, ben wel gewoon lekker aan het werk. @PieterKonijn onze verhalen lijken inderdaad superveel op elkaar! Fijn dat je er hoop door krijgt ook al is het natuurlijk nog erg pril idd! @Nena84 wat goed dat jullie worden doorverwezen voor extra onderzoek en lijkt me goede beslissing het even los te laten allemaal. Wens je heel veel succes met alles!
@Rosea fijn dat de testen oplopen, dat klinkt heel goed! @Pinguinkje fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! En een keer extra spieken is inderdaad altijd leuk! Weten jullie het geslacht? @Nena84 wat balen joh!! Kan me je onderzekerheid goed voorstellen! In ieder geval fijn dat je huisarts je serieus genomen heeft en je een doorverwijzing hebt. Doe rustig aan de komende tijd. Voel je niet bezwaard om de komende tijd nog iets met ons te delen als je daar behoefte aan hebt. We hebben toch ik dezelfde periode hetzelfde meegemaakt. Sterkte!
@Rosea wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!! Hopelijk kan je er, ondanks de spanning, van genieten. @Blomma hoe was het in het ziekenhuis? @Nena84 ik snap je beslissing. Doe wat goed voor je voelt. Het is allemaal niet niks! Sorry als ik iemand vergeet!
Dank jullie wel, misschien dat ik inderdaad nog af en toe even langskom. Misschien kan ik het forum wel helemaal niet missen.
@Nena84 Ik begrijp je goed. Denk aan jezelf. We zijn hier als je ons weer nodig hebt. Knuffel voor jou!
Hoe gaat het hier dames? Vandaag mijn laatste test voorlopig gedaan op 14dpo en moet nu toch echt gaan geloven dat ik zwanger ben want hij is elke dag mooi opgelopen probeer deze zwangerschap echt los te zien van de vorige, wat me tot nu toe goed lukt! Fijne dag allemaal! Ik mag lekker aan het werk, maar wel met een heeel goed gevoel!
Ik voel me eigenlijk nogal belabberd. Sinds ik 6 weken zwanger ben heb ik flink last van misselijkheid. Soms vlagen maar ook al paar keer de hele dag Ken dit niet van mijn vorige zwangerschappen. Ben echt super blij om zwanger te zijn, maar dit kwaaltjes kan ik missen als kiespijn....
Ahh dat snap ik, vervelend zeg! Kleine beetjes per keer eten helpt mij wel tegen misselijkheid, misschien kan je dat proberen?
Ohh bah wat naar!!! Ook overgeven? Als je veel moet overgeven even langs de huisarts. Zijn middeltjes voor die je mag hebben tijdens de zwangerschap.
@Nena84 hoe lang is je cyclus en lf? Mijn cyclus is ook kort, tussen 20-23 dagen, dus dacht echt onmogelijk zwanger te kunnen raken, dat lukte toch vrij snel wel gelukkig, maar had ook die angsten elke keer. Hopelijk kunnen ze iets voor je doen!
Brrrrr ik heb dit bij de zwangerschap van mn dochter ook gehad, was vreselijk! Bij de zwangerschap die in een MA geëindigd was dit veel minder, dus ik zou het als een goed teken zien hoe rot ook!
Haha, ja dat klopt. Kwaaltjes zíjn in overvloed aanwezig dus zal wel goed zijn. Bij mijn zwangerschap die eindigde in een MA had ik ook veel minder klachten. Ga denk ik wel maandag de huisarts bellen voor medicijnen. Hoef niet te spugen, maar maakt me goed lamlendig.
En ziekmelden hoor als t niet gaat. Ik heb ook bijna 3 wk thuis gezeten, was niks waard, ook al hoefde ik niet te spugen.
Misselijkheid gaat op en af. Vrijdag en zaterdag was heel erg. En gisteren en vandaag bijna niet. Morgen echo..... hoop zo dat hartje en het termijn klopt!
Kreeg wederom geen meldingen. @Marielle1985 wat vervelend zeg! Geloof me, straks wordt het fysiek zwaarder. Ik vond klagen nooit gepast als je zwanger bent, maar oh oh ik doe het teveel. Ben enorm dankbaar met deze mini, maar mijn lijf heeft het zwaar. @Rosea wat fijn!!!! Houd dit gevoel vast!
@Kaatje92 zeker! ik ga het proberen haha! @Marielle1985 wat spannend zeg, ik hoop dat alles er super uitziet morgen en je een kloppend hartje te zien krijgt! Ik duim voor je