Oké héél dankbaar maar ook lichtelijk in shock. Kindje doet prima! Termijn klopt en hartje klopt! Dat van zijn broertje of zusje ook TWEELING!!
Woooow! Haha, wat een goed nieuws zeg... Maar kan me ook helemaal voorstellen dat je even in schock bent. Toch: gefeliciteerd!
Woooooow! Dubbel gefeliciteerd! Haha kan me voorstellen dat het even schrikken is, maar hoop dat je een prachtige zwangerschap tegemoet gaat!
Ik kreeg geen meldingen! @Marielle1985 gefeliciteerd!! Mooi hoor een tweeling! Dat was het hier van oorsprong ook. Alleen 1 vruchtzak bleef helaas leeg. Bijzonder hoor!! Heb je nog medicatie gekregen voor de misselijkheid?
Jeeeeetje @Marielle1985 wat geweldig!! Shocking, maar gaaf!! Gefeliciteerd joh!! Sorry ladies, verwaarloos jullie een beetje..! Morgen nod, dag 28... Dat is wat mn app zegt... Vorige cyclus was 27 dagen en vaak heb ik daarna een wat langere cyclus (30-32). Heb tot paar dagen geleden enorme lage rugpijn gehad en normaal gesproken altijd bruinverlies paar dagen voor mn of, maar nu nog niets... Miss toch een testje morgenochtend...? Bij de dokter was het okay, ze deed wat inwendig onderzoek en dat zag er rustig uit. De laatste maanden heb ik rechtsonder enorm veel pijnen. Eerst alleen tijdens eisprong en vlak voor og, maar nu eigenlijk de hele cyclus door... Dat zou een cyste of endometriose kunnen zijn. Dus ik ga iig echo's krijgen en verder moet mijn vriend ook eea laten onderzoeken. Afhankelijk daarvan gaan we kijken welk traject we ingaan. Ik heb iig gelijk een doorverwijzing gekregen naar gynaecologie
Nog niet. Dokter vind dat ik eerst huis tuin en keuken producten moet proberen. Dus vandaag een augurk naar binnen gewerkt (schijnt te helpen) en net zelf gember thee gemaakt. Zou mij benieuwen.....
Spannend, misschien is vervolg onderzoek niet eens meer nodig. Wel fijn dat monitoren, kunnen ze meteen zien hoe de eitjes groeien!
@Blomma spannend, duim voor een mooi 2e streepje Hier gaat het goed, alleen wat last van onrustig slapen (vandaar het tijdstip van deze comment ) herken dat weer heel erg van mijn vorige zwangerschap. Ga morgen de verloskundige bellen voor afspraak, kan dan hopelijk in week 7 terecht voor de 1e echo!
Omg... OH MY GOD...!!! Ik huil zo hard, ik kan het niet geloven Dit is écht een verrassing!! Op de dag dat ik 5 jaar geleden was uitgerekend <3