Jaaa ik zie hem hoor @mimi1988 zo fijn voor je!! Goed, ondertussen word ik hier gillend gek, want... vrijdagavond had ik bloedverlies, beetje donkerrood en totaal niet veel, maar dat was de volgende dag alweer over. En mn buikkrampjes ook. Gisteren over de hele dag een ieniemienie beetje bruinverlies en nul buikkrampen. En nu zijn mn buikkrampen nog steeds weg en heb ik nog geen afscheiding gezien. Maar wel weer een negatieve test vanmorgen. CD31 vandaag. Wat is er aan de hand echt???!!
Nog niet echt. Denk dat ik morgen huisarts ga bellen met de vraag of ik even paar keer bloed mag prikken om goede oploop te zien. Door het bloedverlies ben ik wel echt bang. Mijn vriend ook. Ook al zien we dat de test wel oploopt.
Sorry dames, was wat afwezig hier. Druk druk na de vakantie. Maar vandaag een positieve test in handen (na een twijfelachtige van afgelopen woensdag)! Nooit gedacht dat we al zo snel weer geluk zouden hebben. Maar nu begint de angst en onzekerheid weer toe te nemen pffff. Ik ben zo bang voor die eerste echo!! Ik ga nu even teruglezen hier!
Is ook echt doodeng mimi. Heb je nog veel bloedverlies? Prikken op hcg kan wel wat rust geven, maar let op dat je niet al te vaak gaat. Ik heb het zelf ook gedaan en ging een keer van 750 naar 1500 op 3 dagen tijd. Dat was echt op het randje dus ik had gelijk zoiets van "zie je wel, het gaat weer mis". Maar een week later stond ik op 18.000 en ondertussen zijn we bijna 17 weken onderweg. Wees je ervan bewust dat hcg niet altijd super gelijkmatig oploopt, oké? En laat als je het aankan toch een tijdje tussen 2 hcg bepalingen. Ik vind 6/7 dagen ideaal, maar weet ook hoe zwaar dat wachten kan zijn dus zou zeggen probeer 4
Ja zat toevallig ook aan bloed prikken te denken. Morgen en donderdag of zo dacht ik.. moren even de huisarts bellen. Kijken wat die zegt. Wel goed om te weten van de oploop!
Gatver blomma wat een kutzooi zeg! Ik las het en dacht oehhhh misschien toch raak, maar je hebt dus al een test gedaan Misschien toch even laten onderzoeken? Je weet maar nooit. Hoop echt dat het nu een keer gaat ophouden met dat gedoe!
Geen idee haha ik hou geen ovu bij... maar mijn ovu moet in de 1e week na mijn menstruatie zijn dus hebben het toen een week lang elke dag gedaan. Maar ben vandaag 1 week overtijd (28 dagen, heb een cyclus van 21 dagen). Maar jij ook gefeliciteerd, wauw!! Spannend is t he, vooral met bloedverlies. Maar dat had ik bij mn andere zw.schappen ook en was innestelingsbloeding achteraf.
@Blomma pff vreselijk he die dingen die je lichaam doet! Ik heb bij beide vorige zwangerschappen bloedverlies gehad (kort en weinig), waardoor ik dacht ongi te zijn. Testen wezen ook niks uit. Paa na 1.5 wk kreeg ik klachten en bleek ik toch zwanger te zijn en wel positieve test. Dus miss is t toch nog net te vroeg om iets op de test te zien... @Parel30 aargh ja die dagen kruipen voorbij he! Ik wilde niet meteen testen omdat ik bang was voor onzekere uitslag... gewacht tot dag 23 en dat was alsnog n onzeker streepje.. leek gezichtsbedrog. Op dag 27 wel veel duidelijker gelukkig en de misselijkheid is al licht aanwezig sinds zaterdag dat maakt ook zekerder. Sterkte nog met wachten!! En duim voor je! @zonnetje2015 @nneah wat een mooie echo en fijn dat alles goed is!
Ja zeker spannend. Vanmiddag belt de huisarts. Denk alleen niet dat dit een innestelingsbloeding is. Begon met roze op de dag van eisprong. Ging over naar bruin en rood en soms stolseltjes. Gelukkig lopen de testen wel op.