Als het bloedverlies stopt is dat soms een teken dat de miskraam volledig is, dan zou het kunnen dat de testen ook snel weer negatief zijn. Dat verschilt per persoon. Maar het strookt niet met de echo die je dinsdag had. Of ben je na de echo en het stoppen met bloeden mogelijk toch het vruchtje verloren?
geen idee! dinsdag na de echo heeft het nog even een beetje gebloed en toen had is s avonds wel een gek dingetje op mn wc papier. Misschien is dat het dan geweest?? nu weer normale afscheiding zeg maar en mn lichaam voelt ook gewoon normaal.
O onze berichtjes kruisen elkaar. Nou dan heeft je lichaam zich snel hersteld. Hopelijk blijk je de 20ste toch schoon en hersteld je cyclus zich net zo snel
Klopt, hopelijk is mn lichaam snel weer de ''oude''. Ben nu wel opgelucht dat ik weet wat er nou aan de hand is en dat mn lichaam het nu ook zelf heeft opgelost
Zeker, het is ontzettend rot maar je zit nu niet meer in die onzekerheid. En als je lichaam zich in dit tempo hersteld kun je weer vooruitkijken. Mogelijk heb je al snel een eisprong. Ik zou wel op tijd beginnen met testen als je ovulatietesten gebruikt (en snel weer verder wilt natuurlijk)
he k*t he Wat een onwijze tegenvaller dat het restweefsel nu zo veel meer meet. Hopelijk wordt je morgen ofzo knetter ongesteld en is het als je volgende week terug moet helemaal schoon ❤
Echt héél k*t! Maar wie weet gebeurd dat idd, al heb ik dat gevoel helemaal niet. Als ik nu toch een eisprong zou hebben, wordt ik misschien toch over een week of 2 ongesteld
Ah nee wat ongelofelijk kut! Ik weet hoe het voelt om steeds te denken dat je weet waar je zit in je cyclus om er vervolgens keihard van af getrapt te worden. En het enige wat je kan doen is wachten. Hoop voor je dat het bloedverlies snel komt. Vind het heel erg voor je. Sterkte meis ❤️
Zelf werd ik na 2,5 week ‘ongesteld’ na mijn ‘eisprong’. Is uiteindeljk een ontrekkingsbloeding want een eisprong had ik niet vanwege restweefsel. Maar dat heeft het uiteindelijk wel schoon gemaakt.
Ja Dit was vlak voor je de hysterscopie zou krijgen toch? Hoeveel restweefsel had jij? De gyn zegt dat er 6 weken tussen de cytotec en hysterscopie moet zitten. Heeft iemand dat eerder gehoord?
Ik heb bij mijn laatste miskraam op 6 maart cytotec genomen en op 8 april had ik een curettage voor mijn restweefsel. Is wel wat anders, maar wilde het toch even zeggen..
Hier eindelijk wat positief nieuws. Het bloeden is gisteren gestopt. Vandaag nog een zwangerschapstest gedaan en die lijkt Omo wit. Ik hoop echt dat nu dan toch eindelijk m’n cyclus weer zichzelf oppakt. Ben ondertussen 2 maanden verder na het verlies van het vruchtje.
Nee ben ik niet van plan. Normaal voel ik het altijd goed met ei pijn. Dus heb ik ovulatie testen niet nodig.