Indeed Het gaat hier morgen wel los vrees ik, pfff irritant. Als morgen dan ook alweer cd 1 is dan moet ik maar overleggen of ik niet nog een ronde met letrozol mag proberen. Heb het nog liggen en hoef maar één echo, dat zou nog net kunnen voor vertrek. Ah gedoe zeg!! (sorry voor mijn uitbarsting )
jeetje wat rot zeg. Je hoop ergens dat je na wat je meegemaakt hebt gewoon direct weer zwanger bent. Knuffel..
Pfoe mijn test is eindelijk bijna positief. Ik denk vanavond of morgen. Ik heb wel even een vraagje. Dit is mijn ronde na mijn mk en ik heb bij mijn vruchtbaar slijm hele dunne sliertjes rood bloed. Het valt niet hele erg op hoor. Iemand ervaring?
Ik had mijn cyclus na mn MA nog af en toe wel beetje roze verlies af en toe. Mn eerste menstruatie daarna was ook anders had ik het idee, heb nu ook nog soort 'na schoonmaak' af en toe heb ik het idee. Geen idee of dat normaal is eigenlijk
Snap t volkomen. Je bent zo afhankelijk ervan. Dat is zo onpraktisch aan t traject: timing timing timing.... hopelijk mag je letrozol proberen weer
Tijdje niet actief geweest hier.. @BB83 wat rot zeg, niet leuk.. Ik had gister op cd34 een positieve ovulatie test en vanochtend al een kleine temp stijging. Dus ik denk dan vandaag eisprong en dan is 2 Jan mijn NOD. Spannende feestdagen hier, gelukkig gaat het wachtbankje dan wel hopelijk iets sneller.. Alhoewel we wel weer fijn een nieuwe lockdown hebben...
Ja morgen even overleggen met de fertiliteitsarts. gisteravond wel lekker kaasfondue gehad en wijntjes, het mocht weer
En ook geen kerstwonder hier... spotting begint weer op 9dpo. Zal morgen wel losbarsten gezien de migraine. Weer die &$&#*$ echo's en hormonen.
Afgelopen dagen wat zeurend gevoel in m’n buik gehad. Vruchtbaarslijm gezien en sinds vanmorgen ineens een flinke temp stijging. Basale temp is 36,4 en m’n temp nu is 37,1 zou er al een eisprong geweest zijn?? Morgen naar de verloskundige voor controle echo
ja temp altijd op hetzelfde tijdstip voor opstaan! In m’n vorige tempkaartje zitten 2 dipjes! Toen was ik zwanger hihi. Als ik naar m’n andere kaartje kijk zie ik ook na eisprong een flinke stijging
T is ook zo'n gedoe zo alles. Die planningen etc pfff vermoeiend... en dan weer elke keer opnieuw starten.
Knuffel voor @BB83 en @GroeneBomen ❤ Hier beetje mentaal dipje, drukke week achter de rug en zo met kerst en oud en nieuw blijft dat nog wel even. Peuter is ook echt heel erg van de leg door alle december gekte, en is erg de grenzen aan het testen. Hoort er bij maar tijdens een mentaal dipje wel pittig. Begin haast te twijfelen of een baby er bij wel verstandig is als we zo'n week hebben.
Bij jullie ook nog pfff onze oudste ook. Zo brutaal, zo dwars, zo bloed onder de nagels weghalen. Sterkte!!!