Het gaat wel. Met ups en downs. Gek genoeg slaap ik, als ik eenmaal slaap, als een blok. Hij is niet aangehouden nee. Met het geweld 's ochtends heb ik in paniek de politie gebeld, hij pakte mijn telefoon af en dacht dat hij had opgehangen maar dat was dus niet zo. Uiteindelijk in paniek naar boven gerend en mezelf opgesloten in de badkamer. Ondertussen opgehangen maar de politie belde meteen terug en na niet heel lang stonden er 4 agenten aan de deur. Hij was toen al weg. En ze konden 'm niet vinden. Ben toen naar mijn moeder gegaan en 2 uur later werd ik geappt door mijn buurmeisje dat hij mijn raam had ingeslagen en binnen was. Dus weer politie gebeld. Bij mij thuis werd ik opgewacht door 2 agenten en er stonden nog eens 4 agenten rondom mijn gebouw. Politiehond erbij. Maar hij was weer weg al.
Jeetje wat schrikken zeg. Bizar dat er zulke mensen bestaan. Fijn dat je wel slaapt en je een opvangnet hebt.. sterkte normaals!
@Mim89 jemig zeg wat een idioot! Hoe is het nu laat hij nog van zich horen of is het stil? Heftig zeg allemaal ... heb veel aan je gedacht de laatste tijd. Hoe gaat het verder net het lichamelijk herstel? Nu je er wel wat bijgekregen met je stuitje of niet? Pittig allemaal hoor
@Mim89 wow wat heftig inderdaad! Wat een psycho heb je getroffen. Ben je nu weer thuis en laat hij je wel met rust? Wordt hij wel vervolgd? Want hij is toch gezien door je buurmeisje en via de telefoon heeft de politie ook zaken gehoord. Heel veel sterkte met het herstel, zo wel lichamelijk als geestelijk ❤❤
Hier op CD 18 een knipperende paarse CB. Hopelijk blijft ie niet 9 dagen knipperen en heb ik toch snel m'n piek. Na maanden ellende kijk ik zelfs uit naar het wachtbankje
Ohh wat ontzettend fijn voor je zeg! Jeetje wat kan je daar dan van opknappen hè. Heel veel plezier en succes op het wachtbankje. Ben benieuwd!
Ja hopelijk gaat m'n lichaam nu echt even aan de bak. De gyn zei: eind van de week of dit weekend verwacht ik je eisprong. Daar stel je je dan toch op in, dus zo teleurgesteld dat de testen echt negatief bleven. Hoe is t nu met jou??
Ik vind het zo bizar dat ze dat soort dingen dus gewoon kunnen zien hè! Als ik zo’n echo die dan denk ik echt, kan er niks uit opmaken.... Met mij is het goed. Bloed nog steeds weer weggebleven en test weer donkerder. Ik denk dat die bloedstolsels van gisteren dan mss toch onschuldig waren. Nouja grote onzekerheid dus wel.
Hij laat me met rust gelukkig. Van de kijkoperatie ben ik helemaal hersteld. Nu veel last van mijn stuitje idd.
Nou de politie raadde me aan om geen aangifte te doen ivm hoe hij zou reageren ofzo... En ze zeiden dat het toch lastig zou worden dan. Buren hebben hem idd gezien. Maar de politie zegt veel buren krabbelen toch terug met een verklaring afleggen want als het tot een strafzaak komt mag hij het dossier inzien waar hun gegevens dan ook in staan Dus dan ziet hij precies wie er heeft getuigd.
Ja ik herken dit wel van mijn werk. Ben in functie ook wel eens aangevallen en toen raadde de politie om af aangifte te doen met dezelfde redenen.
Ik snap de afweging wel maar het is toch eigenlijk te bizar voor woorden! Bedreiging, mishandeling, inbraak en vernieling en zo'n gek komt er gewoon mee weg.... Echt de omgekeerde wereld
Ja dat dacht ik dus ook. Maar heb zo'n vermoeden dat er wel meer bekend is over hem en dat ze er mee bezig zijn.
Ja is het ook. Bij mij is er wel een stop gesprek gevoerd waarin uitgelegd is dat ze mensen die hun beroep uitoefenen niet mag lastigvallen. Ik hoop dat dat effect heeft. Maarja mensen die zoiets 1x doen sporen sowieso niet, dus war weerhoudt ze van een 2e keer he.. gelukkig laat hij je met rust. Dat is het beste waar je op mag hopen lijkt me. En thanks! Weet je al hoe en wanneer je doorgaat?
Ja dat stopgesprek hadden hun het idd ook over ja. Zijn wijkagent zou dat doen. Gelukkig woont hij ook in een andere woonplaats. Ik denk dat ik komende eisprong weer ga beginnen. Ga zo even de donor appen.