Wat een mooi buikje al! Fijn dat je je zo goed voelt. Laat je man de boodschappen dan maar doen, of even bestellen Leuk zeg een nieuw huis! Wanneer kunnen jullie er in? Stiekem altijd benieuwd waar iedereen woont en voor welke groep sta je? Ben zelf juf van een super leuk clubje groep 5 kinderen.
Ah leuk!! Ik heb nu al vijf jaar groep 4, heerlijke leeftijd wel een enorm bewerkelijk en zwak groepje dit jaar. Baal echt dat ik half mei al voor de klas weg moet ivm corona, want eigenlijk ben ik 36 weken op de 1e dag vd zomervakantie.......... We kunnen eind 2022 pas in 't huis, maar het is zo'n leuk vooruitzicht!! Na 12 jaar in ons flatje gaan we eindelijk naar een woning van 150m2!! En jeeeeee @Nien92!!!!!!!!!!!!!
Ohh dat snap ik wel dat je dat lastig vindt. Hier moest ik net 28 weken de ziektewet in. Vreselijk, ben ook geen thuiszitter. Vind mijn werk veel te leuk! Groep 4 heb ik ook een aantal jaren gehad. Heel leuk! Eind 2022 duurt nog even, maar wat fijn zeg!
Nog steeds geen bloed te bekennen... Vanmorgen was ook de tweede keer dat ik een positieve test had zonder bloedverlies. Moet er echt aan wennen... Moet van mezelf wachten tot vrijdag met testen. Hopelijk kan ik morgen overslaan.. Heb nog steeds een trekkerig gevoel in de lies
Oh meiden wat een positief nieuws!!! @Nien92 jaaaaaaaa wat een prachtige streep!!! Je bent zwanger!! Ik ga zo duimen voor je! @Siamara wat een positief nieuws ook bij jou! Alweer bijna op de helft, en een nieuw huis. Ik word helemaal vrolijk van jullie berichtjes.
Er is oploop... Kon niet wachten tot morgen, want ik had gedroomd dat er bloed op het wcpapier zat. Geen idee waarom, maar ook een Predictor Express gedaan.
Wauw dit ziet er heel goed uit!! je vorige testen liepen niet zo goed op toch? Dan is dit wel heel positief!
@Nien92 wauw wat een mooie oploop, gefeliciteerd! Ziet er heel goed uit, wat ontzettend bijzonder. @Siamara wat een mooi buikje! En gefeliciteerd met jullie nieuwbouw woning. Wat een hoop mooi nieuws voor jullie!
Jaaaaaa @Nien92 daar kun je niet meer omheen!! Voorzichtig gefeliciteerd!! ❤️ Ik had vandaag m'n 20 weken-echo, best een spannend dingetje, maar ons meisje is helemaal perfect! ❤️